Moda na sznurowane dekolty / sweterek z ROMWE

15.1.17

Moda na sznurowane ubrania trwa już od kilku sezonów. W sklepach z łatwością można znaleźć sznurowane koszule, bluzki, swetry, a nawet sukienki. Dzisiaj pokażę Wam mój najnowszy nabytek, jakim jest sweterek ze sznurowaniem na dekolcie. Szukałam czegoś dłuższego i w końcu znalazłam na ROMWE.



JAKOŚĆ I WYKONANIE
Jakość sweterka jest bardzo dobra. Materiał jest miękki, miły, nie ma żadnych wystających nitek. Podoba mi się też splot włóczki. Sznurowanie na dekolcie nie jest zbyt głębokie, dzięki czemu sweterek nie wygląda wyzywająco, a po prostu zwyczajnie. Kolor swetra na stronie określony jest jako różowy, na zdjęciach katalogowych wygląda jak beżowy. W rzeczywistości to właściwie ciężko go określić, ale różowy to on nie jest, prędzej taki morelowo - łososiowy. Rozmiar jest uniwersalny, więc warto sprawdzić dokładnie wymiary. Możecie sobie porównać, jak sweterek wygląda na mnie (noszę 38/40), a jak na modelce. Na zdjęciach katalogowych sweterek wygląda niczym tunika, na moje oko modelka musi nosić 34/36. 




 Tak jak wspominałam ubrań ze sznurowaniem czy to na dekolcie, czy na plecach jest sporo. Poniżej pokazuję Wam co jeszcze wpadło mi w oko. :)



Co sądzicie o modzie na takie sznurowane ubrania? Ten sweterek to dopiero mój drugi ciuszek tego typu, ale pewnie nie ostatni. :) 

Zobacz także...

26 komentarzy

  1. Ładny :) Ja sobie zamówiłam podobny z Zaful ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek ktory masz na sobie jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweter, ja jeszcze nie mam takiego swetra z wiązaniami w swojej garderobie, ale ten moty mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor super :) Ja wpadłam w sidła haftów ale nie sznurowanych sweterków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek. Podobają mi się takie sznurowane bluzki i sweterki, ale niestety przy moim biuście wyglądałyby po prostu wulgarnie - chyba, że kupiłabym naprawdę ogromny rozmiar i pozwoliła ubraniu na mnie wisieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. to dokładnie ten sam sweterek, który pokazywałam niedawno we wpisie :D! na Ciebie jakoś ładniej leży, ja wygladam z nim trochę jak ziemniak w worku :P poklikane

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie sweterki ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek jest genialny, ogromnie mi się podoba
    mam ten co pokazujesz szary w beżowym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  9. super sweterek, lubię takie wiązania :) klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam jeszcze sweterka ze sznurowanym dekoltem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się takie sznurowania, mam w ten sposób wykończony szary tshirt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się sznurowane ubrania, a jeszcze nic nie mam w szafie! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się bardzo ten trend :) Śliczny sweterek :)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten szary<3
    Chyba juz wiem, co zamówię przy następnych zakupach :)
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że nie mam ani jednego sznurowanego sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta oliwkowa bluzeczka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się tego typu sweterki, choć sama nie posiadam takiego cuda :D
    Bardzo ładny jest ten, który Ty masz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny sweterek 22.99$
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo łądny kolorek, lubię wiązania, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój jest o wiele piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taki wiązany sweterek:) wyglądają bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga