Nowa odsłona sklepu DRESSLINK

17.1.17

DRESSLINK jest jednym z zagranicznych sklepów, który znam od kilku lat. Kiedyś prowadziłam z nimi współpracę i ostatnio znów odezwała się do mnie przedstawicielka strony z małą propozycją barterową. Jak się okazuje sporo się u nich pozmieniało, przede wszystkim wygląd sklepu i sposób prezentowania ubrań. Zdjęcia są duże, wyraźne, w większości na modelkach, co jest bardzo pomocne podczas zakupów.

Przeglądając stronkę wpadło mi w oko sporo rzeczy, więc przygotowałam dla Was małe zestawienie. Wybrałam głównie bluzki, ponieważ mam już trochę przesyt swetrów, kurtek i szalików. Rozglądam się też za czarną koronkową sukienką i zestawem szczotek do makijażu. Często je widuję u Was na blogach, jestem ciekawa czy polubiłabym się z takimi pędzlami. Jeszcze nie wiem co wybiorę do recenzji, może Wy mi doradzicie? :)





zestaw nr 1 / zestaw nr 2 

DRESSLINK
FACEBOOK / INSTAGRAM  

Napiszcie czy wpadło Wam coś w oko z moich propozycji? Macie może takie szczoteczki do makijażu, co o nich sądzicie? :)

Zobacz także...

10 komentarzy

  1. Fajne bluzki. Mam 2 szczotki do podkładu. Fajne mięciutkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubrania. Wszystkie wpadają w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona koszula w kratę świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula w kratkę jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam: 11,62$, 19,48$, 14,40$, 12,73$, 7,22$, 10,05$


    mogę prosić rownież o kilka klikow na koncu mojego posta ? :) hihihi
    z gory wielkie dzięki :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś świetne ubrania, najbardziej podoba mi się koszula w kolibry i koszulka z zielonymi ustami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne ubrania. A szczotka prostująca też fajna :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga