Świąteczne nowości z ZAFUL / sweterki z reniferami, chusta w krate

7.12.17

Hej Dziewczyny! Jeśli śledzicie mojego bloga to na pewno pamiętacie różne świąteczne wishlisty. Po części je zrealizowałam i zamówienia powoli spływają. Mam nadzieję tylko, że wszystko co trzeba dojdzie na czas przed świętami, które już niebawem (!). Dzisiaj dostałam paczuszkę, która uzupełniła moje zamówienie ze sklepu ZAFUL, więc zapraszam na szybki przegląd nowości, a są to głównie sweterki w świątecznym klimacie.



BIAŁY SWETER Z RENIFERKIEM >klik<
Uwielbiam tkaniny miłe w dotyku i taki jest ten sweterek. Miękki, włochaty z zabawnym reniferem. Może trochę w młodzieżowym klimacie, ale co tam.  Liczy się przecież to na ile lat się czujemy, a nie ile rzeczywiście mamy w dowodzie. Do czarnych spodni czy spódnicy wygląda świetnie. Innym razem dodam Wam zdjęcia na sobie, bo w ostatnich dniach kompletnie nie miałam czasu w dzień na robienie zdjęć.


Drugi sweter z Zaful to typowo świąteczna propozycja. Sweterek jest duży, tzn. w stylu oversize i gruby. Idealnie sprawdzi się w świąteczny wieczór z kubkiem kakao i dobrym filmem np. Holiday z Cameron Diaz, po raz setny. Uwielbiam ten film i tak jak niektórzy oglądają co roku Kevina, tak ja wybieram właśnie Holiday. ;)


RENIFER Z KOKARDKĄ >klik<
Ten sweterek to zaległa część jakiegoś zamówienia z Gamiss, paczuszka gdzieś się zapodziała i dotarła do mnie z małym opóźnieniem. Sweterek okazał się na mnie odrobinkę za mały, szczególnie pod względem rękawów. Znalazłam już dla niego potencjalną właścicielkę. :)


CHUSTA W KRATĘ >klik<
Taką chustę ma już chyba każdy. Ja szukałam jakiejś w burgundowym odcieniu i w końcu udało się. Chusta jest fajnie wykonana, bo ma taki grubszy materiał. Akurat takiej ostatnio na bazarku nie spotkałam. Pasuje mi idealnie do torebki z BonPrix czy zimowych burgundowych botków.



Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko? Lubicie takie świąteczne sweterki? :)

Zobacz także...

32 komentarzy

  1. Przepiękne sweterki wybrałaś :) Najbardziej podoba mi się ten biały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te sweterki ;)10,49, klik sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam sweterki w takie świąteczne wzory! :D są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś nie lubiłam sweterków w świąteczne motywy, ale teraz doceniam ich rolę w budzeniu dystansu do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy. Sweterki są śliczne, a chusta w kratę świetna. Ma piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te sweterki są ekstra, ja jakoś bałam się je zamówić, a widzę, że to był błąd :) Zwłaszcza ten biały mi sie podoba :) I też mam tę chustę, w kolorze musztardowo-granatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie sweterki bardzo mi się podobają, ale moje serducho skradł ten biały. Jest przepiękny i zapewne miły dla ciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te sweterki! Będą idealne na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterki cudne :) Zamówiłam ten biały z reniferkiem i niestety nie doszedł i tracę już nadzieję, że dojdzie, a szkoda bo jest świetny :)Prawie wszystko wyprzedane, kliki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swetrow nie lubie, ale ten bialy jest naprawde piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te sweterki, mogłabym mieć wszystkie trzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziachne te sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne sweterki, najbardziej podoba mi się ten ostatni

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne sweterki, a najpiękniejszy biały. Akurat nad nim się zastanawiałam. A wiesz, nie mam żadnego świątecznego sweterka. Coś moje zamówienia nie dochodzą, jedno zaginęło, masakara;/

    OdpowiedzUsuń
  15. O maj gad - sweterki są obłędne, ale i torba bardzo w moim guście ( kolor) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie fajne swetrasy! Swietnie bedziesz wygladac na swieta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterki super! Nigdy nie zamawiałam z Zaful, chyba jako jedyna zostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie sweterki sa bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzialam Kochana na Insta i te pierwszy z lewej po prostu mnie oczarował. Powinnam się obkupić w taki hiihi :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pierwszy i drugi sweterek są boskie 😘😍

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te swetry są prześliczne:) Zaful ma super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Biały sweterek najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. te sweterki wyglądają idealnie, po prostu zakochałam się w białym, widać, że milusi! piękne,

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne te sweterki, szczególnie pierwszy i drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biały sweterek z reniferem to według mnie hit :) Świąteczny, ale nieprzesadzony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie sweterki sprzedane, kliki. Fajne, zimowe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam świąteczne sweterki! Te trzy, które zamówiłaś, są tak ładne że na prawdę nie wiem który z nich najbardziej mi się podoba! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterki wspaniałe! Mam podobny, tylko niebieski świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga