ShinyBox SUMMER VIBES / lipiec 2018

1.8.18

Wakacje na półmetku lata. Cieszymy się słońcem i wyczekiwanymi urlopami. Lubię ten czas, przełom lipca i sierpnia, sam środek lata, długie ciepłe wieczory. Ekipa ShinyBox także poczuła atmosferę wakacyjnego luzu i skomponowała dla swoich subskrybentek pudełeczko pod nazwą SUMMER VIBES. A w środku wakacyjny niezbędnik, przyglądnijmy się mu bliżej.




Jak to zwykle bywa na wierzchu pudełka znajdują się różnego rodzaju ulotki zapowiadające co znajdziemy w środku, a także zniżki zakupowe. Tym razem jest to rabat do Starej Mydlarni, ulotka informacyjna na temat drinków Collibre oraz voucher na platformę o zdrowym trybie życia, odchudzaniu "dieta dr Barbara".


W pierwszej kolejności moją uwagę przyciągnęła część niekosmetyczna. Jest to napój kolagenowy o smaku owoców tropikalnych Collibre Swiss Collagen Drink (9,00zł/140ml). Z wiekiem w naszym organizmie osłabia się zdolność do tworzenia włókien kolagenowych. Nie jesteśmy w stanie tego zatrzymać, ale można ten proces spowolnić poprzez odpowiednio dobraną suplementację. Jeśli chodzi o drinki Collibre, to producent zaleca kurację 4-tygodniową. Na zachętę w Shiny znalazłam buteleczkę w wersji  Collibre Beauty. Mamy również do wyboru Collibre Active oraz Collibre Vital. Suplementacja w postaci drinków jest ostatnio na czasie.


Sklep Stara Mydlarnia jest mi znany od lat. Uwielbiam tam zaglądać i podziwiać te wszystkie ładne rzeczy oraz kosmetyki stworzone wręcz na prezent dla kogoś bliskiego. Miałam już kilka produktów kąpielowych, mydełek, zwykle po prostu kosmetyków uprzyjemniających kąpiel. Tym razem przyszedł czas na przetestowanie kremu do rąk i paznokci Agran (17,00zł/75ml). Kremik wzbogacony został nie tylko o olej arganowy, ale także witaminy B5 i E oraz alantoinę. Ma bardzo ładny zapach i przyjemną konsystencję. Chyba się polubimy!


Dalej mamy antyperspirant FA Island Vibes Fiji Dream (8,19zł/150ml). Ja trafiłam na sprawy o zapachu arbuza i kwiatu ylang-ylang. Wymiennie była wersja spray'u o zapachu mango i kwitnącej wiśni lub antyperspirant w kulce w mojej wersji zapachowej. Dla mnie zapach jest zbyt ciężki i męczący w upalne dni. Wrócę do niego jak zrobi się nieco chłodniej. Poniżej widać także zestaw naklejek wodnych na paznokcie Raisin (ok. 5,00zł/zestaw). Są to trzy arkusze naklejek o różnych wzorkach. Moje niestety niezbyt ładne, ale widziałam na blogach ciekawsze, więc pewnie dobierane były losowo.


W wakacyjnej edycji pojawiło się sporo produktów marki Hello Nature. Wymiennie trafić można na 1 z 6 produktów. U mnie jest to masło do ciała na bazie olejku kokosowego (24,99zł/250ml). Dawno nie miałam nic z kokosem w pielęgnacji ciała, także jestem jak najbardziej na tak i niebawem zabieram się za testy. Hello Nature to nie tylko kosmetyki do ciała, ale także do włosów. 


I na koniec coś do pielęgnacji twarzy. Trafiłam na krem ujędrniający na dzień z ekstraktem z imbiru (49,95zł/50ml). Wymiennie był krem regenerująco - nawilżający również z ekstraktem z imbiru, tylko że na noc. Marka jest mi znana z wcześniejszych edycji Shiny oraz Naturalnie Piękna. Obok drugi krem, tym razem z Bishojo na dzień (39,99zł/30ml), o właściwościach nawilżających. Cerę możemy także rozpieścić maseczkami do twarzy Botanique MultiBioMask: liftingująco - odmładzającą oraz ultra oczyszczającą (4,79zł/2x5ml). 


Podsumowując, wakacyjna edycja ShinyBox Summer Vibes przypadła mi do gustu. Kilku marek nie znałam wcześniej, więc chętnie się zapoznam z produktami. Mam tu na myśli Hello Nature oraz Bishojo. Przed nami kolejna edycja, sierpniowa o nazwie Happiness. Ciekawe czym zaskoczą nas w drugiej połowie lata. 

Co sądzicie o edycji Summer Vibes? Posiadacie ten zestaw? :) 

Zobacz także...

21 komentarzy

  1. Jestem ciekawa jak się sprawdzi krem wodny miałam go i nawet pisałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość, wszystko bym pewnie zużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo zadowolona z tego zestawu, zawartość naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie krem ze Starej Mydlarni. Od zawsze interesuje mnie ten sklep, tam są naprawdę piękne rzeczy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko do zużycia, ale jest to zlepek wszystkiego co już było w poprzednich boxach, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pudełeczko jest chyba bardziej interesujące niż poprzednie :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się zawartość tego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatna zawartosc, ciekawi mnie to maslo do ciala :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam to pudełko i ma na prawdę niesamowitą zawartość, sama chciałabym takie mieć :) Bardzo dużo produktów przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kosmetyki i piękne zdjęcia :) Nie wiem jak mogłam do tej pory nie trafić na Twój blog :) Z ogromną przyjemnością dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To pudełko bardzo mi się spodobało - nie zamawiam, jednak patrząc na nie myślę, że byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem, bardzo fajna jest zawartość tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te pudełka, widziałam je u kilku osób i są na prawdę rewelacyjne ;) Ostatnio już mi się nieco znudziły i teraz na nowo robią na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie również zawartość tego pudełka jest super :) Wszystko by mi się przydało, żadnego z tych kosmetyków nie miałam, więc tym bardziej na plus. Najbardziej zaciekawił mnie krem ujędrniający z imbirem, bo imbir absolutnie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten shinybox jest całkiem ciekawy i bogaty. Czasami mają kiepskie, ale ten wypada naprawdę fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  16. mi też przypadła do gustu, udało im się to pudełko

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawartosc tego oudwlka mnie nie zachwycila ;) z maski do wlosow bylabym jedynie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie boxy kosmetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zawartość pudełka, ten antyperspirant arbuzowy mnie ciekawi <3

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga