Nowości z SHEIN / szara sukienka, bluza w jaskółki

8.8.15

Hej kochani! Co porabiacie w ten upalny dzień? :) Dzisiaj pokażę Wam dwie rzeczy, które ostatnio otrzymałam ze sklepu SHEIN. To zdecydowanie mój ulubiony zagraniczny sklep internetowy, co zresztą można zauważyć po ilości postów, w których pokazuję Wam realne zdjęcia ubrań. Te same ubrania często można znaleźć taniej na innych stronkach, ale niestety wtedy nie ma pewności co do jakości materiału i wykonania.

Pierwszą rzeczą, której wręcz nie mogłam się doczekać jest szara sukienka. Upały dają się we znaki, a ta sukienka jest w sam raz na taką pogodę i przy okazji nadaje się do wyjścia na miasto czy nawet do pracy, jeśli tylko strój Was nie ogranicza. Materiał jest przyjemny w dotyku, coś jak bawełna. Sukienka nie prześwituje. Uroku dodają jej frędzelki. Jeśli chodzi o rozmiar to wybrałam L i dobrze trafiłam. Jestem tak zadowolona z tej sukienki zadowolona, że zamierzam sobie jeszcze kupić taką samą w kolorze białym. 


http://tnij.org/osixuq6

Druga rzecz to propozycja na chłodniejsze dni. Robiąc zamówienie ponad 2 tygodnie temu nie sądziłam, że sierpień będzie taki upalny. Pastelowa bluza w czarne jaskółki została porządnie wykonana z grubszego materiału. W tym wypadku dobrze zasugerowałam się podanymi na stronie wymiarami i wzięłam rozmiar M. Bluza jest trochę w stylu oversize, fajnie wygląda do czarnych legginsów. Rękawy są długości 3/4.


http://tnij.org/tiskalf


**********************

W ostatniej notce wspominałam Wam, że chcę zamówić sobie jakąś narzutkę. Ostatecznie padło na jasną w kwiaty. Mam nadzieję, że szybciutko dojdzie i jeszcze będzie okazja żeby ją założyć. Widziałam ją już na kilku blogach i prezentuje się cudnie


Kusi mnie także bordowa, drapowana spódnica. Na ogół nie przepadam za tym kolorem, ale tutaj wyjątkowo mi się podoba. W recenzjach na stronie sklepu ktoś dodał realne zdjęcie i spódniczka prezentuje się naprawdę pięknie.


Jak Wam mija sobota? Ja powoli się roztapiam :P 

Ostatnie wpisy:

Zobacz także...

39 komentarzy

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w tych ciuszkach. Obie propozycje są bardzo ładne. A narzutka w kwiatki też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Narzutkę z pewnością przy okazji też pokażę na blogu :)

      Usuń
  2. Ładne ubrania, poklikałam w linki :)
    Poklikasz też u mnie w poście SheIn?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta sukieneczka z frędzelkami!
    Ja też się roztapiam, piję na zmianę zimną lemoniadę z zimną kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza w jaskółki jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. sobota mija mi na poszukiwaniu pracy haha ;d
    a drapowaną spódnice mam jedyny jej minus to ze się trochę podciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mis ię sukienka i drapowane spódnice! super wyglądasz :) Ide kukną do sklepu może i kupię dla siebię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz w tej szarej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przesliczna sukienka :) moglas zamowic s w przypadku bluzy :) ale tez jest ok

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bluza, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta bluza w jaskółki
    zastanwiałam się nad nią

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza bluza, bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam zamówić tę bluzę w jaskółki ostatnio, ale zrezygnowałam - fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna sukienka w jaskółki <3 Zakochałam się w niej właśnie ;)
    Poklikałam we wszystkie linki,możesz wpaść do mnie i również poklikać ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie w tym wyglądasz :).
    Ja dopiero staram się o współpracę z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka i bluza przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluza w jaskółki przepiękna, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka śliczna:) zresztą, czytając u Ciebie posty ubraniowe widać, że masz dobry gust:)

    OdpowiedzUsuń
  18. szara sukieneczka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna jest ta sukienka, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna ta bluza w jaskółki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest boska !!! idealna. Bordowa spódnica też mi sie podoba !
    u mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna bluza. Podoba mi się ten jaskółkowy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka naprawdę fajna i coś mi się zdaje, że biała będzie jeszcze lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny motyw jaskółek, nie widziałam go nigdy wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka śliczna juz ją widziałam wcześniej i pamiętam bo wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szara sukienka prezentuje się na Tobie genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jaka cudna ta szara sukienka..tak pięknie się układa...hot!! <3
    ja teraz choruję na szarości więc widziałabym ją u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjna sukienka,ale bluza też niczego sobie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta szara sukienka jest boska, już Ci to pisałam zresztą :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga