Propozycje sukienek na wesele z Shein i Zaful ♥

24.6.17

Lato to czas wielu okolicznościowych imprez, szczególnie mam na myśli śluby i wesela. W dzisiejszym wpisie zaprezentuję dwie sukienki, które idealnie na takie wydarzenie się nadają. Jasna w kwiaty pochodzi z SHEIN, natomiast kobaltowa to świeży nabytek z ZAFUL. Obie piękne, każda inna. W sierpniu idę na wesele do znajomych, także problem z zakupem sukienki mam już z głowy. 


SUKIENKA Z FALBANKĄ SHEIN >klik<
Biała sukienka na jedno ramię to typowo letnia propozycja. Sukienka mimo tego, że ma biały materiał to nie prześwituje, dzięki czemu od razu zdobyła moje uznanie. Wiadomo, jak pod każde białe ubrania najlepiej założyć cielistą bieliznę. Wybrałam rozmiar L, długość jest super, bo przed kolano, a dla niższych osóbek będzie równie ładnie się układać aż za kolanko. Uwielbiam kwiatowe wzory, do falbanek mam nieco mniejsze przekonanie, ale w tej sukience jestem po prostu zauroczona i zamierzam sprawić sobie jeszcze podobną granatową. 

https://goo.gl/Kh9S6j


KOBALTOWA SUKIENKA ZAFUL >klik<
Sklep Zaful niedawno świętował swoje 3 urodziny. Zrobiłam wtedy małe zakupy, ale ta sukienka pochodzi wcześniejszego zamówienia. To co mnie zachęciło to oczywiście piękny kobaltowy kolor. Uwielbiam! ♥ Sukienka ma też bardzo ładny krój. Dekolt jest delikatnie wycięty, w talii jest zwężona, a dołem rozkloszowana. Ramiączka na plecach krzyżują się, co możecie podglądnąć lepiej na zdjęciach katalogowych, sukienka ma też z tyłu widoczny zamek. Według mnie układa się rewelacyjnie. Wykonanie jest znakomite, nawet nie spodziewałam się tak dobrej jakości. Z tego co widzę to obecnie niestety wyprzedana, ale czasem bywa tak, że ubrania wracają na stan, więc warto polować i sprawdzać ofertę.
https://goo.gl/ZFs1ta

HAFTOWANA KURTKA >klik<
Aby sukienka nabrała mniej formalnego charakteru wystarczy narzucić jeansową katanę. Ta z Shein już miała swoją premierę na blogu, dokładnie tutaj. Kurteczka jest świetna i cały czas ją będę polecać, przyciąga uwagę dzięki tym różyczkom. 
https://goo.gl/XCfZos


Macie tego lata jakieś wesela? Co sądzicie o tych sukienkach? Która ładniejsza? :)

Zobacz także...

31 komentarzy

  1. jestem zachwycona, obie sukienki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tym razem faktycznie świetnie trafiłam z wyborem tych sukienek :)

      Usuń
  2. Mam tą kurteczkę ;) Obie sukienki super 16$ i inne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczka jest super, widziałam ją też u Ciebie na blogu i Instagramie :) Dzięki za kliknięcia :)

      Usuń
  3. Mam tą białą z falbanką z propozyjcji:) Ładna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dobrze wiedzieć, bo też kiedyś zamierzam ją zamówić :)

      Usuń
  4. Granatowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta granatowa jest rozchwytywana z tego co widać po recenzjach na stronie sklepu :)

      Usuń
  5. Pierwsza sukienka skradła moje serce, jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To nic, że to już moja kolejna kobaltowa sukienka, uwielbiam ten kolor :)

      Usuń
  7. Obie leżą na Tobie jak na wymiar ;) Niebieska jest genialna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo dobrze tym razem trafiłam z doborem rozmiaru :) I dobrze, bo nie lubię czekać na przeróbki krawcowej :D

      Usuń
  8. Obie ładne, ale katanka nie w moim stylu właśnie ze względu na te róże :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta granatowa jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobaltowa sukienka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza propozycja bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka w kwiaty - rewelacyjnie wygląda!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta niebieska wygląda bardzo ładnie :) poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza sukienka ładna, ma super wzór ale nie za bardzo nadaje się na wesele ;) druga sukienka bardzo zwyczajna, niczym się nie wyróżnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Szafirowa jest przepiękna a biała ma cudowny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie czeka wesele u przyjaciółki :) również zamówiłam tę kobaltową sukienkę z Zaful z myślą o tym wydarzeniu właśnie. Niestety na mnie nie wyglądała tak dobrze jak na Tobie :(
    ta sukienka w kwiaty jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. W obu sukienkach prezentujesz się super :) Ja w tym roku nie mam żadnego wesela , w zeszłym miałam dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z falbanką podoba mi się twoja i ta środkowa :) kobaltowa śliczna :D

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga