Świąteczne wyprzedaże na Zaful / Christmas Sale Zaful

14.12.17

Hej kochane! Zagraniczne sklepy znów szaleją z promocjami. Tym razem obniżki zorganizowane są oczywiście z okazji zbliżających się świąt i końca roku. Magazyny przygotowują się na dostawy wiosennych kolekcji. Na ZAFUL różne zniżki znajdziecie pod hasłem Christmas Deals 2017. Jak wiecie jest to jeden z moich ulubionych sklepów. Często u nich zamawiam i tym razem też się na coś skuszę, jeszcze nie zdecydowałam co konkretnie, ale rozglądnę się pośród kardiganów i biżuterii. Zauważyłam, że dział z płaszczykami i kurtkami jest coraz lepszy. Wpadł mi w oko krótki płaszczyk w odcieniach brązu, ten w kratę. Ostatnio jest moda na rzeczy z naszytymi perełkami. Coś takiego również musi znaleźć się w mojej szafie. 




Największe wyprzedaże są po świętach. Dajcie się skusić na te promocje? Zamawiałyście ostatnio coś ciekawego na Zaful? :) 

Zobacz także...

19 komentarzy

  1. Środkowy płaszczyk wpadł mi w oko. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ten w kratę płaszcz super jest.

    www.natalia-i-jej-świat.pl


    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne płaszczyki, szczególnie brązowy i szary, lubię takie elegancki ale jednocześnie miejski klimat. sweterki też urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje, klik
    Uwielbiam te kolory <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne rzeczy wybralas :). Sweterki w perelki mi sie bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ten bordowy sweterek z perełkami, ale już zamówiłam sweterek w tym fasonie (bez perełek) i jest bardzo krótki. Ciekawe czy ten też taki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterki są przepiękne! ten ze śnieżynką najładniejszy:*

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, Zaful ma świetne rzeczy:) Bardzo podoba mi się ten krótki płaszczyk w kratę i szary sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek w perelki, musze go miec :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szary sweterek i biała śnieżynka super są, tylko nie wiem czy dla mnie nie będą za krótkie ;)lubię jak mi ciepło w dupcię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten karmelowy płaszczyk, jest świetny :) 31,99 35,99 26,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zamówiłam sobie ten szary sweterek z perełkami

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten bordowy sweterek , jest super :* Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterki z perełkami to jakiś hit ostatnio, co najlepsze mnie też ten trend wciaga :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter z płatkiem śniegu jest śliczny, a ten burgundowy z perełkami mam i jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od pewnego czasu mam chrapkę na ten biały sweterek z płatkiem śniegu. Ostatnio z Zaful zamawiałam bluzkę w lody i torebkę w kształcie radia. Są rewelacyjne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezłe propozycje, poklikane, część już sprzedana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten szary płaszcz od dawna za mną chodzi ale obawiam się, że będzie cienki i na zimę się nie nada :/ Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek ze śnieżynką jest super!

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga