Personalizowane prezenty na każdą okazję / ePREZENTY.pl

27.9.17

Zbliżają się urodziny, imieniny, ślub lub inna ważna uroczystość bliskiej Ci osoby, a Ty nie wiesz co kupić na prezent? Masz pustkę w głowie, wydaje Ci się, że wyczerpałeś już wszelkie pomysły? A może sama chcesz sprawić sobie miłą niespodziankę? Tym wstępem chciałabym zaprosić Cię do sklepu internetowego ePrezenty, który specjalizuje się w upominkach na każdą okazję. Ostatnio korzystałam z ich oferty już po raz trzeci, zobaczcie co zamówiłam. To bardziej kobiecy zestaw, natomiast aktualnie na stronie promowane są prezenty z okazji zbliżającego się Dnia Chłopaka. :)



Tak jak wspomniałam na początku, z oferty sklepu ePrezenty skorzystałam po raz kolejny. Tym razem wybrałam zestaw z haftowanym ręcznikiem i dzbankiem. Całość przychodzi do nas w pięknym, wysokiej jakości, wiklinowym koszu. Jeśli chodzi o ręczniki to sklep oferuje mnóstwo wariantów, są nawet torty. Właśnie coś takiego zamawiałam mamie około rok temu, poniżej w proponowanych postach znajdziecie moją recenzję. Ręczniki z imieniem tak mi się spodobały, że sama również chciałam taki mieć. Zestaw z imbrykiem wydał mi się idealną propozycją na jesień. 


Ręczniki oferowane przez sklep posiadają certyfikat Eko-Tex. Są dobrej jakości, chłoną wodę, wykonane w 100% z bawełny. W moim zestawie znajduje się ręcznik o wymiarach 70x140cm. Posiada on dodatkowo praktyczną zawieszkę, ładnie wygląda w łazience i pasuje mi kolorystycznie. Dostępnych jest kilka kolorów. Najbardziej uniwersalny jest chyba beż, a dla mężczyzn brąz, tak jak na zdjęciach katalogowych.


Dzbanek wykonany jest z ceramiki. To nie jest zwykły dzbanek, a imbryczek, który posiada w środku zaparzacz, co jest niezwykle istotne do parzenia herbat liściastych i ziół. Dzbanek stawiamy na podgrzewaczu, zapalamy świeczkę typu tea light i możemy się cieszyć ciepłą herbatą cały wieczór. Zakup takiego imbryczka od dawna chodził mi po głowie. Jesienią i zimą piję sporo herbat, a wiadomo, że najlepsza jest ciepła, rozgrzewająca. Teraz problem z głowy. Imbryk jest biały, planuję kupić specjalne farbki do ceramiki i trochę go ozdobić. 



Podsumowując, zamówienie jak zawsze przyszło dokładnie zapakowane w kilka warstw folii bąbelkowej i duży karton. Na pochwałę zasługuje też czas realizacji, który jest wręcz błyskawiczny, oni chyba po nocach robią te hafty i personalizacje. Z pewnością jeszcze nie raz skorzystam z ich usług. Okazji już mam kilka, ślub znajomych, urodziny narzeczonego, szukam również pomysłów na podziękowanie dla rodziców na własnym weselu.

Znacie sklep ePrezenty? Co sądzicie o takich personalizowanych upominkach? :)

Zobacz także...

27 komentarzy

  1. Fajna sprawa z takim spersonifikowanym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz naprawdę jest wiele fajnych opcji prezentowych:) Ja sama wolę kupować spersonalizowane podarunki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestawik, do tego ładnie zapakowany. Znam firmę, mam kilka gadżetów od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka razy już tam buszowałam :D. Fajne rzeczy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie sama nie chciałabym dostać takiego spersonalizowanego prezentu i takich również nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne rzeczy, ach ta tacka marzy mi się taka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jak co ale sklep ma ekspresową obsługę. Raz zamówiłam i bardzo szybko otrzymałam zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie personalizowane prezenty to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie nietuzinkowe prezenty :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki czajniczek z podgrzewaczem to super opcja na jesień :D a personalizowany ręcznik to świetna rzecz :) rewelacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie bomba :) cudowne są takie prezenty, wtedy mam świadomość, że ktoś myślał o mnie szykując dla mnie prezent, super sprawa :) do tego ślicznie zapakowany, czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze cos stamtad zamowic dla mojego meza na Dzien Chlopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie super, całość prezentuje się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny jest ten kosz oraz dzbanuszek, chętnie wpadłabym do Ciebie na herbatkę :) masz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten imbryczek z podgrzewaczem to świetna sprawa, ręcznik również wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O! Dzięki za przypomnienie, że istnieje coś takiego jak dzień chłopaka. XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne są takie prezenty przydatne, a nie jakaś kolejna pierdoła do położenia na półce :d Chociaż trochę śmieszny zestaw ręcznik i dzbanek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzbanek z podgrzewaczem mi się marzy ! ;D Świetna sprawa jesienią;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie spersonalizowane prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zestaw, sama bym taki chciała. Uwielbiam personalizowane prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się takie prezenty. Można dać komuś na jakąś okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy , jednak ceny już nie są tak przyjemne jak zawartość opakowań. Nie znałam tej stronki. Ciekawe pomysły to na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki prezent by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga