Zimowa przesyłka z ROMWE / futrzana kamizelka i szary sweter

11.12.17

Hej kochane! Witam się z Wami wieczorową porą. Za nami śnieżny weekend, a ja przychodzę do Was z prezentacją mojej zimowej paczuszki z ROMWE. Dłuższą chwilę nie pokazywałam na blogu nic z tego sklepu. Ale jak już coś u nich zamówię to jestem na 100% zadowolona. Tak właśnie było tym razem. Skusiłam się na dwie cieplutkie rzeczy, zobaczcie same... :)



FUTRZANA KAMIZELKA >klik<
Połączenie czerni i bieli należy zdecydowanie do moich ulubionych. Wiele ubrań w mojej szafie jest właśnie w takiej tonacji. Mam też białą sypialnię, lubię czarno - białe dodatki domowe. Jak zobaczyłam to piękne futerko to wiedziałam, że prędzej czy później musi być moje. Kamizelkę pierwszy raz wypatrzyłam na blogu u Szymki. Ta Dziewczyna ma świetny gust i już kilka rzeczy u niej podpatrzyłam. Też tak macie, że kupujecie to co spodoba się Wam na innych blogach? U mnie jest to na porządku dziennym. Kamizelka jest dobrze wykonana, posiada po bokach kieszonki. Pasuje zarówno na sweterek jak i bluzki. Futerko jest milutkie i ładnie się układa. Zimą chyba nie będę się z nią rozstawać.






DŁUGI SZARY SWETER >klik<
Drugą rzeczą jest szary sweter, z przedłużonym tyłem. Moja mama stwierdziła, że wygląda troszkę na męski, ale jak go ubrałam to zmieniła zdanie. Sweterek jest w stylu oversize, ja jestem wysoka, więc na mnie jakoś się układa i gubi trochę workowaty krój. Sweterek jest ładnie wykonany z szarej niby włóczki. Jestem z niego bardzo zadowolona. Dobieram do niego zazwyczaj jakiś wyrazisty naszyjnik.




Jestem ciekawa co myślicie o moim zamówieniu z Romwe? Nosicie ubrania tego typu? Futrzane kamizelki, długie swetry? :)

Zobacz także...

29 komentarzy

  1. Ta futrzana kamizelka bardzo mi się podoba :) pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter jest super, akurat takich kamizelek nie noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna kamizelka, pasuje do Twojej zebry, wyglądasz super,:) też bardzo lubię szare sweterki, mam kilka przedłużanych z tyłu, są super do legginsów

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka bardzo mi się podoba ma świetne kolory i ładnie ożywia Stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie rzeczy świetne, kamizelką jestem zauroczona :) Uwielbiam nosić długie swetry, szczególnie do getrów, lubię i często stawiam na wygodę :)kliki

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie był tylko jeden poranek śnieżny, który za kilka godzin zmienił się w wiosenne popołudnie, gdzie było 12 stopni, a ze śniegu zrobiły się kałuże. Podoba mi się ta futrzana kamizelka - świetnie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mega puchata futrzana kamizelka! Podobają mi się takie, jednak w sklepach stacjonarnych mają strasznie wysokie ceny! Chyba czas się rozejrzeć za taką na tego typu stronach, bo jest mega ;) Klik

    Pędzelki to podstawa, te bardzo ułatwiły mi pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez widziałam u Szymki to futerko, jak żadne to mi się bardzo podoba. Może dlatego, że czarno-białe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamizelka i sweterek są naprawdę przepiękne. W ogóle ta poduszka też mnie zauroczyła, uwielbiam takie wzory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka futrzana kamizelka chodzi za mną od początku jesieni. W końcu sobie sprawię, bo jest naprawdę genialna. Chyba się skuszę na tą z Romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra rzeczy, ta kamizelka jest bardzo fajna i popularna :D Ale właśnie fajnie, że można coś podpatrzeć u innych :) Na "żywym" modelu najlepiej można zaprezentować ubrania, bo zdjecia w sklepie nie zawsze odzwierciedlają rzeczywistość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładny sweterek, a taką kamizelkę chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Futerko bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowa kamizelka, a sweterek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, jest mi niemiernie miło że mnie otagowałaś ! Aż mi się ciepło na sercu zrobiło! Dziękuję Ci ślicznie i bardzo się cieszę że Cię zainspirowałam! Ja zawsze się inspiruje od Ciebie sweterkami !!! Dzięki Tobie ja je pokochałam :* Cudowne rzeczy wybrałaś z ROmwe, super jest ten sklep :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek jest super i w dodatku w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamizelka mi się bardzo podoba ;) wygląda naprawde porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kamizelka wyglada bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie rzeczy świetna, kamizelka extra, kliki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swetry to zdecydowanie moja słabość! Mam w swojej szafie pokaźną kolekcję i ciągle mi mało! Futrzaki też bardzo lubie. Ta kamizelka jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedno i drugie cudownie do siebie pasuje. Nie wiedziałam że tam takie ładne rzeczy mają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny futrzak! Podoba mi się tez szary sweterek! Pupka w nim na pewno nie zmarznie!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta kamizelka jest cudowna! Ile stylizacji możnaby z nią stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie skomponowany zestaw, sama chętnie zobaczyłabym taki w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga