Przesyłka z Banggood i inne nowości w szafie

21.7.14

Cześć Dziewczyny! Mam nadzieję, że miło spędziłyście weekend? U mnie była piękna pogoda, chwilami to aż za gorąco. Korzystając ze słoneczka zrobiłam zdjęcia rzeczy, które ostatnio dostałam i kupiłam. Zdjęcia w świetle dziennym na dworze zdecydowanie lepiej oddają kolory niż robione w domu. Zapraszam na mini przegląd nowości w szafie. :)
W ubiegłym tygodniu doszła do mnie przesyłka z BANGGOOD. Jak zawsze po otrzymaniu rzeczy z tego sklepu tak i dzisiaj, chciałam Wam pokazać jak ciuszki prezentują się na żywo. Przy okazji dołączam fotki tego co upolowałam ostatnio na wyprzedażach w galerii.

Zaczynając od paczuszki z Chin... Na początku muszę dodać, że przesyłka doszła w ciągu 9 dni. Chyba jeszcze nigdy wcześniej nie dostałam zamówienia z Azji w takim szybkim tempie. Mając do dyspozycji 20$ kusiłam się na dwie rzeczy, sukienkę i koszulę. Obie rzeczy są dobrej jakości, było tylko kilka wystających nitek, ale niestety nie do końca trafiłam z rozmiarami.

Koszulowa bluzka z motywem kwiatowym z przodu jest lekka i przewiewna. Zdecydowałam się na rozmiar L i to był błąd, bo koszula jest na mnie za duża. Wcześniej tego typu koszule też zamawiałam w rozmiarze L albo M, ale żadna nie była aż tak duża. Rękawy są dobrej długości, ale poza tym koszula na mnie za bardzo wisi, niczym na wieszaku. Możliwe, że na moją siostrę albo bratową będzie dobra, więc o ile którejś z nich się spodoba to zrobię im prezent. Koszula nie różni się raczej od tego co na zdjęciach prezentuje sklep. Dostępna jest TUTAJ.


Drugą rzeczą jaką zamówiłam jest sukienka z tyłu dłuższa, z przodu krótsza. Sukienka jest prześliczna, oczywiście przy moim wzroście nie sięga do samej ziemi, ale na niższych osobach na pewno będzie leżeć wprost idealnie. Wadą jest niestety króciutka podszewka. Muszę sobie kupić i przyszyć do niej dłuższą i mniej prześwitującą, bo ta która jest nie sięga mi nawet za tyłek, dlatego zdjęć obrazujących całą sukienkę na mnie teraz nie będzie. :D Sukienka ma rozmiar M, większych już nie było, także jeśli miałybyście na nią ochotę i jesteście wysokie to pamiętajcie, że podszewka będzie z pewnością do przeróbki. W pasie jest na gumce, dzięki czemu dobrze się dopasowuje do sylwetki. Sukienkę widywałam często w ubiegłym roku na blogach modowych, już wtedy mi się podobała, ale nie mogłam jej nigdzie znaleźć, aż tu nagle wpadła mi w oko w sklepie Banggood. Sukienka może nadać się na wesele lub na jakieś wakacyjne imprezy w plenerze np. nad morzem. Na co dzień nie zamierzam w niej chodzić, bo jest za bardzo ''wytworna''. Sukienka dostępna jest TUTAJ.
Dalej już moje skromne zakupy z wyprzedaży. Tym razem mogłam sobie wszystko przymierzyć, więc rozmiary są odpowiednie. Do galerii jeżdżę rzadko, a jak już to szybko kieruję swe kroki do sklepu Sinsay. Tam też skusiłam się na krótkie spodenki w kwiaty przecenione na 29,90zł. Przydadzą na przejażdżki rowerowe. :)
I na koniec różowy sweterek, który na żywo prezentuje się dużo lepiej niż na zdjęciach. Kupiłam go w sklepie Stradivarius. Ma rękawy 3/4 więc przyda się na chłodne letnie wieczory. Sweterek kosztował 39,90zł. 
Napiszcie koniecznie co sądzicie o moich zakupach? Zamawiacie czasem ubrania z azjatyckich sklepów albo ebay'a? :)

Zobacz także...

44 komentarzy

  1. Koszula jest przepiękna ! i to w moim rozmiarze <3 Jakbyś chciała ją po prostu odsprzedać to daj znać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka ciekawa, ogólnie fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy, szczególnie spodenki w kwiaty ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki i sweterek wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula ładna, szkoda tylko, że za duża ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne:) Najbardziej podobają mi się spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha mistrz drugiego planu wymiata :D spodeneczki w kwiatki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam dzisiaj te spodenki w Sinsay, ale zrezygnowałam myśląc o tym, że ostatnio zakupione przeze mnie szorty też były w kwiecistym wzorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula bardzo mi się podoba :) Fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy :). Ja ciuchy wolę kupować stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodenki i sweterek są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko boska,ta koszula! Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne ciuszki, w szczególności sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ciuszki ;) haha uśmiałam się z mistrza drugiego planu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest cudna, ja zamówiłam sobie teraz kilka ubrań, wybrałam największe rozmiary bo czytałam, że rozmiarówka jest zaniżona a teraz zastanawiam się czy nie będą na mnie zbyt duże jak Twoja koszula.

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie ubrania świetne, ale mistrz drugiego planu najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupełnie nie mój styl, choć sukienka mi się nawet podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula i spodenki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne ciuszki. Osobiście nigdy przez internet nie zamawiam ubrań - wolę przymierzyć przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne ubrania, jednak sweterek najlepszy jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a mnie wszystko urzeklo, nawet portki w kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka cudna, szkoda że nie ma większego rozmiaru

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza koszula jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. spodenki w kwiaty najbardziej mi się podobają :D
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie ciuszki są bardzo ładne, ale sukienka totalnie mnie uwiodła! Piękna <3

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga