ROMWE letnie inspiracje

10.8.15

Cześć Dziewczyny! Witajcie w ten kolejny upalny dzień. Takiego gorącego lata jakie mamy w tym roku to ja sobie nie przypominam. Siedzę właśnie przed wentylatorem, zajadam arbuza i przeglądam sobie posty dotyczące manicure hybrydowego. Zabieram się już od kilku miesięcy do zamówienia zestawu na start, wiem już co mi potrzeba, tylko jeszcze porównuję ceny. Ale dzisiaj nie o tym, przygotowałam dla Was mały mix inspiracji na takie upalne dni, a pod lupę wzięłam sklep ROMWE [klik].

Niedawno zorientowałam się, że oprócz mnóstwa ubrań i dodatków Romwe ma w ofercie także pędzle do makijażu. Czasem spotykam się z recenzjami tych pędzelków na blogach i trzeba przyznać, że jak na swoją cenę wyglądają one bardzo przyzwoicie.


Kombinezony znajdziemy chyba w każdym sklepie z odzieżą. Tego lata jest na nie totalny bum. Poniżej 3 iście wakacyjne propozycje. :) 


A może macie ochotę na frędzelki? W sklepie jest nawet specjalny dział ''w stylu boho'', gdzie umieszczone są takie ubraniowe propozycje.


Sukienkę z poniższego zdjęcia już chyba znacie? Pokazywałam ją w ostatniej noce. Jest absolutnie świetna i polecam Wam ją z całego serducha. Moja pochodzi co prawda z innego sklepu, ale tutaj mamy taką samiutką. Kobaltowa koszula już od dawna mi się podoba. Uwielbiam ten kolor.

niebieska koszula / szara sukienka / bikini
  
****************


Na koniec mam dla Was także niespodziankę. Przygotowałam rozdanie, jednak więcej szczegółów znajdziecie na moim Facebooku, tam także przyjmowane są zgłoszenia, więc zapraszam już teraz! Ikonkę z linkiem do mojego FB znajdziecie w menu bocznym. :)

Dajcie znać co jest dla Was najwygodniejszym ubraniem w te upały? Ja w domu wybieram top i spodenki, a do pracy chodzę najczęściej w lekkich sukienkach. :) 

Ostatnie wpisy:

Zobacz także...

21 komentarzy

  1. poklikałam, kombinezon w czarne palemki bardzo fajny :) a ja w sumie w te upały ubieram się podobnie jak Ty czyli szorty i topy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kombinezony pokazałaś :) Ja sama mam trochę rzeczy z romwe - z niektórych jestem bardzo zadowolona, z niektórych mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ubrania w stylu boho - bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Latem szorty ,topy ,sukienki białe ,spódnice białe ,miętowe noszę o pojawiła się znowu moja ulubiona sukienka coś za mną chodzi....;) świetne kombinezony!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka z frędzlami bardzo mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ubrania:) Słyszałam co nieco o tych pędzlach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kostium kąpielowy jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w taki upał najchętniej ściągnęłabym skórę z siebie. Ale niestety się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspiracje. podczas upałów stawiam na przewiewne ubrania, takie, które nie są obcisłe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! Poklikałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz poklikane :D świetne pędzle!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam :). Mnie od jakiegoś czasu ciekawi jakość tych pędzli :P. Tą szarą sukienkę ostatnio widziałam, ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli chodzi o mnie to pędzli nigdy za dużo;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam ich sukienki :)
    Wczoraj przesiedziałam pół dnia na oglądaniu asortymentu Romwe :)
    Właśnie wzięłam udział w rozdaniu na FB :)
    Linki poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta szara sukienka bardzo mi się spodobała! (KLIK ;) )
    A na upały wybieram sukienki, im bardziej przewiewne, tym lepiej....

    ps. odpisałam na Twoje pytanie pod moim ostatnim postem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kombinezony wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga