Zimowy HAUL ROSEGAL

27.12.17

Witajcie po świętach! Mam nadzieję, że każda z Was dobrze spędziła ten magiczny czas. Ja postanowiłam troszkę odciąć się od laptopa i internetu, odpoczęłam, ale powolutku już czas wrócić do rzeczywistości i regularnych wpisów. Dzisiaj zapraszam na luźny wpis z przeglądem moich wyprzedażowych nowości ze sklepu ROSEGAL. A wśród nich poszukiwany płaszcz, włochaty sweterek i coś co blogerki lubią najbardziej, czyli lampki. 


BEŻOWY PŁASZCZ >klik<
Beżowego płaszczyka szukam już od kilku sezonów. Jesienią zauważyłam, że na kilku blogach pojawia się rozkloszowany płaszcz właśnie z Rosegal. Postanowiłam również go zamówić, często opieram swoje zakupy na doświadczeniach innych blogerek czy vlogerek. W ten sposób rzadko trafiam na buble, real zdjęcia są niezastąpione w podejmowaniu decyzji zakupowych z takich zagranicznych sklepów. Płaszczyk jak już wspomniałam ma nieco rozkloszowany dołem krój. To sprawia, że bardzo ładnie prezentuje się do sukienek czy spódnic, do stylizacji bardziej eleganckich, a nawet świątecznych. Jest to jednak propozycja na jesień, wiosnę lub tylko do auta na zimę. Płaszcz jest dość cienki i nie uchroni przed zimnem i mrozem, ale przecież nie zawsze podróżujemy autobusami. Zresztą ostatnio dni są tak ciepłe, że jest aż dziwnie jak na końcówkę roku. Płaszcz wybrałam w rozmiarze XL, z tego względu, że jestem wysoka i chciałam, aby rękawy były jak najdłuższe. Jestem z niego bardzo zadowolona.






ZIMOWY SWETER >klik<
Kolejną rzeczą jest śliczny, zimowy sweter, który zamówiłam dla siostry. Sweterek jest jasny z pastelowymi elementami. Posiada wzór śnieżynek w okolicy dekoltu. Materiał jest niezwykle miły dla skóry, nosi się go z wielką przyjemnością. Co o tym wiem, bo mam taki sam sweter z ubiegłego roku. Wiedziałam zatem, że zamawiam sprawdzony produkt, chociaż czasem bywa tak, że te same rzeczy z różnych sklepów różnią się pod względem jakości, trzeba być czujnym.



LAMPKI LED SERDUSZKA >klik<
Serduszkowe lampki zamówiłam z myślą o zdjęciach na bloga, stanowią też bardzo ładny element dekoracji na świątecznym teraz stole. Może już czas pomyśleć, by zamówić sobie taki zestaw na walentynki, które w lutym. Czas szybko płynie, a zamówienia z zagranicznych sklepów warto robić z większym wyprzedzeniem, tym bardziej teraz, gdy poczta i kurierzy uwijają się z prezentowymi paczkami.


Podsumowując, zamówienie z Rosegal uważam za bardzo udane. Razem z powyższymi rzeczami zamówiłam jeszcze zawieszkę do kluczy z pomponem i jednorożcem, ale idzie do mnie w osobnej paczce, także pokażę ją przy innej okazji.

Co sądzicie o moich nowościach? Zamówiłyście ostatnio coś fajnego na Rosegal? :) 

Zobacz także...

25 komentarzy

  1. Płaszcz ma piękny kolor i ładny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweter! :D I lampki też fajne :D Płaszczyk niestety nie dla mnie, za jasny i zlewałby się z moimi włosami ;)

    zapraszam do mnie na bloga, właśnie pojawił się nowy wpis! :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ten płaszczyk jest super, zawsze marzyłam o takim kroju, ale chyba nie wyglądałabym w nim najlepiej Za to na Tobie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się płaszczyk, sama jeszcze nigdy nie zamawiałam nic na Rosegal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zamówienie, wszystkie rzeczy mi się podobają :D Sweterek przepiękny :) A lampki ładnie będą wyglądały na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tym płaszczyku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych
    oraz braku kaca
    kiedy w Nowym Roku pamięć wraca....



    Szczęścia w Nowym Roku ! :* Buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. beżowy płaszczyk przeuroczy! :) podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci w tym płaszczyku, kolor jest rewelacyjny i szukam czegoś podobnego ale na jeden rząd guzików

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio z Rosegala dostalam taki płaszczyk, że do tej pory nie wiem co z nim zrobić ;p


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłam również takie same lampki, ale gdzieś utknęły ;) Śliczny płaszczyk i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszczyk. Bardzo lubię ten krój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk na Tobie prezentuje się wspaniale ;) 39,67 klik sweterki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamawiałam i już moje nowości są w szafie ;) Teraz muszę je pofocić ;)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga