Wakacyjny niezbędnik z NOTINO SUMMER BOX

18.9.18

Wakacje dla niektórych dobiegły już końca, ale kalendarzowe lato wciąż trwa i rozpieszcza nas wyjątkowo piękną pogodą. Niedługo zrobi się jesiennie i melancholijnie. Lubię ten czas, ma on wiele plusów, ale myśli wciąż krążą wokół słonecznych wczasów. Nawiązując do tego tematu dzisiaj przychodzę z nieco spóźnioną prezentacją pewnego ciekawego zestawu kosmetyków, który jeszcze do niedawna można było nabyć w mojej ulubionej drogerii internetowej iperfumy.pl by Notino. A chodzi o kosmetyczny zestaw NOTINO SUMMERBOX Summer is yours. Ponad połowę produktów zabrałam ze sobą na sierpniowy wyjazd na Węgry. 

Zestaw zawiera produkty pełnowymiarowe oraz próbki, a także świetną plażową torbę z ogromnym napisem Summer is yours! Torba wykonana została z solidnego i trwałego materiału, przydała się podczas wyjść na baseny i nie tylko. Z pewnością jeszcze nie raz będę ją zabierać ze sobą na wakacje. Złożona nie zajmuje dużo miejsca w walizce. 



Jeśli chodzi o część kosmetyczną to jest tu cały zestaw produktów, które mogą nam się przydać podczas urlopu. Pielęgnacyjna pianka pod prysznic NIVEA dzięki swojej puszystej konsystencji  oraz zapachowi niezwykle umila prysznic. Od dawna chciałam ją wypróbować. Próbka pasty MEDI BLANC z efektem wybielającym to obietnica pięknego uśmiechu. Znam pasty tej marki i muszę przyznać, że są naprawdę dobre. Minusem jest nieco wysoka cena, ale raz na jakiś czas je zamawiam. 


O pielęgnację dłoni zadbał kremik Fruity Time zupełnie nieznanej mi firmy SPRINGTIME, który zawiera ekstrakty z mango, malin, mandarynek i olej kokosowy. To owocowy koktajl do dłoni, który przyjemnie pachnie i sprawił, że chętnie zaopatrzyłabym się w opakowanie o większej pojemności. Niedawno pisałam Wam o peelingu do twarzy L'oreal Sugar Scrubs z nasionami kiwi. To mój ulubieniec. Miałam tez okazję poznać peelingi do twarzy w wersji odżywczej z masłem Shea oraz rozświetlającej z olejem z pestek winogron. Ten drugi rozświetlający przekonał mnie, ale i tak nie pobił działania zielonej wersji. 


Aby chronić skórę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym warto stosować kremy z wysokimi filtrami. Przykładem jest LA ROCHE-POSAY i matujący krem-żel SPF 50+. Kremik sprawdził się idealnie podczas kilku dni na Węgrzech, gdzie słońce prażyło jak na patelni. Nie miałam wcześniej kremów typowo przeciwsłonecznych tej marki, więc jestem pozytywnie zachęcona. Szampon BIODERMA Node to propozycja dla każdego rodzaju włosów. Przetestowałam go akurat w domu. Starczył na krótko i jakoś ciężko mi się na jego temat wypowiedzieć, gdyż używałam po nim też odżywki. Odświeżenie w porządku, ale żeby napisać Wam coś więcej to musiałabym go dłużej testować. 


Odrobinę luksusu zapewniły próbki kosmetyków LANCOME: przeciwstarzeniowe serum aktywującego młodość, multifunkcyjny krem korekcyjny oraz podkład rozświetlający. Chętnie widziałabym pełnowymiarowe wersje tych produktów na swojej toaletce, a szczególnie serum i kremik. 


Pędzel BrushArt Basic Pink dedykowany jest do nakładania podkładu płynnego. Mi jednak służy do nakładania maseczek pielęgnacyjnych. To mój pierwszy pędzel tej marki, na stronie drogerii można znaleźć ich pełną ofertę, ceny są atrakcyjne. 


Dalej mamy dwie maski koreańskiej marki KORIKA SciBeauty. Detoksykująca maseczka płócienna na całą twarz zawiera kwas hialuronowy, który nawilża i wzmacnia, beta-glukany sprzyjające żywotności komórek oraz ekstrakt z liści japońskiego piołunu, odpowiadający za zmiękczenie skóry. Maseczki w tkaninie należą obok glinkowych to moich ulubionych. Te urocze usta to maska nawilżająca. Zostawiam ją na jesień. :)


W wyjazdowej kosmetyczce nie może zabraknąć perfum. Miałam okazję poznać zapachy Calvin Klein OBSESSED dla kobiet i dla mężczyzn oraz CK One unisex. Drogeria słynie z szerokiej oferty perfum i atrakcyjnych cen. Myślę, że CK Obsseed prędzej czy później wyląduje w moim wirtualnym koszyku. 



Podsumowując, #NOTINO Summer Box sprawdził się idealnie podczas słonecznego urlopu. To własnie wtedy przetestowałam większość z produktów. Poza kolorówką miałam ze sobą dodatkowo tylko kilka innych kosmetyków pielęgnacyjnych, m.in. żel aloesowy oraz kosmetyki do demakijażu. Pudełko pełne skarbów aktualnie jest wyprzedane. Bardzo bym chciała aby pojawiła się jesienna wersja takiego zestawu. Wszystkie z przedstawionych wyżej produktów można znaleźć na iperfumy.pl, łącznie z torbą plażową. 

Jestem ciekawa czy trafiłyście w czasie lata na ten zestaw? Co o nim myślicie? A może znacie któreś z poszczególnych kosmetyków? :) 

Zobacz także...

10 komentarzy

  1. też mam ten niezbędnika moim największym hitem jest torba NOTINO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to fajnie, że się sprawdził latem. Fajny pędzel

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy zestaw, dużo przydatnych kosmetyków tym bardziej na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość - mnie zauroczył by pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest źle :) ciekawi mnie maska na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupilam sobie ostatnio ten mus z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten niezbędnik! Same fajna produkty do wypróbowania. Ciekawe czy pojawi się też jesienna edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość tego BOXA jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga