Szara bluza z haftami + mix jesiennych inspiracji z SHEIN i ROMWE

16.8.17

Witajcie! Wieczory robią się coraz chłodniejsze. Bluzy i lekkie kurtki to obowiązkowy element na dłuższe wyjście poza dom. Długi rękaw chroni przed uciążliwymi komarami. Przygotowałam dla Was dzisiaj zdjęcia szarej bluzy z haftami, zamówionej pod koniec lipca. Dodatkowo po przeglądnięciu nowości na stronach SHEIN i ROMWE zrobiłam mały mix z nowościami. Może zainspiruję Was do zakupów? :)


SZARA BLUZA Z HAFTAMI >klik<
Bluza wykonana została z przyjemnego materiału. Jest ciepła i na pewno sprawdzi się też zimą. Krój jest w stylu oversize, więc postanowiłam zamówić rozmiar najmniejszy z dostępnych. Osobiście nie lubię nosić bardzo obszernych, workowatych rzeczy. S-ka jest ok, niezbyt szeroka, tylko rękawy są na mnie odrobinkę krótkie, ale przy założonym zegarku czy bransoletkach nie rzuca się to w oczy. Haftowane kwiaty są dokładne, nie ma żadnych odstających nitek.






*******

Jeansowe kurtki to tzw. must have każdej jesiennej kolekcji w sieciówkach. W tym roku popularne są przede wszystkim mocno przecierane, a nawet dziurawe kurtki, ozdobione dodatkowo haftowanymi wzorami lub napisami. Dwie poniższe z Romwe chętnie widziałabym w swojej szafie.


Sukienki z obszyciem na dekolcie i rękawach kojarzą mi się ze szkołą i amerykańskimi filmami. Mam już w szafie T-shirt podobny do środkowej sukienki z poniższego zdjęcia, więc bardziej skłaniam się ku pierwszej bordowej. Nie wiem tylko czy długość będzie odpowiednia. Leci do mnie natomiast dresowa sukienka w kwiaty. Niebawem pokażę Wam ją w osobnym poście.


Na Shein także pojawiło się sporo ciekawych jesiennych nowości. W oko wpadła mi czarna bluza w gwiazdki. Lubię ten motyw na ubraniach, szczególnie zimą. Bluza posiada dodatkowo modne sznurowanie na dekolcie. Rozmiarówka jeszcze pełna, więc jest w czym wybierać. Przy kolejnych zakupach na pewno się na nią skuszę.


Moda na ubrania z otwartymi ramionami trwa w najlepsze. Ja dopiero niedawno przekonałam się do tego typu bluzeczek czy sukienek. Z poniższego zestawienia zamierzam zamówić sobie błękitną, która wykonana jest z grubszego (w porównaniu do drugiej bluzeczki) dzianinowego materiału.


Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko? Co sądzicie o szarej bluzie z haftami? :)

Zobacz także...

26 komentarzy

  1. Uwielbiam takie bluzy - lekko większe :) Świetnie się nadają na zimniejsze wieczory, a i jesienią będą OK: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluza, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz a ten sweterek slicznu z jeansowymi spodenkami jest idealnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta szara bluza :)ogólnie bardzo ładne rzeczy wybrałaś :) wszystko poklikane :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. szary kolor ostatnio u mnie króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat nic mi nie wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluza, bardzo mi się podoba ;) 23, 23,99 10$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobione, wszystko poklikane, ta bluza z haftem jest cudna. dołącz do naszego pogotowia blogerskiego na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza bardzo ładna, ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluza jest przepiękna !!! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta bluza, świetnie w niej wyglądasz:)
    kurtki dżinsowe, które wybrałaś bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna ta szara bluza :) Szkoda, że rękawy są za krótkie, ale zawsze można jeszcze podwinąć i nie będzie widać tej "wady" :)
    Z przeglądu rzeczy wpadła mi w oko kurtka jeansowa z flamingiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, zazwyczaj noszę bluzy właśnie z lekko podciągniętymi rękawami także jest ok :)
      Flamingi rządzą w tym sezonie :)

      Usuń
  13. Fajne są te bluzeczki z odkrytymi ramionami, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza w hafty jest świetna!! Bardzo przypadła mi do gustu:)
    A jak ta spódnica???
    (33.99, 23.99)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, spódniczka też pochodzi z Shein, ale mam ją już chyba z ponad rok, nie jest już dostępna. Ciekawy kolorek i krój, ale właściwie rzadko ją noszę, jedynie "od święta" ;)

      Usuń
  15. Bluza wygląda pięknie :) A do tego jest ciepła, więc na zbliżającą się porę roku będzie idealna :D Na zimę też :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza bardzo mi się podoba!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pierwsza spódnica różowa jest cudowna ;) Klik

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga