Moja sukienka na Sylwestra i Święta / FASARDI

15.12.17

Podczas świąt jak i Sylwestra każda z nas chce dobrze wyglądać. Nad wyborem odpowiedniej kreacji zastanawiamy się często już kilka tygodni wcześniej. Podobnie jest z sukienkami na studniówkę czy inne ważne imprezy okolicznościowe. Dzisiaj chcę Wam pokazać moją propozycję, która sprawdzi się na wiele takich okazji. To sukienka z FASARDI. Jest to polski sklep internetowy, w którym znajdziecie ubrania eleganckie oraz casualowe. Zapraszam do dalszej części wpisu.



Mało mam w mojej szafie wyjściowych sukienek z długim rękawem. Dlatego właśnie taki wybór. Sukienka dostępna jest w kilku wersjach kolorystycznych, ja zdecydowałam się na odcienie brązu, beżu z dodatkiem perełek w kolorze srebrnym. Na żywo sukienka bardzo ładnie się prezentuje, te błyszczące elementy nie wyglądają tandetnie, a bardzo gustownie. Podoba mi się w niej także ten geometryczny wzór, który tworzy jakby odbicie lustrzane. Zdobienie koralikami jest tylko z przodu, z tyłu natomiast sukienka posiada wzór, ale już bez ozdobników. Materiał nie prześwituje, jest bardzo dobrej jakości. Mój rozmiar to L, jest to model przylegający do ciała, więc warto dobrze porównać podane w opisie wymiary z swoimi rzeczywistymi. Osobiście jestem zachwycona sukienką, domownikom również się podoba. Jestem ciekawa Waszej opinii? :)






Kochane dajcie znać czy macie już obmyślane swoje stylizacje na święta lub Sylwestra? Znacie sklep Fasardi? Co sądzicie o mojej nowej sukience? :)

Zobacz także...

32 komentarzy

  1. Prześliczna ta sukienka, mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience, zresztą masz super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta sukienka. Ja mam wybrane stylizacje na kazdy dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Przyznam szczerze, że naprawdę mi się podoba. Idealnie podkreśla talie i pasuje do Twojej figury! Do tańca wolę rozkloszowane sukienki, jednak takie robią moim zdaniem większe wrażenie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, to prawda. Wyglada w niej niesamowicie :). Na Wigilię jak znalazl :)

      Usuń
  5. jestem oczarowana tą sukienką, na Tobie wygląda obłędnie. fantastyczna kreacja sylwestrowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super w niej wyglądasz! Ja bardzo lubię taki krój, podkreśla to co ma podkreślać i efektownie się prezentuje :) Ja póki co nie wiem co założę na sylwestra, zajrzę do tego sklepu, bo wcześniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka, fantastycznie w niej wyglądasz 😍 niesamowicie podoba mi się w niej te wzorki w połączeniu z perełkami, idealnie podkreśla Twoją figurę :) Sklep ma bardzo ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój styl, ale na Tobie ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście wzór na tej sukience jest niesamowity! Z jednej strony geometryczny, z drugiej florystyczny. Coś pięknego. Nie mam obmyślanej stylizacji na Święta, ani na Sylwestra. Coś się wymodzi - w końcu to mi najlepiej wychodzi!^^ Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka bardzo Fajna ja już mam przygotowaną zarówno na Wigilię jaki na Sylwestra. Na Wigilię zakładam czerwoną sukienkę z Mohito na Sylwestra z Zary całą Brokatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wowo na Tobie wygląda cudownie, na wieszaku byle jaka, więc dobrze, że ja pokazałaś na sobie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sukienka a Ty wyglądasz w niej zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się genialnie! Piekny krój i wzory.Jak narazoe planow na sylwestra nie mam ale zawsze na takie okazje sprawdza się u mnie mała czarna z fajnymi dodatkami np dużym naszyjnikiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta sukienka! Idealna na takie okazje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Tobie sukienka wygląda idealnie! Dzięki za namiary za sklep, już przejrzałam asortyment i chyba się na coś skuszę. A tak naprawdę, to na pewno coś tam kupie - mają świetne swetry, kombinezony. Jak z jakością?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie wyglądająca sukienka. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa. Ja na święta będę w mojej sukience która czeka na studniówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie wyglądająca sukienka. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. O stylizacjach świątecznych zazwyczaj nie myślę, a jeżeli już, to najwcześniej dzień wcześniej. Staram się ubrać odświętnie, elegancko, ale też bez zbędnej przesady. Zazwyczaj jakaś sukienka. O stylizacji sylwestrowej myślę znacznie szybciej, bo na tę okazję ciężko jest mi zawsze kupić coś odpowiedniego. W tym roku nie mam tego problemu, bo nigdzie nie wychodzimy, więc nie muszę się martwić. Twoja sukienka jest piękna, bardzo mi się podoba, jak na Tobie leży. Wyglądasz w niej przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka, idealna na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz zjawiskowo Kochana, masz w ogóle pięnkną figurę i ta sukienka pięknie podkreśla Twoje kształty. Ja nie obchodzę sylwestra więc kreacjii nie potrzebuje lae sukienkę bym przygarneła chętnie na inne okazje :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie ta sukienka pięknie podkreśla figurę. Chętnie założyłabym ją na święta lub Sylwestra. Nie odsłania zbyt wiele a jednocześnie naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta sukienka jest przepiękna ;) Bardzo mi się podoba, a Ty wyglądasz w niej cudownie. Po za tym wiem, ze firma ma świetne jakościowo ubrania. Więc na pewno sukienka nie na raz. Bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widząc ją na wieszaku pewnie nie zwróciłabym na nią uwagi, ale na Tobie wygląda genialnie! Zazdroszczę takiej figury 😍

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz obłędnie. Piękna sukienka.
    :*

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga