Metaliczny manicure SEMILAC + pyłek NeoNail Chrome Effect 01 | Jak zrobić efekt lustra na paznokciach?

18.1.17

Zapraszam na wpis dotyczący mojego najnowszego manicure. Tym razem zdecydowałam się na połączenie lakierów SEMILAC 130 Sleeping Beauty, 162 Creamy Cookie oraz pyłku NeoNail Chrome Effect 01. Wszelkie pyłki są ostatnio bardzo modne, właściwie każda większa marka oferująca hybrydy ma je w ofercie. Kilka dni temu pokazywałam Wam mój haul z drogerii Ladymakeup. Wśród kosmetyków znalazł się także ten magiczny pyłek oraz dry top (bez niego nie uzyskasz efektu lustra!) również marki NeoNail. Jestem zakochana w efekcie jaki można uzyskać za pomocą tych produktów. 



NEONAIL Chrome Effect 01 na lakierach SEMILAC
Na początku przetestowałam pyłek na kilku wzornikach, wykorzystałam do tego celu moje ulubione odcienie lakierów SEMILAC. Spodziewałam się srebrnej tafli, a jak się okazuje efekt jest za każdym razem inny, ale w sumie bardzo mi to odpowiada! Zanim przystąpimy do nakładania pyłku, na wybrany kolor lakieru trzeba nałożyć warstwę dry topu i utwardzić go w lampie. Ze zwykłym topem efektu lustra nie uzyskamy, o czym sama się przekonałam próbując jakiś czas temu z pyłkiem zamówionym na ebay (który swoją drogą w porównaniu do tego z NeoNail wygląda jak zwykły brokat). Użycie topu, którego nie trzeba przemywać celanerem to konieczność. Po utwardzeniu topu w lampie, pacynką zaczynam nakładać pyłek. To najlepszy moment - magiczny moment, lakier zmienia się w metaliczny odcień. Później wystarczy omieść pędzelkiem nadmiar pyłku, ponownie nałożyć top i utrwalić całość w lampie. Manicure gotowy!





Do mojego manicure wykorzystałam lakiery 130 Sleeping Beauty oraz 162 Creamy Cookie, Dry Top NeoNail, pyłek Chrome Effect 01. Na lakierze koralowym pyłek przerodził się w lekko miedziany odcień, natomiast na kremowym daje efekt wpadający w złoty. Myślę, że takie pyłki to będzie hit w manicure ślubnym na 2017 rok. Chrome Effect 01 to pyłek srebrny, chyba jeden z najpopularniejszych. Jeśli lubicie zabawę z hybrydami to warto się zainteresować takimi pyłkami. Jeden pyłek, a tyle efektów, każdy inny w zależności od lakieru bazowego.




Czekam na Wasze opinie i porady dotyczące pyłków. Co sądzicie o efekcie lustra na paznokciach? :)

Zobacz także...

34 komentarzy

  1. Świetnie wygląda i też uważam, że będzie to hit :). Mam dwa pyłki i poza samym efektem, podoba mi się różnorodność, jaką można nimi uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Marzy mi się na pazurkach taki metaliczny/lustrzany efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kolorystyka produktów i śliczne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go kupić, wygląda pięknie, w ogóle bardzo lubię pyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda :) Mam kilka pyłków...holo jest cudny oraz efekty syrenki. Z efektów lustra mam złoty i srebrny ale do złota nie jestem do końca przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie to wygląda :) ja ostatnio właśnie kupiłam taki pyłek i już wiem dlaczego mi nie poszło, teraz do tego muszę dokupić jeszcze dwa produkty ehh :) ale efekt jest tego wart ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak tutaj ważną kwestią jest ten top, którego nie trzeba przemywać :)

      Usuń
  7. Idealne na czas karnawału :) Banerki poklikane. Ze mną romwe zerwało współprace ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pazurki. Zauroczył mnie ten kolor Sleeping Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem tylko jedno... PERFEKCYJNIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mani :). Wydaje mi się, że lustro z Indigo jest jeszcze bardziej "lustrzane", chyba że zdjęcia nie do końca oddały rzeczywisty efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jest niesamowity, paznokcie prezentują się genialnie! Takie pyłki sprawiają, że mam ochotę rozpocząć swoją przygodę z lakierami hybrydowymi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest ten efekt na paznokciach! Nawet nie umiem powiedzieć, na którym kolorze podoba mi się bardziej, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten efekt a Twój manicure jest perfekcyjny:-) Moja córka kupiła podobny pyłek ale to chyba wymaga wprawy -dlatego efekt był dziwny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda ten pyłek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie za bardzo lubie bawic sie we wszelakie zdobienia czy pylki ale to tutaj wyglada przepieknie, bardzo fajny metaliczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog! Efekt na paznokciach cudowny! Przepiękny metaliczny róż to mój faworyt!
    Obserwujemy? Zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny efekt końcowy. Lubie hybrydy za coraz to nowe możliwości ich wykonania.Obserwuję i Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaaakie piękne zdjęcia, bardzo przyjemnie się je ogląda. Te pyłki są rewelacyjnie, chętnie ponosiłabym takie na swoich pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda. Dobrze, że na każdym kolorze wygląda inaczej. To daje tyle możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wygląda, jednak mimo wszystko szkoda, że hybryda moje paznokcie niszczy, są strasznie słabe, poszarpane a tego chcę uniknąć, więc niestety ale hybryda nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Magiczny ten pyłek;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny 😍 Tez muszę spróbować zrobić taki efekt, ale narazie sa to moje początki z hybrydami, wiec pewnie z czasem sie odważę, ale u Ciebie wyszło mega!

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ten semilac jest moim ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne paznokcie- kojarzą mi się z wiosną, latem. Mnie już zmęczyły zimowe szarości i beże, więc taki manicure to powiew świeżości. Chociaż ja bym jeszcze wykończyła paznokietki Shine Boosterem- kupiłam buteleczkę z Em Nail i po jego użyciu paznokcie mają ładny zdrowy połysk.

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne te semilaczki, a efekt lustra bardzo lubię jest to jedna z moich ulubionych metod ozdabiania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga