Nowa marka kosmetyczna SOLVEA Hydro Hyaluron

3.12.17

SOLVEA Hydro Hyaluron to nowa marka dermokosmetyków dedykowana dla suchej skóry. Kosmetyki bazują na kwasie hialuronowym. Jesienią miałam okazję poznać pokaźną gromadkę ze zdjęcia poniżej i przychodzę dzisiaj z recenzją. A są to kremy do twarzy, serum liftingujące, a także balsam do ciała i krem do rąk. Solvea pakuje swoje produkty w kartoniki, na których znajdziemy wszystkie niezbędne informacje dotyczące składu, działania. Design biało - czerwony kojarzy mi się z produktami aptecznymi, takim ratunkiem dla skóry. Zapraszam do czytania. 



KREM DO TWARZY NA DZIEŃ I NA NOC
Testy rozpoczęłam od kremów i serum do twarzy. To taki rodzaj kosmetyków, który wymaga czasu, by poznać działanie i ocenić ich faktyczny wpływ na kondycję cery. Kremy na dzień i na noc ukryte zostały w szklanych słoiczkach o pojemności 50 ml każdy. Opakowania były dobrze zabezpieczone, pod wieczkiem znajdziemy srebrną folię. Zakrętki wykonane są z tworzywa odbijającego światło, co sprawia, że dość luksusowo prezentują się na półce przy łóżku czy w łazience, ale też wymagają częstego czyszczenia odbitych palców. Oba kremy mają zbliżoną konsystencję, chociaż ten na noc wydaje się nieco bardziej treściwy. Krem na dzień ładniej się wchłania, co prawda nie do całkowitego matu, mimo tego nadaje się pod makijaż. Krem na noc jest jakby bardziej tłusty. Kremy zapewniają komfort nawilżenia, rozprawiają się z suchymi obszarami cery i nie przeciążają przy tym strefy T. Mam mieszaną cerę i czasem trudno dobrać coś odpowiedniego.



SERUM DO TWARZY
Uzupełnieniem działania kremów jest serum liftingujące. Opakowanie stanowi buteleczka z pompką o pojemności 30 ml. Serum ma rzadką, wodnistą konsystencję. Początkowo trudno mi było się do niego przyzwyczaić. Po nałożeniu na twarz bardzo szybko się wchłania, pozostawiając cerę wygładzoną i lekko napiętą, ale nie ściągniętą. Oczywiście serum należy używać pod kremy. Nadaje się zarówno do stosowania na dzień jak i na noc. Przy regularnym używaniu kremów i serum widać poprawę w kondycji cery, jest ona wyciszona, nawilżona, miękka w dotyku. 


BALSAM DO CIAŁA I KREM DO RĄK
Solvea to nie tylko pielęgnacja twarzy, ale także ciała. Kosmetyki stworzone są z myślą o osobach, które borykają się z problemem suchej skóry. W okresie jesienno - zimowym zdecydowanie się do takich osób zaliczam. Uczucie dyskomfortu związanego z suchą skórą bywa uciążliwe. Czasem ciężko byłoby wytrzymać bez nałożenia po kąpieli czegoś nawilżającego. Balsam skrywa się w wygodnym opakowaniu z pompką o pojemności 250 ml. Posiada niezbyt gęstą konsystencję, ale za to treściwą. Wiele balsamów o podobnej formule nie spełniło moich oczekiwań. Solvea nawilża ciało, odżywia suchą skórę, jest to efekt, który nie znika po kilku godzinach. Krem do rąk również spełnił moje oczekiwania. Skrywa się w tubce 70 ml. Posiada bardziej zbitą konsystencję aniżeli balsam. Ładnie pielęgnuje dłonie i dość szybko się wchłania.




Mam nadzieję, że udało mi się dobrze przybliżyć Wam ofertę Solvea. Jest to jedna z marek koncernu Basel Olten Pharm, który posiada w swojej ofercie także znane i popularne marki takie jak: Mincer Pharma, Evree, jak i te nowsze, czyli Buna czy Neuronica. Myślę, że o i produktach Solvea niebawem będzie głośniej. To marka warta uwagi. Składy wszystkich produktów znajdziecie na stronie firmowej, natomiast ja wspomnę, że zawarty z kosmetykach kompleks nawilżający składa się z 4 różnych cząsteczek hialuronowych, które wnikają w skórę i zapewniają jej nawilżenie oraz utrzymują ten stan w czasie stosowania produktów. 

Znacie markę Solvea? Jestem ciekawa co myślicie o tych kosmetykach? :)

Zobacz także...

31 komentarzy

  1. Czuję się zachęcona do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, ale wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych produktach, wydają się być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki. Kusisz, kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś w tym jest, że to połączenie kolorów kojarzy się z dawka porządnego nawilżenia 😁


    Magnetyczne pyłki to nowość, dopiero od niedawna są dostępne ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję produkty tej marki. Ciekawią mnie szczególnie kremy na dzień i na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej zaciekawił krem do rąk, bo w tej dziedzinie ciężko mi dogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej marki, ale skoro idealnie nawilża to będzie coś w sam raz dla mnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to serum z boxa - uzywam i bardzo chwalę sobie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremy mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 0rzyznam szczerze ze jeszcze o niej nie slyszalam!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna gromadka, przydałaby się mojej suchej skórze

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym poznać te kosmetyki, najchętniej krem do dłoni i serum do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach :)Ale to, że są z kwasem to już je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Balsam do ciała by się przydał!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam wcześniej o produktach tej marki ale bardzo mnie zaciekawiłaś tym postem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, zapewniają doskonałe nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej marki i u Ciebie spotykam się z nią po raz pierwszy. Najchętniej wypróbowałabym ten krem do rąk, bo obecnie nie mam nic na stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, tej marki jeszcze nie znam, jak fajnie, że odwiedziłam dzisiaj Twojego bloga, bo mogłam się dowiedzieć czegoś nowego :) Cały zestaw do twarzy mi się podoba, bo szukam dobrego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej Marki Kochana akurat :) Buziaczki przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam, muszę się jej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę tą markę na oczy, ale wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. No właśnie ja nie kojarzę tych kosmetyków, chyba nawet nigdzie mi nie mignęły na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam właśnie te serum z tej firmy, ale jeszcze nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też nigdy o nich nie słyszałam, ale chętnie przyjrzę im się bliżej :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie zapoznam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga