Trendy w modzie 2017: FOLKOWE HAFTY

23.1.17

Przeglądając trendy modowe na 2017 rok nie trudno pominąć haftowane ubrania. Przeważnie są to motywy kwiatowe, nawiązujące do folkloru. Kocham kwiaty i wzory kwiatowe na ubraniach też lubię, właściwie chyba od dzieciństwa. Pamiętam długą sukienkę w słoneczniki, z którą nie rozstawałam się przez kilka lat. Kiedyś hafty wykonywane były ręcznie, teraz większość firm stawia na prostsze rozwiązania. Każdy wzór można przenieść na ubranie za pomocą specjalnych maszyn. Takie tematy są czasami poruszane w popularnych programach telewizyjnych typu Galileo czy Jak to jest zrobione, lubię je oglądać bo zawsze można dowiedzieć się czegoś ciekawego. 

Ale wróćmy do pięknych haftów. To co przygotowałam poniżej to tylko garstka haftowanych rzeczy, które możemy znaleźć i kupić w sieci. Ja wzięłam pod uwagę oczywiście moje ulubione sklepy ROMWE oraz SHEIN. Obecnie w Chinach trwa Chiński Nowy Rok, więc niektóre firmy mają urlop, także wysyłka zamówień może się opóźnić do początku lutego. 



czarna sukienka  / spódnica


sukienka z falbanką / sukienka koszulowa

sukienka nr 1 / sukienka nr 2 / sukienka nr 3 

Z tych wszystkich propozycji jestem zdecydowana na białą koszulę z pierwszego zdjęcia. Ale właściwe ta niebieska w paseczki też jest ładna. Wczoraj dostałam wiadomość o sporej obniżce cen w sklepie ROMWE, więc jeśli planujecie jakieś zakupy, to myślę, że warto zerknąć. :)

 
Jestem ciekawa co Wy sądzicie o haftach na ubraniach? Posiadacie coś z haftowanym wzorem w swoich szafach? :)

Zobacz także...

14 komentarzy

  1. oj folk to jednak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki mi się podobają:)
    poklikałam we wszystkie linki :) w wolnej chwili zapraszam do siebie, będę wdzięczna za poklikanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza biała koszula... CUDOWNA! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie takie wzory, chociaż niektórzy bardzo fajne wyglądają w tego typu ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na białej koszuli haft prezentuje się wyjątkowo pięknie :-) Mnie od jakiegoś czasu kuszą ukraińskie koszule zdobione haftem. Aż mam ochotę się tam wybrać po jedną :-D tym bardziej że są hafty są ręcznie robione (wpisz w grafikę google "ukraińskie koszule")

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się koszula w paseczki na samej górze :) Kiedyś dawno nosiłam haftowane dzwony, to było jakieś 40 lat temu. Moda powraca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zdecydowanie na tak, jeśli chodzi o hafty na ubraniach :) Szczególnie urzekły mnie czarne sukienki, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię oglądać Galileo :) czarną sukienka i koszulowa sukienka są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się szczególnie bluzki z haftowany akcentem

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się ten trend również bardzo podoba. Kocham haftowane sukienki i koszule, ale jeszcze w żadną się nie zaopatrzyłam. Obecnie wszędzie jest tego pełno i nie wiem na co się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam hafty, świetne te wszystkie rzeczy, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam hafty, świetne te wszystkie rzeczy, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga