ShinyBox HIPPIENESS / sierpień 2018

16.9.18

Wakacyjna dawka pozytywnej energii oraz doza kosmetycznej zabawy to obietnica jaką złożyła ekipa ShinyBox u schyłku lata. Dzisiaj zaprezentuję i opiszę zawartość zestawu sierpniowego o nazwie HIPPIENESS. Pudełeczko na pierwszy rzut oka wydaje się skromne, ale tak naprawdę to jeden z tych zestawów, którego zawartość przypadła mi do gustu w 90%. Dajcie koniecznie znać jak u Was sprawdziły się poszczególne kosmetyki.


Markę O'Herbal od Elfa Pharm zdążyłam już dobrze poznać. Miałam już ich balsam do ciała, tyle, że w wersji z werbeną. Tym razem trafiłam na lawendę, z czego bardzo się cieszę. Jeszcze niedawno ścinałam kwiaty lawendy w ogrodzie, aby jesienią i zimą służyły mi m.in. do zdjęć produktowych, także spodziewajcie się pełnej recenzji za jakiś czas. Dzisiaj napiszę tylko, że balsam jest lekki i przyjemny w aplikacji. O'Herbal to marka która wykorzystuje bogactwo natury i przemyca cenione ekstrakty roślinne do składów. Cena balsamu wynosi około 22,49/500ml.

W sierpniowym pudełku możemy znaleźć olej aragnowy EkoMedica (38,00zł/100ml). Zastosowań  tego oleju w pielęgnacji jest sporo. Możemy go dodawać do maseczek, wzbogacać nim kosmetyki nawilżające. Z powodzeniem jest wykorzystywany w pielęgnacji skóry, ale także włosów i paznokci. Nie bez powodu okrzyknięty został eliksirem młodości i płynnym złotem Markowa. Sklep EkoMedrica oferuje nie tylko naturalne kosmetyki, ale także 100% naturalne soki z roślin np. z pokrzywy, aloesu. 

W czerwonym pudełeczku znajduje się maska do włosów Novex w wersji Brazilian Keratin (15,00zł/210g). Kilka innych wersji już miałam okazję poznać również dzięki zestawom Shiny. Maseczka o takiej pojemności starcza mi zwykle na 3 zastosowania. Jako posiadaczka prostych włosów często sięgam po maski z keratyną, bo zależy mi na efekcie wygładzenia. Maska Novex dobrze się sprawdziła, włosy są po niej łatwe w rozczesywaniu, miękkie, ale na większe opakowanie się raczej nie skuszę ze względu na przeciętny skład.


Ciekawym produktem jest jedwabiste mleczko do ciała z drobinkami UNANI (43,00zł/60ml). Balsam posiada delikatne drobinki, które rozświetlają skórę. To kosmetyk idealny na lato. Dobrze, że w tym roku pogoda nas rozpieszcza to myślę, że spokojnie zdążę zużyć tę niewielką tubkę. Produkt ten gwarantowany był dla klientek, których sierpniowy zestaw był minimum drugim zamówieniem w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub wykupionego wcześniej pakietu.


Sporą część pudełeczka zajmowały saszetki. Mamy tutaj dwie maski do twarzy oraz coś do pielęgnacji stóp. Maseczka do twarzy Dermaglin z zieloną glinką kambryjską przypadła mi do gustu, po nałożeniu na twarz szybko zasycha, więc dobrze mieć pod ręką mgiełkę do zwilżania skóry np. wolę termalną. Po zmyciu cera jest oczyszczona, przyjemna w dotyku. Glinka ta wydobywana jest z rejonu Zatoki Fińskiej i podobno w porównaniu z innymi glinkami ma niezwykle bogaty mineralny skład. Druga maseczka MultiBioMask z Botaniqe (1,79zł/2x4ml) to połączenie dwóch różnych masek. Jedna część jest łagodząca z ekstraktem z lilii, druga natomiast oczyszczająca z aktywnym węglem. Maski tej firmy miałam już kilka razy i były jak najbardziej w porządku. SheFoot to marka oferująca znakomite kosmetyki do pielęgnacji stóp. Mamy tutaj peeling + maskę regenerująco - odprężającą (5,21z/16ml) oraz miniaturkę żelu kojącego. 


Na koniec coś niekosmetycznego, a dokładniej 1 z 3 produktów wymiennych Foods By Ann. Trafiła mi się smoothie bowl, czyli mini owsianka z ananasem, bananem i brzoskwinią (4,29zł/25g). Połączenie płatków owsianych i owoców to wartość energetyczna 1551 kJ/366 kcal. Zawartość wystarczy zalać 1/4 szklanki gorącej wody. Łatwe w przygotowaniu. Jest w sam raz na zaspokojenie małego głodu. Dla osób ceniących sobie wygodę i naturalne składniki cena będzie do zaakceptowania. Łatwo jednak zrobić coś takiego samemu. :)



Jak co miesiąc nie obyło się bez kuponów rabatowych. Produktem VIP okazało się zaproszenie na Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne BeautyDays, które będą miały miejsce już niedługo, bo 21-23 września w Warszawie. Niestety czas nie pozwoli mi na w tych dniach na wycieczkę, czego bardzo żałuję, bo takie targi to zapewne nie lada gratka i okazja do zapoznania się z wszelkimi nowinkami kosmetycznymi. Był również kupon rabatowy do aplikacji mobilnej na dietę Dr Barbara, ale gdzieś go zapodziałam i nie widać go na zdjęciu.

Podsumowując, sierpniowa edycja wbrew pozorom okazała się całkiem udana. Jedyne co to zamiast kolejnej maski do włosów Novex chętnie widziałabym już coś z innej firmy. Żałuję też, że nie wybiorę się na targi, chętnie poczytam u Was relacje z tego wydarzenia. 

Dajcie znać czy wybieracie się na targi? Co sądzicie o zawartości pudełka Hippieness? :) 

Zobacz także...

11 komentarzy

  1. też nie pojawię się na targach :( szkoda, że to nie w Poznaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko średnie, a na Targach raczej bede miała przyjemność sie pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz z perspektywy czasu tą edycje także oceniam mniej surowo jednak nie mogę doczekać się wrześniowej, mam nadzieję, że box nas czymś zaskoczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego pudełka, ale zawartość mocno by mnie ucieszyłą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka świetna zawartość pudełka, chyba zdecyduję się na takie boxy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem zawartość w sporej większości przypadła mi do gustu i mam nadzieję, że kolejna będzie równie fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe czym nas zaskoczy wrześniowa edycja

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się to pudełko naprawdę podoba, jako chyba jedno z nielicznych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa balsamy i maska przypadły mi do gustu i chętnie je poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na targi się nie wybrałam, bo trochę daleko (ja z okolic Krakowa). A samo pudełko moim zdaniem nie jest złe, chociaż poprzednie było lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga