BEAUTYOIL, czyli magiczna moc olejków w pielęgnacji twarzy

24.1.17

W pielęgnacji twarzy bardzo często sięgam po kosmetyki na bazie naturalnych składników. Jeszcze w ubiegłym roku u Agnieszki z bloga Infallible udało mi się wygrać zestaw kosmetyków BEAUTYOIL. To młoda marka na polskim rynku kosmetycznym, która - jak sami o sobie piszą - powstała z miłości i pasji do naturalnej pielęgnacji. Kosmetyki tworzone są na bazie naturalnych olei, ale o tym za chwilkę. W moje ręce wpadły wszystkie aktualnie dostępne produkty BeautyOil: krem na dzień, krem na noc, krem pod oczy oraz olejek do twarzy. Po zapoznaniu się z recenzjami, postanowiłam włączyć je do mojej zimowej pielęgnacji twarzy. Zima w tym roku nie daje za wygraną. Mróz i chłodne powietrze nie są najlepszymi sprzymierzeńcami naszej skóry. Jak się okazało kremy BeautyOil to dobra propozycja na tą porę roku. Kosmetyki są ze mną już przeszło miesiąc, zatem czas coś o nich napisać.


CO ZNAJDZIEMY W KOSMETYKACH BEAUTYOIL?
Kosmetyki BeautyOil to propozycja dla fanów naturalnej pielęgnacji. Składy oparte są na olejach takich jak: olej marula, olej makadamia, olej oliwkowy, olej sezamowy, olej słonecznikowy, olej kukurydziany, znajdziemy tu także kwas hialuronowy, witaminę E, polisacharydy i likopen, chroniący przed szkodliwym działaniem promieni UV. Kompozycja takich składników ma zagwarantować cerze odpowiednią dawkę nawilżenia. Poniżej chciałabym Wam przybliżyć nieco działanie oleju marula, który bardzo mnie zainteresował. Pełne składy kosmetyków znajdziecie bez problemu na stronie BeautyOil w opisie poszczególnych produktów.


WŁAŚCIWOŚCI OLEJU MARULA
Olej marula pozyskiwany jest z pestek owoców drzewa marula, które rośnie w Afryce. Dzięki wysokiej zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych, olej marula wbudowuje się w strukturę skóry, wzmacniając barierę lipidową skóry oraz zapewniając jej nawilżenie. Wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe, regenerujące, polecany jest także w pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży, bowiem zapobiega rozstępom. Ciekawą cechą oleju marula jest jego wysoka stabilność, przez co staje się on naturalnym konserwantem, przedłuża trwałość innych, delikatniejszych olei. 


BeautyOil KREM NA DZIEŃ, 50ml / 38,50zł
Krem na dzień ma właściwości nawilżająco - ochronne. Jego konsystencja jest dość lekka, ale na tyle treściwa, że zapewnia odpowiednią dawkę nawilżenia. Krem potrzebuje krótkiej chwili na wchłonięcie, na twarzy pozostaje jednak ochronna powłoczka, która mimo wszystko pozwala na bezproblemowe nałożenie podkładu, kremu BB. To taki typ kremu, który też dobrze współpracuje z podkładem mineralnym. Kosmetyk nie ma właściwości matujących, więc trochę się obawiałam tego czy aby na pewno będzie dobry dla mojej mieszanej cery. Jak się okazało nie mam mu naprawdę nic do zarzucenia. Makijaż trzyma się dobrze, a strefa T nie przetłuszcza się z nim jakoś szybciej niż zwykle.

BeautyOil KREM NA NOC, 50ml / 38,50zł
Regenerująco - odżywczy krem na noc ma już dużo bardziej treściwą konsystencję aniżeli krem na dzień, pozostawia na twarzy bardziej wyczuwalną ochronną warstwę, która potrzebuje dłuższej chwili do całkowitego wchłonięcia. W największe mrozy stosowałam go także za dnia. Znakomicie nawilża skórę, myślę, że szczególnie posiadaczki cery suchej docenią jego właściwości. To co mnie cieszy to fakt, że kremy nie zapychają porów. Składy bogate w naturalne ekstrakty czasem potrafią nieźle namieszać, ale wychodzi na to, że moja cera jest już chyba przyzwyczajona do ekologicznych kosmetyków. 



BeautyOil KREM POD OCZY, 15ml / 34,00zł
Krem pod oczy z kolei ma średnio gęstą konsystencję, jego skład został dodatkowo wzbogacony o kofeinę. Podczas aplikacji trochę się maże, dobrze nawilża, lubię go używać na dzień. Regularnie stosowany zapewnia dobre nawilżenie, ale z racji tego, że coraz bliżej mi już do 30-stki szukam też kremów, które zapewniają uczucie poprawy jędrności czy napięcia. Skóra pod oczami wymaga jak wiadomo dokładnej pielęgnacji. Myślę, że polubiłabym go bardziej gdyby w składzie było jeszcze masło Shea.



BeautyOil OLEJEK DO TWARZY, 30ml/ 47,50zł
I na koniec zostawiłam prawdziwą perełkę, czyli olejek pielęgnacyjny z zimnotłoczonym olejem marula, olejem lnianym, olejem migdałowym i naturalną witaminą E. Olejek został wyposażony w pipetę. Tak naprawdę to kosmetyk nie tylko do twarzy, jego skład jest krótki i konkretny. Olejek testuję w pielęgnacji ciała i ze względu na zawartość oleju lnianego także w pielęgnacji włosów. Na pewno za jakiś czas napisze o nim coś więcej, bo warto. Chcę go tylko wypróbować na różne sposoby. 



Podsumowując, kosmetyki BeautyOil to ciekawa propozycja dla osób, które cenią sobie naturalną pielęgnację. Kremy znajdują się w opakowaniach z pompką, a na ich zużycie mamy 6 miesięcy od otwarcia. Najbardziej jestem zadowolona z kremów na dzień i na noc, a także z olejku. Liczę na to, że z czasem marka poszerzy swoją ofertę i wybór kosmetyków będzie większy niż teraz. Zapraszam Was do obserwacji marki na kanałach społecznościowych, często pojawiają się tam kody zniżkowe.

FACEBOOK / INSTAGRAM 

Znacie markę BeuatyOil? Co sądzicie o kosmetykach bogatych w naturalne oleje?

Zobacz także...

35 komentarzy

  1. Nie słyszałam o tych produktach, ale mnie zainteresowałaś. Fajna opcja naturalnej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest młodziutka stażem na kosmetycznym rynku, ale myślę, że z czasem zrobi się o niej głośniej, kosmetyki są warte uwagi właśnie w szczególności dla osób, które cenią sobie składy bogate w naturalne ekstrakty i oleje :)

      Usuń
  2. Markę kojarzę, ale jeszcze niczego nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dowiedziałam się o marce z blogów, bo jakżeby inaczej :) Kosmetyki są według mnie warte wypróbowania :)

      Usuń
  3. Kosmetyki wyglądają bardzo ciekawie, a ich składy zachęcają do wypróbowania. Olejek zaciekawił mnie najbardziej, takie formuły świetnie się sprawdzają na mojej suchej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak myślę, że olejek dla suchej skóry mógłby jeszcze więcej wnieść dobrego niż u mnie, ja mam cerę mieszaną :)

      Usuń
  4. Kompletnie nie znam tych produktów oraz marki, jednak bardzo lubię tego typu kosmetyki, bogate właśnie w oleje itp. więc nie wykluczone, że uda mi się poznać :). Szczególnie krem na dzień w pierwszej kolejności bym chciała poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wypróbowanie kremu na dzień to byłby dobry pomysł na zapoznanie się z marką. Kremik jest naprawdę bardzo dobry, myślę, że wiele osób, które lubią olejki w pielęgnacji twarzy byłoby z niego zadowolonych :) Liczę też na to, że marka poszerzy swoją ofertę, bo póki co asortyment jest bardzo zawężony :)

      Usuń
  5. Mam całą serię kosmetyków tej marki - ale wciąż czekają na swoją kolejkę do użycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, nie ma co otwierać kosmetyków, jak są inne w użyciu, tym bardziej, że to kosmetyki na bazie naturalnych składników, więc wypadałoby je zużyć od razu, a nie otworzyć i odstawić na "później" :)

      Usuń
  6. Nie znam, ale to na pewno coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko zatem nie pozostaje nic innego jak tylko wypróbować te kosmetyki :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię olejki i kosmetyki z olejkami,więc te mnie zainteresowały,wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oferta Beauty Oil wydaje się być skierowana właśnie dla takich osób :)

      Usuń
  8. uwielbiam takie produkty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalna pielęgnacja ma wiele zalet, to fakt :)

      Usuń
  9. Już spotkałam się z tymi kosmetykami na innych blogach. Fajnie, że i Tobie przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogi to kopalnia wiedzy i wszelkich nowinek :) Ja też o marce dowiedziałam się z blogów :) Kremy super, tylko ten pod oczy trochę delikatny, ale do codziennej pielęgnacji jest w sam raz :) Na pewno młode osoby szukające np. swojego pierwszego kremu pod oczy będą z niego zadowolone :)

      Usuń
  10. Ja również wygrałam ten zestaw u Agnieszki i jestem bardzo zadowolona z działania tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nam się poszczęściło! I dobrze, bo kosmetyki są bardzo przyjemne :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Warte uwagi, szczególnie ze względu na składy :)

      Usuń
  12. Najbardziej zainteresował mnie ten olejek :) Myślę, że byłby idealny do mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek to mieszanka zaledwie kilku składników. Ale czasem mniej znaczy więcej i myślę, ze olejek BeautyOil jest tego dobrym przykładem :)

      Usuń
  13. Hej! Bardzo wartościowe posty!
    Powiedz mi czy mialas okazje kiedys testować kosmetyki od : http://www.proto-col.pl/ Mam wielka ochotę maske i żel kolagenowy, ale nie mam osoby , która już testowała kosmetyki z tego sklepu? Poradź :* Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Nie kojarzę kompletnie tego sklepu, także nie pomogę niestety :)

      Usuń
  14. Nigdy nie słyszałam o takich kosmetykach, być może to dlatego, że jakoś zbytnio nie interesuje się naturalnymi kosmetykami ;) Z opisu są ciekawe do przetestowania ;) Pozdrawiam i zapraszam belladevenus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei bardzo lubię naturalną pielęgnację i często interesuję się nowinkami w tym temacie :) Tak też było z marką BeautyOil, myślę że warto dać im szansę :)

      Usuń
  15. nie znam tych produktow ale wydaja sie ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale zapowiada się super! Ja uwielbiam olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę, że też jesteś z nich zadowolona :) U mnie również przede wszystkim króluje krem na noc i olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zaciekawiłas mnie ta marką, bo kosmetyki wydają się być stowrzone do mojej cery

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam każdy z tych kosmetyków w swoich zbiorach, ale jak na razie używałam tylko kremu pod oczy. Polubiłam się z nim - fajnie sprawdza się pod makijaż :) Na noc jest dla mnie za słaby, ale moje oczy potrzebują sporej dawki nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga