Moje pierwsze rosyjskie kosmetyki + info o nowym rozdaniu

30.8.13

Hej kochani, dzisiaj chciałam Wam pokazać co dobrego przyniósł mi rano listonosz. A są to moje pierwsze rosyjskie kosmetyki, z których niesamowicie się cieszę. Wybrałam je w ramach nagrody w konkursie na blogu Eter na włosowym tropie, a kosmetyki pochodzą ze sklepu http://setare.pl. Przesyłka doszła błyskawicznie!

A oto co będę niedługo testować:
1. Love2mix Organic - szampon z efektem laminowania włosów - myślę, że dla wielu z Was znany?
2. Planet Ogranica - szampon wzmacniający - czytałam dużo dobrego o nim.
3. Dabur - ziołowa pasta do zębów - nie zawiera fluoru, ciekawe jak się sprawdzi i czy nie śmierdzi :)

Listonosz dzisiaj nie zapomniał też o Was, bo otrzymałam od firmy Barwa kosmetyki na rozdanie, które niebawem ruszy u mnie na blogu. :) Tylko najpierw musi się zakończyć obecne małe rozdanie, które trwa do jutra. Jeśli nie widzieliście, to zapraszam Was do wcześniejszej notki - KLIK.
Miałyście coś z tych rosyjskich kosmetyków?

Zobacz także...

46 komentarzy

  1. ja własnie czekam na kuriera, który ma mi przywieźć m. in. właśnie ten szampon z efektem laminowania:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, co za zbieg okoliczności. To będziemy razem testować :)

      Usuń
  2. interesuje mnie ten szampon z efektem laminowania

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak się spiszą szampony ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak spisze się u Ciebie szampon z Planet Ogranica

    OdpowiedzUsuń
  5. tak dosłownie to sponsorem byłam ja, a setare po prostu wybrałam bo lubię ten sklep ;) Sklep sam w sobie nie miał nic do organizacji konkursu. Sama zaplanowałam taki jakby *bon na 50zł* ;)

    Cieszę się bardzo, że przesyłka do Ciebie dotarła w całości i miłego testowania :D gratuluję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, przepraszam Cię najmocniej, już wprowadziłam poprawkę w poście :)

      Usuń
  6. Mnie też szampony zaciekawiły:) Ostatnio poszukuję szamponu idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że ostatni rosyjskie kosmetyki królują na blogach:).Ja jeszcze nie miałam okazji ich testować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. co nie wejde na jakiegos nowego bloga, to wszedzie rosyjskie kosmetyki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku rosyjskiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze rosyjskich kosmetyków, miłych testow! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa Ja szampon z PO się sprawdzi i ta pasta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak się sprawdzą :) też mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję współpracy... jestem ogromnie ciekawa tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bardziej kuszą mnie te rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłe słowa :) Co do Twoich zakupów to fajne,ja też zamówiłam ten szampon :) I już polubiony przepis,akurat mam w domu dużo malin także trafiłaś mi w 10 tym przepisem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe kosmetyki, czekam z niecierpliwością na opinię o nich:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpadł mi w oko szampon z efektem laminowania:D

    OdpowiedzUsuń
  18. o proszę, zawsze chciałam wypróbować kosmetyki z barwy ale jakoś nigdy nie mogłam się do tego zabrać ;<

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam rosyjskich kosmetyków, dlatego czekam na ich recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję kosmetyków..ale ja bym się bała używać bo nawet nie wiem co tam na nich jest napisane heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naklejka po polsku z tyłu :)

      Usuń
  21. Nie miałam jeszcze rosyjskich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem mega ciekawa tych szamponów! Czekam na recenzję!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ja się cały czas czaję na Planetę Organicę, bardzo bym chciała coś przetestować i koniecznie muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. już się nie mogę doczekać recenzji! :)

    obserwuję :*
    http://the-velvet-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe kosmetyki :)
    Ja z rosyjskich jeszcze niczego nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozazdrościć tych rosyjskich specyfików :D
    Mam nadzieje, że niebawem i ja się doczekam swojego pierwszego zamówienia :)
    już śnią mi się po nocach, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje!
    Nigdy jeszcze nic z rosyjskich kosmetyków nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. maskę drozdzową mam ale jest beznadziejna i marokańska ta już jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa jak sprawdzą się te rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nominowałam Cię do "7 faktów o mnie"

    OdpowiedzUsuń
  31. Koreańskie kosmetyki już kupowałam, rosyjskich jeszcze nie :D
    Zainteresował mnie ten szampon z efektem laminowania ;)
    Masz piękne włosy, też chcę takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. siarkowa linia kosmetyków barwa jest perfekcyjna... uwielbiam ją

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe rzeczy :) O Barwa będzie fajne rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  34. już nie mogę się doczekać Twoich recenzji no i rozdanka;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem bardzo ciekawa tego szamponu z efektem laminowania. Bo używałam z czerwoną papryczką, teram mam mandarynkę i bambus a w kolejce czeka ten z proteinami pereł:)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie miałam jeszcze żadnych rosyjskich kosmetyków..

    OdpowiedzUsuń
  37. ah te rosyjskie kosmetyki :D przyznam, że to laminowanie brzmi całkiem kusząca, więc czekam na opinie ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. No ciekawe, ciekawe, aż się nie mogę doczekać opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nie uległam modzie na te rosyjskie cuda .

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mialam nigdy tych ksometykow rosyjskich az do wczoraj :). Ostatnio szampon z joanny profesjonalny bardzo podraznil mi skore glowy i stwierdzialm ze musze ratowac ja i wlosy czyms naturalnym i wybralam sie do sklepu zielarskiego :). Widzialam ten szampon z Planeta Organica i nawet mailam go wrece aby go kupic gdy zoabczylam szampon No 3 Na Łopianowym Propolisie... anpsize napewno o tym na blogu wkrótce :). Bede też czekac z wielka ciekawościa na recenzje szamponu z Organic :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mnie kuszą szampony love2mix, jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga