Wiosenna narzutka w kratkę z SHEIN

26.4.18

Na początku wiosny skusiłam się w SHEIN na zamówienie czegoś z bestsellerów. Jest to ni płaszczyk ni narzutka. W każdym razie bardzo fajna rzecz, w sam raz na wiosnę. Ten sklep mało kiedy mnie zawodzi, a wszystko dzięki możliwości dodawania recenzji przez kupujących. Często z nich korzystam, sprawdzam jak dana rzecz prezentuje się na zdjęciach, porównuję wymiary. To najlepsza droga do udanych zakupów. Dodaję też swoje opinie i podpowiadam na blogu na co warto zwrócić uwagę, a co lepiej sobie darować. Dzisiejszy wpis będzie krótki, bo mam Wam do pokazania tylko jedną rzecz. Zapraszam do dalszej części wpisu :)


NARZUTKA W KRATKĘ >klik< 
Narzutka wykonana została z dość cienkiego materiału, super sprawdza się w te nieco chłodne wiosenne poranki jakie mamy ostatnio. Fason w stylu waterfall króluje w wielu sieciówkach. Ostatnio zauważyłam pewien trend na drobną krateczkę. Wzór ten sprawia, że ubrania wyglądają elegancko, a często wręcz biznesowo. Z narzutki jestem bardzo zadowolona i rozglądam się za kolejnymi ubraniami o podobnym princie.






MODNA KRATKA
Poniżej zobaczycie co wpadło mi w oko. Jak się okazuje kratka może być także tłem dla innego wzoru, według mnie najlepiej wygląda połączenie z kwiatami. Nie trudno też o coś z dodatkiem wstawek z jednolitych materiałów, koronek czy perełek. Dzieje się! :D

Lubicie kraciaste ubrania? Co sądzicie o trendzie na drobną krateczkę w biznesowym wydaniu? :) 

Zobacz także...

16 komentarzy

  1. Bardzo fajna ta narzutka
    Podoba mi się ta krrateczka

    OdpowiedzUsuń
  2. narzutka jest bardzo elegancka, stylowa, podoba mi się ta krata

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też podoba się narzutka, a kratkę drobną jako wzór lubię😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka drobna krateczka bardzo mi się podoba :) Lubię też różnego rodzaju narzutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rzadko sięgam po kraciaste ubrania, ale narzutka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I am very happy to enjoy your nice content, hopefully you can continue to be consistent in presenting informative and useful content.

    Obat permanen untuk ejakulasi dini

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ta narzutka, bardzo lubię ubrania w kratkę, ale najbardziej podobają mi się paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta narzutka :) ogólnie lubię kratę i to w szarym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta narzutka, do twarzy Ci w niej. :)
    Obserwuję kochana! :*

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię taką kratkę, więc podoba mi się Twój wybór :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga