Zimowy haul z BONPRIX / buty slubne, bluzka z koronka, zimowe swetry

21.1.18

Witajcie po krótkiej przerwie. Ciężko mi było zorganizować czas w ubiegłym tygodniu, ale już wracam do Was z regularnymi postami i powoli nadrabiam zaległości. Przygotowałam kilka recenzji na najbliższe dni, będzie też modowo. W ostatnim czasie doszło do mnie kilka ciekawych paczek. Dzisiaj pokażę Wam moje nowości z BONPRIX. Powiem Wam, że polubiłam ten sklep i przekonałam się do niego. Mimo różnych opinii jakie krążą po sieci można znaleźć tam coś ciekawego. Muszę jednak przyznać, że przy wyborze rozmiaru trzeba się zastanowić dwa razy. Zapraszam na mój zimowy haul. 


Zima rozgościła się na dobre i raczej nie zamierza nas nas szybko opuścić, a jeszcze tydzień temu zapowiadało się wiosenne. Z racji tego zdecydowałam się na zamówienie dwóch swetrów. Jeden to piękny kardigan w nieco azteckie, ale też zimowe wzory. Ma w sobie także delikatny motyw śnieżynek. Sweter jest bardzo miły. Na początku nie stwarzał wrażenia ciepłego, bo nie jest zbyt gruby w dotyku, ale jak się okazało jest z takich tkanin, że daje przyjemne ocieplenie. Noszę go zwykle na t-shirt lub top na ramiączkach. Jakościowo oceniam go wysoko. Pod względem rozmiaru wybrałam 36/38, podczas gdy normalnie noszę 38/40. 




Drugi sweterek miałam długo na wishliście, czekałam na jakieś wyprzedaże. W końcu zamówiłam go w oryginalnej cenie w obawie przed wyprzedaniem. Sweter jest w świątecznym klimacie, więc poczeka do kolejnych świąt, ale chciałam go mieć w szafie. Jest również bardzo dobrej jakości. Motyw misia z realistycznym szalikiem jest po prostu uroczy. Może to być dobry pomysł na prezent Walentynkowy. Dostępny jest jeszcze w wersji czerwonej. W tym przypadku również wzięłam rozmiar 36/38 i to był dobry wybór.



Połączenie czarnych ubrań z koronką od dawna uważam za bardzo trafne połączenie. Bluzeczka dostępna jest w wersji czarnej i burgundowej, miałam mały dylemat którą wybrać, ale pozostałam przy klasycznej czerni. Mam nawet w szafie podobną bluzę z innej firmy, ale posiada ona więcej koronki. Propozycja z BonPrix jest elegancka, dekolt jest delikatnie zaznaczony. Bluzkę możemy ubrać do pracy pod żakiet, jak i na imprezę do spódnicy. Będzie pasowała naprawdę na wiele okazji. Materiał z którego została wykonana (poza koronką) jest przyjemny i dobrze się nosi. Koronka jest także na plecach. Tym razem również wybrałam rozmiar mniejszy 36/38, gdyż zależało mi na tym aby bluzka była dopasowana.




Ostatnią rzeczą są cieliste szpilki, które zamówiłam z myślą o ślubie. Rozmiar odpowiedni, obcas też super, niski i wygodne. Buty są nowe, a co za tym idzie troszkę sztywne. Nie wiem czy rozchodzę je na tyle, żeby przetańczyć w nich całą noc. Mimo wszystko zostawiam je na inne okazje. A odpowiednich butów ślubnych szukam dalej.


Co sądzicie o moich nowościach? Coś Wam wpadło w oko? Jestem ciekawa czy korzystałyście ostatnio z oferty BONPRIX? :)

Zobacz także...

22 komentarzy

  1. Ja nigdy nic nie kupowałam na Bonprix, ale widze, że mają tam sporo ciekawych rzeczy Najbardziej spodobała mi się ta bluzeczka z koronką, lubię czarne ubrania, a ta bluzka pasuje na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek z misiem jest cudny, bardzo mi się podoba :) ogólnie wszystkie rzeczy zamówiłaś świetne, wydaje mi się, że takie same buty kiedyś zamówiłam z Banggood :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja buty do slubu zamowilam na stronie producenta. Doslownie wszystko moglam wybrac, nawet wysokosc obcasa i kolor-polecam. Buty jest dobrze wcześniej rozchodzic, zeby noga sie do nich przyzwyczaila :). Sweterko sa swietnez a twn z misiem genialny.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz w tej koronkowej bluzce, chyba też zamówię ale także nie wiem jaki kolor. sweterek z misiem jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronkowa bluzeczka super :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy, zwłaszcza sweterki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pierwszy sweter. Buty również podobają mi się. Zastanawiałam się jakie ja mogłabym kupić sobie buty do sukienki jakbym potrzebowała, a teraz wiem ile cm powinny mieć takie buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię bonprix i mam sporo ubrań z tego sklepu :) Buty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz idealną figurę do tak dopasowanych ciuszków :) Piękny ostatni zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Buty chyba najlepsze! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. buciki rewelacyjne, super zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek widziałam dzisiaj na Instagramie i uważam , że jest cudny choć ja takich niestety nie mogę nosić. Natomiast tą bluzkę z Koronką to chętnie bym hapneła! Jest przepiękna! Bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter z misiem jest przeuroczy :) Ja z Bonprix upatrzyłam kilka rzeczy z najnowszego katalogu, już takich bardziej wiosennych :)
    Co do ślubnych butów to ja polecam buty marki Kotyl - skórzane, cenowo całkiem w porządku a pod względem wygody wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko śliczne, a pierwszy sweter spodobał mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne są te buty. Jeśli byłyby odpowiednio dopasowane, to na ślubie wyglądałyby doskonale :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga