Nowości kosmetyczne z drogerii LADYMAKEUP.PL

16.1.17

Przychodzę do Was dzisiaj z nowościami, jakie przywędrowały do mnie z drogerii LADYMAKEUP.PL. Na początku roku otrzymałam propozycję przetestowania kilku kosmetyków. Bardzo się ucieszyłam, ponieważ drogerię znam od lat, pamiętam ją jeszcze z czasów, gdy takich internetowych sklepów było niewiele, nie to co teraz. Na YouTube możecie znaleźć kanał sklepu, który prowadzony jest przez przepiękną właścicielkę i wcale nie są to filmiki sztywno promujące sklep, a jak najbardziej naturalne filmy, makijaże, tutoriale i recenzje. Moja wishlista skróciła się o kilka pozycji, zobaczcie co wybrałam.


MAKEUP REVOLUTION, PALETA PINK FIZZ
Czekoladowe palety Makeup Revolution są bardzo popularne. Mam już jedną w wersji Death by Chocolate i jestem jak najbardziej zadowolona z jakości cieni. Różowa paleta Pink Fizz kusiła mnie od dawna, wygląda słodko (dla niektórych pewnie do przesady ;)), a kolory cieni są według mnie w sam raz do dziennych makijaży.



theBALM, IN theBALM OF YOUR HAND, VOL 1
Kolejna paleta to zestawienie hitów marki theBalm w jednym kartoniku, paletka podobno idealna na wyjazdy. Z theBalm mam tylko rozświetlacz Mary-Lou, który znajdziemy też tutaj. Gramatura kosmetyków jest oczywiście mniejsza niż w przypadku opakowań pełnowymiarowych, ale pewnie i tak paleta starczy mi na lata. Najbardziej jestem ciekawa górnego rzędu, czyli róży i bronzera. Paletka prezentuje się wspaniale.



MAKEUP REVOLUTION, PALETA DO KONTUROWANIA, FAIR
Dalej mamy nowość marki Makeup Revolution, czyli paletę pudrów do konturowania Ultra Pro HD w odcieniu najjaśniejszym w 3 dostępnych, czyli Fair. Skusiłam się na nią po pozytywnej opinii Maxineczki. Paleta sprawia wrażenie odpowiedniej dla jasnej karnacji. Zawiera 7 pudrów do konturowania i 1 rozświetlacz. Zależało mi na palecie do konturowania na sucho, ale marka MUR oferuje także palety kremowe.



GLOV, HYDRO DEMAQUILLAGE, COMFORT
O rękawicach GLOV naczytałam się wiele dobrego na Waszych blogach. Ten kawałek specjalnego materiału ma za zadanie usunąć makijaż wyłącznie za pomocą wody. Rękawice dostępne są w różnych rozmiarach. Ja wybrałam wersję Comfort w kolorze Party Pink. 


NEONAIL, CHROME EFFECT NR 01 + DRY TOP
Ostatnio spodobał mi się tzw. efekt lustra w manicure hybrydowym. Aby jednak uzyskać piękną taflę niezbędny jest top, którego nie trzeba przemywać cleanerem. Z marki NeoNail wybrałam zatem Dry Top + Chrome Effect nr 01 (srebrny). Robiłam już pierwsze testy na wzornikach, jutro zmaluję coś na swoich paznokciach. Czekałam z nowym manicure właśnie na ten pyłek. Jak ładnie wyjdzie to pokażę Wam efekty na blogu. :)


LOVETO.PL, PĘDZLE DO MAKIJAŻU
Pędzle to niespodziewany upominek od sklepu. Marka Loveto.pl jest mi kompletnie obca. W sumie mamy tutaj 15 pędzli, z czego 12 małych do oczu, przyszło w solidnej, czarnej kosmetyczce. Ucieszyłam się także z specjalnych osłonek, które zakłada się na pędzle po czyszczeniu, aby włosie się nie odkształcało.




Napiszcie koniecznie czy znacie coś z kosmetyków, które wybrałam. O czym chciałybyście poczytać na blogu w pierwszej kolejności? :)

Zobacz także...

64 komentarzy

  1. Same cuda. Ciekawa jestem Glov-muszę w końcu kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle czytam zachwyty na temat tych rękawic. Dużą popularność zyskały dzięki kosmetycznym pudełkom, z tego co kojarzę. Jutro sprawdzę czy faktycznie TO działa, tylko muszę jeszcze porobić zdjęcia póki rękawica jest czyściutka ;)

      Usuń
  2. Same perełki :) Jestem ciekawa pędzli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa jak się sprawdzą, część z nich wykonana jest z włosia naturalnego, a część z syntetycznego.

      Usuń
  3. Kosmetyki wpadły mi w oko. Paletka wygląda obłędnie i chętnie ją kupię. Świetnie, że masz okazję przetestować kosmetyki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale którą paletkę masz na myśli? Obstawiam, że tą różową? :)

      Usuń
  4. Same cudeńka. Chętnie zobaczę efekt tego pyłku chrome na paznokciach. Jestem mega ciekawa jak to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zależności od lakieru bazowego, tego nałożonego pod pyłek odcień wychodzi troszkę inny, mam nadzieję, że uda mi się to oddać na zdjęciach :) Ja mam srebrny pyłek, marka NeoNail oferuje jeszcze kilka innych do wyboru, złote, metaliczne, jest w czym wybierać :)

      Usuń
  5. chyba wszystko co wybrałaś mnie interesuje ;) przyjemna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się :) Jak tylko przetestuję kosmetyki to pojawią się pełne recenzje. Na pewno w najbliższych dniach pokażę jak prezentuje się ten pyłek z NeoNail ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Paletki ładnie wychodzą na zdjęciach, ale masz rację wszystko zapowiada się super :)

      Usuń
  7. Świetne rzeczy, a paletkę The Balm sama bym chętnie u siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa taka paletka, nie trzeba wydawać fortuny, żeby mieć kilka kosmetyków theBalm pod ręką, inne marki też mogłyby robić co jakiś czas coś takiego :)

      Usuń
  8. jestem ciekawa tych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać jak się sprawdzają :) Niektóre są mięciutkie, więc powinno się nimi dobrze pracować, ale będzie to zobaczymy :)

      Usuń
  9. świetne kosmetyki,= z których znam jedynie rekawice Glov- biała .Jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w tej mojej kolor szybko się nie spierze :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oj tak, sama nie wiem która z nich podoba mi się bardziej. Oby tylko w makijażu te kosmetyki też się ładnie prezentowały :)

      Usuń
  11. Różowa czekoladka jest obłędna:) Chętnie przeczytałabym jej recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest w użyciu, na pewno dodam na blogu opinię za jakiś czas, muszę jeszcze jej pożywać, bo dopiero kilka cieni przetestowałam, ale pierwsze wrażenia pozytywne :)

      Usuń
  12. Miłego testowania:) Glov bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Od dawna byłam ciekawa tej "techniki" demakijażu :)

      Usuń
  13. Paletki The Balm szczerze zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka zapowiada się naprawdę super, jeszcze nie przetestowałam wszystkich tych mini kosmetyków, ale jedno jest pewne, róże są absolutnie przepiękne <3

      Usuń
  14. Wybrałaś świetne rzeczy:)
    Mam tą paletkę czekoladową MUR i ją uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladka jest super fotogeniczna, cienie też zapowiadają się dobrze :) Muszę tylko poszukać jakichś tutoriali do makijaży z jej użyciem i popróbować coś ciekawego stworzyć :)

      Usuń
  15. Paletka theBalm to coś, co i mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Testuję i mam nadzieję, że wszystko się sprawdzi, to w większości w sumie takie hity internetu :)

      Usuń
  17. Ale testowania ;) Owocnych testów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :) Trochę tego jest, takie zasilenie kosmetyczki na wiele,wiele miesięcy :)

      Usuń
  18. Uwielbiam LadyMakeUp :) Z Loveto mam samą kosmetyczkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka jest porządnie wykonana, też mi się podoba, brakowało mi takiej właśnie na pędzelki. Co prawda mam etui, ale większe, a czasem potrzebne jest takie mniejsze :)

      Usuń
  19. Czekoladowa paletka jest bardzo kusząca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co najlepsze marka Makeup Revolution ma kilka takich czekoladek w ofercie :)

      Usuń
  20. pędzle przepiękne, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z pewnością będzie miłe testowanie, w końcu wybrałam prawie same hity z kosmetycznych blogów :D

      Usuń
  21. Osłonki na pędzle to fajny gadżet :) fajne nowości w sumie nie wiem co najfajniesze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będę bardziej dbała o moje pędzle, mam już drzewko do suszenia, ale brakowało mi jeszcze własnie takich osłonek :)

      Usuń
  22. Ale piękne te nowości, czekam na opinie pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana o pędzlach na pewno napiszę swoje pierwsze wrażenia za jakiś czas, te małe przypominają mi nieco niektóre pędzle z chińskich zestawów (co wcale nie oznacza, że są złe), chociaż Loveto to jak się okazuje polska marka. Część pędzli jest z włosia syntetycznego, a część z naturalnego :)

      Usuń
  23. Wybrałaś same perełki :) Czekoladowa paletka ocieka słodyczą, ale jest według mnie urocza ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że wybrałam ją też trochę dlatego, że będzie fajnym elementem do zdjęć na bloga czy Instagram :)

      Usuń
  24. Super zakupy. Pędzle wyglądają na mocne. Ciekawa jestem jaki efekt na paznokciach uda ci się uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cudowne nowości do Ciebie zawitały, życzę bardzo przyjemnych testów!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko super. Mam tę paletkę i ją bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Będę czekać na recenzję palety z The Balm:).

    OdpowiedzUsuń
  28. ojej, ile wspaniałości! <3
    +banery poklikane, tak jak prosiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Same perełki. Jestem ciekawa tego efektu lustra :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Paletka The Balm, to największa petarda z całego zestawienia- marzy mi się *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tego sklepu, chętnie zapoznam się z jego asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Paleta theBalm super, sama bym chętnie ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne nowości, paletka cieni bardzo w moim guście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. znam dobrze palete z the balm i uwielbialam z niej roze! a swoja droga milosc do makijazu zaczynalam wlasnie od ogladania tutoriali Moniki czyli Ladymakeup :))

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga