Kwiatowa pościel z BONPRIX

22.8.18

Komfortowy i spokojny sen przynosi nam wiele dobrego. Człowiek wypoczęty ma ochotę i energię do działania. Jednym z ważniejszych aspektów dobrego snu jest wygodne łóżko. Na nic zda się piękna rama i zagłówek, jeśli mamy źle dopasowany materac czy stelaż. Warto o tym pamiętać już na etapie wyboru. W moim łóżku dołączony był prosty stelaż z kilkunastu niezbyt gęsto rozstawionych desek - szybko wymieniłam go na regulowany. Pozostawiając kwestie techniczne przejdźmy teraz do bardziej przyjemnych rzeczy. Mam tutaj na myśli pościel. Nic tak nie relaksuje po ciężkim dniu jak otulenie się miękką kołderką ubraną w ulubioną pościel. Dzisiaj zaprezentuję Wam mój najnowszy nabytek z BONPRIX. Mnogość wzorów pościeli w tym sklepie daje ogromne pole manewru przy składaniu zamówienia.


Flanelowa pościel "Hanna" (art. nr 428362517) to mój drugi komplet z Bonprix. Pierwszy również był w kwiaty, jednak bardziej romantyczne. Tym razem wzór jest nieco inny, kolory są intensywne. Mamy tutaj odrobinę wiosny w postaci bratków, a motyle i róże przypominają o lecie. Pościel dostępna jest w trzech rodzajach materiału. Ja zdecydowałam się na flanelę z myślą o jesieni czy zimie. Jest to 100% bawełny. Materiał jest bardzo przyjemny w dotyku, miły. Poszewka na poduszkę pod głowę ma duży kwadratowy wymiar, na zdjęciu poglądowo przyłożyłam ją na wąską poduszkę. Zamierzam ją zawęzić. Zapinanie na guziki. 



Komfortowy sen to nie tylko dopasowane pod nas łóżko, ale także klimat jaki sami wprowadzamy w sypialni. Dużą rolę odgrywają otaczające nas przedmioty, akcesoria. W przypadku dużego łóżka bez możliwości składania często ozdobę sypialni stanowi sama pościel lub narzuta. Pościele Bonprix to szeroki wybór wzorów, ale też materiałów. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. 



Podsumowując, wprowadzenie nasyconych barw w postaci kolorowej pościeli to był dobry pomysł. Namalowane kwiaty ożywiają wnętrze, wprowadzają coś optymistycznego. W dziale akcesoriów domowych Bonprix można znaleźć sporo perełek. Jedną z nich jest według mnie pościel "Hanna". Myślę że to nie ostatni zamówiony komplet. Na święta chcę upolować wzór w renifery, który co roku w dużym rozmiarze wyprzedaje się w mgieniu oka.

Zamawiacie na Bonprix produkty wyposażenia wnętrz, dekoracje? :) 

Zobacz także...

20 komentarzy

  1. cudowna jest ta poście, a wzór bardzo wiosenny i energetyczny, też muszę w końcu zamówić dodatki do domu na BonPrix. zazwyczaj wybieram u nich ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pościel, na pewno jest milutka i będzie Ci w niej cieplutko :) Na BP zamawiałam tylko raz dawno temu, muszę zobaczyć co jeszcze mają ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna jest ta posciel, lubie motywy kwiatow :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jest, super wygląda i faktycznie dodaje uroku, ubarwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna :) Ożywiła by pozytywnie każdą sypialnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaka piękna jest! Uwielbiam pościel w takich pięknych wzorach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór, choć ja wolę pościel z kory :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękna :) Ja nigdy nie zamawiałam nic z Bonprix, nie wiedziałam, że mają pościele w ofercie. Nigdy też nie kupowałam jeszcze pościeli flanelowej, zwykle sięgam po bawełniane, ale ta musi być ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Bonprixie nigdy nic nie kupiłam kiedyś dawno dawno jak byłam mała przeglądałam zawsze katalog który miała zawsze moja babcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lato dobiega końca, a u Ciebie zawitała wiosna i tak miło się rozgościła :D Podoba mi się ta pościel, aż miło się do takiej położyć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna pościel przeciwnek dawno nie zamawiałam nic z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka ona ładna! A ja nawet nie wiedziałam, że mają tam takie rzeczy, zaraz przejrzę asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna pościel. Rzeczywiście takie motywy wspaniale ożywiają i urozmaicają wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takiej pościeli nie chciało by mi się wychodzić :) wzór ma fantastyczny taki wesoły i kolorowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam że BoxPrix ma również pościel. Z chęcią głębiej przejrzę ich ofertę, bo pościel wygląda bajecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładna, bardzo mi się podoba! Na wiosnę będzie super, od razu tak radośnie w sypialni☺ bardzo lubię mieć takie ładne, nowe pościele ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Często zamawiam w Bonprix, raz nawet karnisz i ozdoby do firanek, co zresztą pokazywałam na blogu :)
    Teraz przyszły mi świetne portki i boski koszyczek :)

    Piękna jest ta pościel, taka radosna i soczysta, że aż szkoda by mi było wstawać z łóżka :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczna! Nawet nie wiedziałam, że mają też pościele!! Muszę sprawdzic.

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga