Kurtka funkcyjna na jesien i topy z paseczkami BONPRIX

23.8.17

Czas na prezentację drugiej części zakupów z BONPRIX. Kilka dni temu pokazywałam Wam piękną pościel flanelową właśnie z tego wysyłkowego sklepu. Po komentarzach widzę, że komplet nie tylko mi przypadł do gustu. Dzisiaj będzie bardziej modowo. Pokażę Wam moją kurtkę na jesień, do zakupów dorzuciłam jeszcze dwa ciekawe topy. 



KURTKA FUNKCYJNA >klik<
Z myślą o nadchodzącej jesieni postanowiłam zamówić sobie kurtkę funkcyjną. W mojej szafie dominują głównie ramoneski i płaszczyki, brakowało mi kurtki typowo sportowej. Przeglądając ofertę sklepu BonPrix trafiłam na niebieską kurtkę funkcyjną (art. nr 95661481). Nie dość, że kolor super, to ogólnie cały krój kurtki mi odpowiada. Jestem wysoka i często mam problem z doborem ubrań. Kurtkę wybrałam w rozmiarze L 40. Na bluzeczce wygląda luźno, ale jak ubierze się sweter czy bluzę to jest naprawdę ok. Dlatego jest to kurtka funkcyjna? Otóż moje drogie, kurteczka posiada odpinany kaptur, zapięcie na dwustronny zamek, duże kieszenie, odblaskowe elementy, otworki na słuchawki od wewnętrznej strony, a także otwory na kciuk przy rękawach. Ponadto z tyłu na plecach jest zamek, który można rozsunąć dla większej swobody ruchów. Jest też wstawka z siatki dla lepszej cyrkulacji powietrza. To kurtka, którą z pewnością zabiorę ze sobą na wyjazd w Bieszczady lub do Zakopanego. Kurtka jest delikatnie ocieplana polarem oraz cienko watowana. Prezentuje się identycznie jak na zdjęciach katalogowych. Wysoka jakość wykonania. Jestem z niej bardzo zadowolona. 








Chcę Wam też pokazać dwa (nie)zwykłe topy basic Rainbow (art. nr 97761895). Bluzeczki można kupić w zestawach, pakowane po dwie. Dostępne są różne wersje kolorystyczne. Początkowo chciałam zamówić czarną + czarną w kwiaty, ale niestety nie było już mojego rozmiaru. Postawiam zatem na kolor biały i łososiowy. Bluzeczki wykonane są w 95% z bawełny z dodatkiem elastanu, są długie i przyjemne w dotyku. Skusiłam się na nie głównie ze względu na paseczki przy dekolcie. Mam na sobie rozmiar 36/38. Widzę, że teraz są w promocji, ja kupiłam je nieco drożej.






Podsumowując, BonPrix znam od wielu lat, ale to były moje pierwsze zakupy u nich online. Zamówione rzeczy okazały się zgodne z opisem i naprawdę wysokiej jakości. Rozmiarowo też trafiłam, podobno z tym bywa różnie. Teraz przeglądam nowości na stronie sklepu i kolejne rzeczy trafiają do zakładki z wishlistą.

Myślicie już o ubraniach na jesień? Jakie są Wasze doświadczenia ze sklepem BonPrix? :)

Zobacz także...

30 komentarzy

  1. fantastyczna kurteczka, ja zamierzam zamówić u nich parkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radzę Ci brać rozmiar kurtek i "gór" 36. będzie idealnie, rozmiarówka w Bonprix jest zawyżona i ja właśnie zamawiam inną kurtkę ale w rozmiarze 38.

      Usuń
  2. Kurtka wygląda na prawdę świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. topy są świetne
    a kurtke mogłabym nosić juz teraz bo u mnie zrobiło się dość jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wybrać się na jesienne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te topy :) a taka kurteczka też by mi się przydała na wypad w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna ta kurtka! Ja wybrałabym pewnie w wersji szarej :) A te topy proste a bardzo ładne :) Czas na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :) Mi bardzo przydałaby się jakaś na rower na nadchodzącą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ciuszki, a pościel też widziałam na insta i pamiętam, że pięknie się prezentowała :) Nigdy nie robiłam zakupów w BonPrix, choć nie raz widziałam u nich ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten sklep !!! Pamiętam jak buszowałam po tym sklepie w katalogu z Moją Mamusią :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. After reading the content on this blog, i got many valuable lessons. thank you

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta kurteczka, na jesień, wiosnę i chłodniejsze dni latem będzie super :)bluzeczki również ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka jest naprawdę super - ja nigdy w Bonprix jeszcze nie kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. We wszystkim wyglądasz super. Kiedyś u nich zamówiłam ale dostałam w zwrocie tylko list, że nie mogą zrealizować mojego zamówienia w sumie do tej pory nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja zawsze boję się tam zamawiać bo ich rozmiarówka jest chyba lekko zawyżona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka w sam raz na nadchodzącą jesień. :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka nie w moim typie, ale za to topy bardzo mi się podobają, w sumie to mam bardzo podobny, tylko, że w szarym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka jest swietna, ale to topy wygrywaja w tym zestawieniu: )

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne topy;)Jasne,że myślimy o jesieni, robi się coraz chłodniej...najbardziej zależy mi na fajnych swetrach, kardiganach itp.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś kupiłam sukienkę na studniówkę z bonprix :) potem długo, długo nic, a jakiś miesiąc temu zamówiłam kolejną sukienkę na wesele, ale ostatecznie w niej nie poszłam i jeszcze nie wyrobiłam się ze zwrotem w czasie :p taka gapa ze mnie. Zalando rozpieściło mnie 100-dniowym zwrotem, a tu niestety jest tylko 14 dni :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapomniałam pochwalić, że bardzo podobają mi się topy :) kurtka zresztą też, bo w mojej szafie brakuje teraz takiej na sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Bornprix też nigdy nic nie miałam 😁 Bluzeczki bardzo fajnie leżą, kurtka dla mnie trochę za sportową, ale na jakiś wyjazd w góry świetna 😁😁😁

    Ja właśnie jesZcze nigdy nic nie miałam z takich stron jak Zaful, to pierwsze zamówienie, zobacZymy co z tego wyjdzie 😁

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam tego sklepu - ale fajnie ze jakosciowe dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj nie przepadam za tym typem kurtek

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka ma bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga