Najciekawsze zestawy prezentowe DLA NIEGO / iperfumy.pl by NOTINO

3.12.17

Czas na drugą część świątecznych inspiracji związanych z tematem zestawów kosmetycznych. Tym razem weźmiemy pod lupę coś dla naszych kochanych mężczyzn. Odnoszę wrażenie, że z roku na rok producenci coraz bardziej dbają o to, by na półkach w drogeriach nie zabrakło kolorowych pudełek wypełnionych produktami dla mężczyzn. Zapraszam po garść inspiracji wprost z drogerii iperfumy.pl by Notino.

Zacznijmy od perfum, bo z tego słynie drogeria. Znajdziemy tutaj zapachy i zestawy w bardzo konkurencyjnych cenach. Ekskluzywne pudełka wzbogacone są często dodatkowymi kosmetykami takimi jak żele do golenia, po goleniu, dezodoranty, żele pod prysznic i inne. Poniżej kilka klasyków, czyli kolejno Bentley Infinite, Versace Eros, Hugo Boss Boss Bottled oraz Paco Rabanne 1 Milion.


Bogatą ofertą zestawów może pochwalić się marka Bohemia Gift&Cosmetics. Znajdziemy tutaj żele pod prysznic przypominające butelkę piwa, mydła w kształcie kufla czy inne zabawnie opakowane kosmetyki. Jest to czeska marka, która bazuje na naturalnych składnikach. Nie spotkałam się nigdzie wcześniej z taką iście prezentową ofertą.


Pierwsza marka jaka przyszła mi do głowy podczas pisania tego artykułu to GILETTE. Kupując prezenty wiele razy sięgałam po ich kosmetyki i maszynki. Tak było i będzie, bo jest to marka znana i lubiana przez panów. Myślę, że produkty z linii Gilette Fusion lub Mach3 to coś, co ucieszy obdarowanych niezależnie od okazji.




Na koniec klasyka, czyli zestawy NIVEA, zapakowane w kartoniki lub podręczne kosmetyczki. Marka znana od pokoleń, której nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Nie reklamuje się zbyt głośno w telewizji, bo jej kosmetyki bronią się same. U mnie w domu zawsze znajdzie się jakiś produkt Nivea. Mój narzeczony uwielbia serię Men Sensitive, więc często kupuję mu coś z tej linii w ramach prezentu.


Dajcie znać czy macie już przygotowane upominki dla swoich mężczyzn. Dla drugiej połówki, taty, brata, przyjaciela? Będzie to coś kosmetycznego? Co sądzicie o powyższych propozycjach? :)

Zobacz także...

18 komentarzy

  1. Świetne propozycje. Ja już kupiłam wszystkie prezenty dla mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawy Bohemia mają swietny design! Idealny dla każdego mężczyzny 💙

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawy prezentowe, szczególnie interesuje mnie ta czeska marka Bohemia Gifts & Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki zestaw to zawsze dobry wybór, chociaż czasami staram się wprowadzić coś nowego! Dla faceta jest tak ciężko kupić jakiś fajny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te zestawy z Bohemia :) takie nietypowe i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kochana, mój mąż je ma teraz i powiem że są świetne :)

      Usuń
  8. Od dawna kupuje się takie gotowe zestawy świąteczne, zarówno dla mężczyzn jak i kobiet :) Nie raz takie kupowałam i uważam, że są fajnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam perfumy i piękne zapachy twoje propozycje są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne te z piwem, coś dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawy od BG&C od dawna mnie kuszą. Kosztują niewiele,a wyglądają tak fajnie. Myślę, że wielu mężczyzn by się z nich ucieszyło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te piwne zestawy są świetne ! Na pewno przyciągną uwagę niejednego mężczyzny :) Wybór jest naprawdę szeroki :) I każdy Pan może zostać obdarowany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeku!!! Te Gifty są mistrzowskie ! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku stawiam na kupno ubrań dla mojego Lubego na prezent świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba wolę kupić coś innego, bo kosmetyki to taka podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak byłyśmy z siostrą młodsze, to taki zestaw zawsze się sprawdzał :D Teraz jednak stawiamy już na coś bardziej wyszukanego :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga