Nowości naturalne z EKODROGERIA.PL + KONKURS ŚWIĄTECZNY

19.12.17

Jednym z najczęściej kupowanych prezentów są kosmetyki. Zbliża się gwiazdka, już za kilka dni usiądziemy przy wigilijnym stole, podarujemy i rozpakujemy prezenty. Jestem przekonana, że wśród nich znajdzie się mnóstwo produktów ekologicznych. Badania wykazują, że konsumenci coraz częściej analizują składy, szukają naturalnych rozwiązań. Dotyczy to także kwestii kosmetyków. Jest takie miejsce w sieci, które oferuje wyłącznie asortyment kosmetyków produkowanych w zgodzie z naturą. To drogeria internetowa EKODROGERIA, która jest skarbnicą ciekawych, w tym niszowych marek. Zapraszam na prezentację moich nowości oraz na konkurs pod koniec wpisu!



MAKE ME BIO ZESTAW PREZENTOWY >klik<
Make Me Bio to marka, którą poznałam dzięki blogowaniu jakiś czas temu. Uwielbiam ich kremy do twarzy. Od dawna miałam w planie wypróbować wersję Feather Light przeznaczoną typowo dla cery mieszanej i tłustej. Krem jest częścią bardzo ładnego zestawu prezentowego, w skład którego wchodzi ponadto woda różana oraz mały, podręczny krem do rąk z limitowanej edycji Winter Care.


Dalej mamy coś z Fresh&Natural. Ta marka zainteresowała mnie jakiś czas temu. Mam na liście zakupów pastę oczyszczającą do twarzy z melisą i szałwią. Niestety aktualnie jest wyprzedana i zauważyłam, że ogólnie ciężko ją dostać. Musi być naprawdę dobra, skoro ciągle sklepy mają braki. Skusiłam się za to na regenerujący orzechowy balsam do ciała, który pachnie przewspaniale oraz malinowe masełko do ust. W konkursie o którym poniżej możecie wygrać 3 zestawy kosmetyków tej marki. Zachęcam go udziału.


KONKURS ŚWIĄTECZNY!
Zapraszam serdecznie na konkurs, który organizuję przy współpracy z Ekodrogerią. Do wygrania są aż 3 zestawy kosmetyków Fresh&Natural. W skład każdego zestawu wchodzi cukrowy peeling do ciała zielona herbata 250g oraz malinowy balsam do ust 15ml. Aby wziąć udział wystarczy, że zgłosicie chęć udziału w komentarzu i odpowiedzi na pytanie konkursowe, które brzmi następująco: "Jaki jest Twój wymarzony kosmetyczny prezent na gwiazdkę?". 

Wzór komentarza zgłoszeniowego:
Adres e-mail:
Odpowiedź na pytanie:

Konkurs trwa do 27 grudnia 2017 do godziny 23:59.
Wyniki pojawią się w tym poście jako edycja oraz w bieżącym wpisie do końca roku.


Lubicie naturalną pielęgnację? Znacie kosmetyki Make Me Bio lub Fresh&Natural?

Zobacz także...

32 komentarzy

  1. Niestety, nie znam tych kosmetykow, ale bardzo mnie nimi zaciekawilas. Kosmetyk z Make Me Bio dla cery tlustej i mieszanej jest idealny dla mnie i z checia po niego siegne. Na pastę tez poluje, ale z marnym skutkiem, chyba naprawde jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw z Make Me Bio wygląda cudnie. Od dawna chcę wypróbować tą markę, więc myślę że na początek byłby idealny. Jeśli chodzi o Fresh&Natural to miałam już okazję używać kilku ich produktów i bardzo fajnie się u mnie spisywały.

    Zgłaszam się też do konkursu :)
    Adres e-mail: kasia93@interia.eu
    Odpowiedź na pytanie: Moim wymarzonym prezentem kosmetycznym (na tegoroczną Gwiazdkę, co roku coś nowego upatruję) byłyby produkty marki Clochee. Jakoś mi nie po drodze z ich zakupem, a miałam kilka próbek i zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie. Mają bardzo przyjemne składy i konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw :D Zgłoszę się na pewno! Jednak na tą chwilę nie mam weny :(

    zapraszam również do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturalna pielęgnacja to coś co jest mi bliskie! Tej serii nie znałam wczesniej, ale widzę że kosmetyki są warte uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle wspaniałych kosmetyków w jednym poście. Zestaw marki Fresh and Natural mam ponieważ wygrałam go w jednym blogowym konkursie. Jeszcze nie miałam okazji go używać, ale pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się ;DX
    lady1307@interia.pl

    Hmm mój wymarzony kosmetyczny prezent na święta ;P Kosmetyk 100 w 1 hahaha wielka nie ogromna pojemność, która starczy mi na wiele czasu. kosmetyk, który potrafi zmieniać zapach na aktualną porę roku oraz działa tam gdzie oczy nie dochodzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam MAKE ME BIO. chętnie sprawdzę co jeszcze oferuje ta drogeria. Wezmę też udział w konkursie. Zaraz dodam odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z MmB miałam chyba tylko jeden krem, świetny zestaw :) Z N&F miałam ten balsam orzechowy, po prostu bosko pachnie, miałam ochotę go jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kosmetyki. Nie miałam nigdy żadnych naturalnych kosmetyków, jednak kuszą do przetestowania. Naturalne składy są zdecydowanie plusem w takich produktach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się:
    Adres e-mail: amakeupyourmind@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie:
    Moim wymarzonym kosmetycznym prezentem na gwiazdkę byłyby właśnie kosmetyki naturalne. W mniejszych miejscowościach dostęp do tego typu produktów stacjonarnie jest utrudniony, pozostają jedynie zakupy online, a przy tak bogatej ofercie trudno się na coś zdecydować bez możliwości choćby powąchania. Nie zliczę, ile razy przeglądałam już produkty Fresh&Natural i na pewno znajdą się na mojej przyszłorocznej wishliście. A może wcześniej Mikołaj zdecyduje za mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw, znam tę drogerię

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam produktów zestawu które przedstawiłeś ale zapowiadają się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj taki zestawik z make me bio bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się do konkursu ;)
    Mail: zolza.z.kitka@gmail.com
    Odpowiedź: Jaki jest mój wymarzony kosmetyczny prezent? Wiele kosmetyków chętnie bym przygarnęła :) Zestawy Resibo, Make Me Bio czy Fresh&Natural - każdy jeden znalazłby u mnie przyjazny kącik ;) Uwielbiam dbać o siebie, szczególnie zimą, gdy skóra jest bardziej wrażliwa i łatwiej o podrażnienia :) Lubię, gdy kosmetyki są naturalne, produkowane w Polsce i nietestowane na zwierzętach - to moje podstawowe kryterium wyboru produktów pielęgnacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć!
    Zgłaszam się do konkursu.
    Mój mail: paulapaulina_92@o2.pl
    Hmmm, wymarzony prezent kosmetyczny ciężko mi określić. Wiem, że powinien mieć zapach cynamonu :D Jak nic innego kojarzy mi się ze świętami, tak jak wigilia z zapachem mandarynek. Zimą bardzo lubię sięgać po kosmetyki o takich zapachach, takich... ciężkich :) Czekolada, wanilia, goździki... Ale cynamon decydowanie wygrywa!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajowy ten zestawik.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią zgłoszę się do konkursu, jak znajdę chwilę w piątkowy wieczór Takiej okazji nie można przegapić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten świąteczny zestaw Make Me Bio :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o markę Make Me Bio miałam od nich np wodę różaną, która świetnie mi się sorawdziła i wiem, że kupię następną ;) Ich kosmetyki sa naprawde warte uwagi nawet pod kontem składników ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nigdy nic tych marek. Ciekawa jestem orzechowego zapachu balsamu, musi być niezwykle apetyczny.

    Zgłaszam się do konkursu :p
    mail: iris06648@gmail.com
    Mój wymarzony prezent kosmetyczny do krem pod oczy marki Fridge. Bardzo kusi mnie swoim naturalnym składem i świetnymi opiniami, jakie zbiera.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten zestaw z Make mi bio jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny zestaw prezentowy:) a ten balsam do ust chętnie bym wypróbowała, uwielbiam wszystko co malinowe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od jakiegoś czasu myślę o zakupieniu wody różanej. Lubię naturalną pielęgnację, staram się używać jak najwięcej kosmetyków z kuchni, albo takich jak tu pokazujesz! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Zglaszam sie do konkursu
    Adres e-mail: omygad-raci@o2.pl
    Odpowiedz na pytanie :

    Kuracja przeciw wypadanie wlosow. Powiem wam w sekrecie , ze niebawem u mnie wlosow nawet z lupa nie znajdziecie. Choc zaczelo sie banalnie to skonczylo absurdalnie. Zaszlam w ciaze, piekna sprawa, wlosow mialam na glowie tyle co mieszkancow warszawa. Długo nie musiałam czekać , aż mi włosy z głowy same zaczęły uciekać. Strąki wiszące , uśmiech gaszace . Ja sie pytam co mam zrobic by zakola swe zasłonić . I szampony i odżywki , na nic dla mnie te zagrywki. Wierzę szczerze ze kuracja mi pomoże i znajdzie mojego problemu podłoże .


    A kosmetyki tej firmy są ekstra ;) stawiaja na nature ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo miło wspominam kosmetyki Fresh&Natural, muszę wypróbować ich produkty do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam obie marki i miałam okazję wypróbować kilka produktów z ich asortymentu. Bardzo je polubiłam 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudowne !! Uwielbiam takie zestawy :) A woda różana bardzo często pojawia się w mojej pielęgnacjii :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, i kiedy wyniki konkursu? Bo ja siedzę jak na szpilkach ze zniecierpliwienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kosmetyki to bardzo fajny prezent, szczególnie gdy kupujący zna się na rzeczy ;D Ja w ostatnim czasie co raz częściej staram się brać naturalne kosmetyki i już znalazłam kilka produktów godnych uwagi, natomiast zdecydowanie na blogach najwięcej nowych kosmetyków odkrywam <3

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga