Jesienne nowosci z ROSEGAL | sweterkowa sukienka i szara bluza

28.9.17

Hej Dziewczyny! O sklepie ROSEGAL wspominałam już kilka razy na blogu. Niedawno odebrałam paczkę z typowo jesiennymi nowościami. Oferta sklepu jest niezwykle bogata, ale już jakiś czas temu wypatrzyłam sobie u nich ciekawe, ciepłe bluzy i płaszczyki (hooded coat) oraz białe sweterki z golfem (white turtleneck sweater). Właśnie z tych kategorii pochodzi moje ostatnie zamówienie. Aż chciałoby się powiedzieć, że jesień już mi nie straszna. :)


SWETER Z GOLFEM >klik<
Kremowy golf dla niższych osób mógłby posłużyć jako sukienka. Po bokach posiada duże kieszenie. Ładnie się prezentuje, to taki sweterek, który kojarzy mi się z świątecznymi filmami, kręconymi w zimowej, górskiej scenerii jak np. Holiday. Zdobią go duże warkoczowe sploty. Jest to rozmiar uniwersalny, który wypada mniej więcej na typową M-kę lub L-kę.




BLUZA Z KAPTUREM >klik<
Kilka razy zamawiałam już bluzy z zagranicznych sklepów i z jakością bywało różnie. Tym razem dokładnie przyglądnęłam się zdjęciom katalogowym. Bluza dostępna jest w trzech rozmiarach, ja wzięłam pośredni. Długość rękawów jest świetna, są bardzo długie, to mi się podoba, bo często marznę w dłonie. Podobnie jak sweterek tak i ta bluza również może posłużyć za sukienkę, pod warunkiem, że macie mniej niż 175 cm wzrostu. Materiał jest miękki, ciepły i naprawdę miły, także od wewnętrznej strony. Jestem z niej bardzo zadowolona. Będzie jak znalazł do zwykłych, sportowych zestawów.




Robicie zakupy na Rosegal? Jestem ciekawa co sądzicie o takich dłuższych sweterkach czy bluzach? :)

Zobacz także...

33 komentarzy

  1. Bluza super :) Sweterek zresztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny ten sweterek, widzę, że w składzie przeważa bawełna, więc pewnie będzie ciepły:) bluza też super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter i bluza bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie rzeczy bardzo mi sie podobają. Lubie takie sploty

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tym białym długim swetrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szara bluza bardzo wpadła mi w oko :) Biały sweterek też jest ładny, ale ja unikam białych kolorów - średnio mi pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że dłuższe bluzy i sweterki mają sens.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno już nie nosiłam takich długich sweterków - moja oponka mi na to nie pozwala :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rzadko kupuję białe ubrania, ale ten sweterek ma bardzo fajny splot ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie rzeczy wyglądają na mega ciepłe, uwielbiam takie swetry! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ten biały golf jest piękny :) i dla mnie właśnie byłby idealną sukienką <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno sweterek, jak i bluza prezentują się rewelacyjnie! Idealne na nadchodzące mrozy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna już rozglądam się za klasycznym białym golfem, ten wygląda super 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza bardzo ładna. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebki, ogromnie Ci zazdroszczę :) A do bluz się przekonałam ostatnio i częściej noszę i kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie rzeczy bardzo ładne, ale sweterek bardziej mi się podoba :)ślicznie w obu wyglądasz :)kliki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Golfy to nie moja bajka, ale bluza wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię golfów. Źle się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten sweter jest po prostu fantastyczny! Bardzo mi się podoba :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluz u mnie niestety brak ale sweterek śliczny ;) 29,75 18,47

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak nie przepadam za golfami, tak ten bardzo mi się podoba :) Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie kupywałam jeszcze nigdy w rosegal, bardzo fajny sweterek :) Ładne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluza z kapturem wydaje się być super :))

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga