ROSEGAL vintage dress / sukienki w stylu retro

31.8.17

Moda lubi zataczać koło. Ciągle wracamy do trendów, które były na topie kilka lat temu. Jednym z takich trendów jest moda w stylu vitage i sukienki retro. Takie sukienki są zazwyczaj wybierane na różnego rodzaju tematyczne imprezy, rzadziej na co dzień. Ale dla prawdziwych miłośniczek mody nie ma nic niemożliwego. Przygotowałam dla Was 3 stylizacje z wykorzystaniem sukienek w stylu vintage (retro dresses). Wszystkie poniżej pokazane rzeczy znajdziecie w sklepie ROSEGAL.

Fashion is a circle, actually we get into references of many trends of the past years. One of them is vintage style and retro dresses. Usually they are chosen for a variety of themed events, less frequently every day. But for real fashion lovers there is nothing impossible. I have prepared for you 3 stylizations with the use of vintage dresses. All items will be in the ROSEGAL shop.







DISCOUNT CODE / KOD ZNIŻKOWY 
Planujesz robić zakupy na Rosegal? Mam dla Ciebie kod zniżkowy na 10%, wystarczy wpisać przy zamówienie RGEN. / You want some new clothes, why not taking a look over here? Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off! Time for a new outfit! Suprise code: RGEN.

https://goo.gl/UBGdx6

Jestem bardzo ciekawa czy lubicie styl retro? Która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu? 

Zobacz także...

20 komentarzy

  1. Świetne sukienki wybrałaś, granatowa w ogóle piękna. :D
    Myślę, że w stylu vintage można jak najbardziej odnaleźć się i w codziennych sytuacjach.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy propozycje bardzo mi się podobają, ale najbardziej ta z sukienką w ananasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Granatowa sukienka prześliczna. Jeśli chodzi o ubrania we wzory to takie do końca są w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawy, wszystkie piękne, ale najbardziej urzekła mnie trzecia :) poklikane wszystko :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten styl i stworzyłaś śliczne zestawy :) klik

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie idealne jest to drugie zestawienie, bardzo lubię granat, sukienka flamingowa też jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka w ananasy wymiata :) Też kiedyś pokazałam ją na blogu - jest taka szalona i optymistyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowa sukienka jest cudowna! Gdybym miała jeszcze gdzie ją ubrać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku nie wiem gdzie patrzeć 😁 pierwszy zesta w jest mega, chociaż 2 na pewno częściej bym nosiła, za to w 3 jest piękna sukienka 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta trzecia sukienka ;)
    Super kochana poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mas rację;)A torebka w kształcie ananasa juz dawno zwróciła moją uwage;)Jest świetna i szkoda,że lato sie kończy....

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie to skomponowałaś :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Your articles are very useful for me, it's nice to visit your blog.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się motyw flamingów, ale nie wiem czy założyłabym taką sukienkę :D Niemniej takie kroje jak zaprezentowałaś bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Granatowa jest śliczna. śliczna końcu jakas moda która mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga