Inspiracja na prezent ślubny / ALEUPOMINEK.PL

25.4.18

Tematyka ślubna jest mi ostatnimi czasy bardzo bliska. To dlatego, że sama przygotowuję się do ślubu i wesela, które już tuż tuż. Czas leci jak szalony. Dopiero co trzeba było rezerwować salę weselną, datę ślubu, a tu już minęły kolejne miesiące. Ostatnio moja aktywność na blogu spadła właśnie z powodu przygotowań, ale sporo już mamy załatwione, więc myślę, że mogę spokojnie wrócić do pisania, za czym zresztą już trochę się stęskniłam! Zapraszam Was dzisiaj na wpis dotyczący mojego zamówienia ze sklepu AleUpominek.pl :) 



Prezenty z grawerem cieszą się dużą popularnością. Sama jestem ich zwolenniczką i zwykle szukając upominku dla kogoś bliskiego pierwsze co robię, to przeglądam asortyment sklepów takich jak AleUpominek.pl. Wybór jest szeroki, bo mamy tutaj coś dla kobiet, jak designerskie przedmioty wyposażenia domu, piękną biżuterię, pakowaną w ozdobne pudełka z możliwością dedykacji. W męskich klimatach mamy m.in. portfele, kufle na piwo, drobną elektronikę. To oczywiście tylko przykłady. Znajdziemy także coś z okazji chrztu świętego, I komunii czy ślubu. To właśnie z wspomnianej ostatniej kategorii pochodzi moje zamówienie - przepiękny zestaw do tortu. Zobaczcie same.


Posrebrzany zestaw do tortu z uchwytami z motywem serduszek i kokardek prezentuje się niezwykle romantycznie. To idealny pomysł na upominek z okazji ślubu, rocznicy, urodzin, Dnia Matki. Jeśli chodzi o techniczną stronę to warto wspomnieć, że zestaw wykonany został z wysokiej jakości stali, posrebrzanej i pokrytej ochronnym lakierem, co ma zapewnić trwałość na wiele, wiele lat. Napisy natomiast zrobione zostały techniką graweru. 



Patrząc na zestaw moim okiem nie widzę absolutnie żadnych niedociągnięć. Całość zapakowana została w pudełeczko wyścielone materiałem. Upominek jest gotowy do wręczenia. Mam nadzieję, że zestaw sprawdzi się podczas krojenia tortu na naszym weselu. Na pewno pochwalę się zdjęciami od fotografa jak już będzie po wszystkim. Cytat może być dowolny, wybrać można także rodzaj czcionki, ja skorzystałam z gotowego wzoru. Jestem bardzo zadowolona z tego kompletu. Obsługa sklepu także na wysokim poziomie, zamówienie zostało zrealizowane szybciutko i równie szybko trafiło w moje ręce.

Znacie sklep AleUpominek.pl? Może miałyście okazję już coś u nich zamawiać? Co myślicie o zestawie do tortu? :)

Zobacz także...

7 komentarzy

  1. Piękny komplecik do krojenia tortu. Widzę, że Twoje wesele zaplanowane będzie w najmniejszym detalu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsca nie znam, ale zestaw uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej sklepu ale przeglądając ofertę jak wyszłam do nich bo muszę przyznać że mają całkiem ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very good article, I appreciate your hard work in work full of creativity, I am Glad to visit your blog.

    Ramuan Tradisional Untuk Mengatasi Klimaks Dini

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zestaw do tortu wygląda fenomenalnie, nie wiem dlaczego wcześniej go nie zauważyłam w ofercie sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny zestaw do tortu :). Z pewnością sie przyda i swietnie bedzie sie prezentowac:)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga