Co kupić na DZIEŃ CHŁOPAKA? Kosmetyczne podpowiedzi.

25.9.18

Już niebawem, w ostatnią niedzielę miesiąca wypada 30 września, czyli DZIEŃ CHŁOPAKA. To idealna okazja na obdarowanie bliskiej osoby upominkiem. Mężczyźni też kochają prezenty, tylko może nie przyznają się do tego tak oficjalnie jak my. Pomyślałam, że stworzę krótką listę pomysłów na upominek o tematyce kosmetycznej. Z większości sama już korzystałam, a część jest dopiero w zamyśle na przyszłość. Zainspirowałam się asortymentem drogerii iperfumy.pl by Notino, która  w takich sytuacjach zawsze przychodzi mi z pomocą.

Zacznę od akcesoriów bardzo pożądanych przez niejednego mężczyznę. To maszynki elektryczne, które przyspieszają proces golenia i są niezastąpione podczas wyjazdów. Ciekawą alternatywą jest trymetr do brody i zarostu dla wszystkich panów, którzy tak się noszą. Philips oraz Braun to czołowe marki, którym według mojej opinii można zaufać jeśli chodzi o takie gadżety.


Jeśli wśród Waszych bliskich są miłośnicy zarostu to na pewno ucieszą się z specjalnych dedykowanych ku temu kosmetyków. Specjalizuje się w nich brytyjska marka Percy Nobleman, założona przez pasjonata zarostu i komiksów Fredy'ego Furbera. W ofercie są m.in. olejki do brody, balsamy, pomady, a nawet specjalne woski do wąsów. Wszystko to na bazie naturalnych składników.


Wróćmy jeszcze na chwilę do golenia, gdyż nie może tu zabraknąć kosmetyków pielęgnacyjnych, łagodzących ewentualne podrażnienia. Mój mąż odkąd pamiętam sięga najczęściej po produkty Nivea lub Gillette. Bez trudu możemy znaleźć gotowe zestawy prezentowe tych marek, co jest dodatkowym ułatwieniem dla nas kobiet, gdy zastanawiamy się co tak naprawdę powinno się znaleźć w torebce z tego typu podarkiem.


U kobiet codzienna pielęgnacja twarzy i używanie szeregu kosmetyków to naturalny proces o którym nikt nam nie musi przypominać. Nieco inaczej sprawa wygląda u płci przeciwnej. O ile niektóre kosmetyki są chętnie używane, tak już kremy czy też żele o specjalnych właściwościach myjących mogłyby stać na półce w łazience nietknięte przez długi czas. Może jednak czas wprowadzić coś nowego i podpowiedzieć naszym panom, że też powinni dbać o swoją cerę? Pomocne mogą być żele do twarzy Bielenda lub dla przykładu krem Nivea Men czy też coś z wyższej półki cenowej jak krem Shiseido.


Grzechem byłoby w takim zestawieniu pominąć perfumy. Mam dla Was dwie ciekawe premiery tej jesieni. Pierwszą jest woda toaletowa Hugo Boss Bottled United z nutami m. in. mięty, cytrusów i drzewa kaszmirowego. Uwagę przyciąga też Diesel Only The Brave Street z niebanalnym flakonem zamkniętym a silnej męskiej dłoni. Ta kompozycja jest również drzewno - cytrusowa, jednak tutaj króluje bergamotka, japoński kwiat wiśni, wanilia, kardamon, cedr. Jestem niezwykle ciekawa tych pozycji. Dajcie koniecznie znać jeśli Wasi mężczyźni ich używają.


Dużym zainteresowaniem cieszą się bestsellery, a do takich należą z pewnością dwie moje kolejne propozycje. Calvin Klein Obsessed zostały wydane w tym roku. Na pewno kojarzycie perfumy Obsession. Teraz mamy ich unowocześnioną wersję. Kultowy już Hugo Boss Boss Bottled to propozycja dla mężczyzn pewnych siebie. Potrafi zapaść w pamięci na długo i ciężko aby się znudził.


Jestem ciekawa czy szykujecie jakiś upominek z okazji Dnia Chłopaka? Co sądzicie o moich kosmetycznych podpowiedziach? Co dopisałybyście do tej listy? :)

Zobacz także...

4 komentarzy

  1. świetne propozycje, perfumy lub golarka to super pomysł na prezent na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe propozycje :) U mnie nie ma chłopaków, jest 9-letni wnuczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja może kupię mojemu kosmetyki do pielęgnacji brody, to go chyba najbardziej ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga