Co nowego w szafie? ROMWE, SHEIN haul ♥

26.5.17

Zasypię Was dzisiaj zdjęciami moich nowości z ROMWE i SHEIN. Paczki doszły niemalże w tym samym czasie, więc pomyślałam, że zrobię jeden wpis. Do mojej szafy dołączyło kilka ciekawych rzeczy. Z Shein wybrałam jeansową katanę i kombinezon z długimi nogawkami, natomiast na Romwe wpadły mi w oko spodnie i sukienka. Czy jestem zadowolona z tych ubrań? I tak i nie, ale wszystkiego dowiecie się czytając dalej... :) 


JEANSOWA KURTKA Z RÓŻAMI >klik<
Kurtka / katana z haftowanymi różyczkami to od pewnego czasu hit na blogach modowych. Teraz już wiem o co tyle szumu. Kurtka jest rewelacyjna. Wykonanie staranne, nawet przy wyszywanych różach nie ma żadnej odstającej nitki. Wybrałam największy z dostępnych rozmiarów czyli L, a to ze względu na długość rękawów. Polecam bardzo! ♥
https://goo.gl/IYSLty

Kolejną rzeczą z Shein jest granatowy kombinezon w kwiaty z krótkim rękawem. Trochę piżamowy, ale do sandałów wygląda super. A do obcasów jeszcze lepiej, co możecie podglądnąć na zdjęciach katalogowych. Rozmiar L jest w sam raz, nogawki są długie, w talii jest ściągacz. Materiał jest cienki, w sam raz na lato. Może niekoniecznie na upalne dni, ale na wieczory już tak. Myślę, że sprawdziłby się na wakacjach nad morzem lub gdzieś w dużym mieście. Pięknie wygląda, ale u siebie na wsi w nim raczej nie wyjdę do ludzi. 
https://goo.gl/r0afwf

JEANSY BOYFRIEND Z DZIURAMI >klik<
Kolejne rzeczy pochodzą z Romwe. Skusiłam się na jeansy z dziurami. Przeglądając zdjęcia na stronce oczekiwałam dopasowanych rurek, a przyszły jeansy w stylu boyfriend. Jest mała rozbieżność między tym co na stronie sklepu, a tym co w realu. Mimo tego, spodnie są dobrze wykonane, dobrej jakości, jeans jest gruby i solidny. W talii się zapinam, wzięłam największy z dostępnych rozmiar. Wszystko byłoby ok, ale nie mogę się przekonać do ich długości do łydki. Na pewno na niższych osóbkach będą się prezentować o niebo lepiej. 

LETNIA SUKIENKA W KWIATY >klik<
I na koniec zostawiłam piękną sukienkę, a w moim przypadku raczej tunikę / bluzkę z opuszczonymi ramionami. Iście wakacyjna propozycja. Falbanki już kolejny sezon są bardzo modne. Sukienka jest wiązana w talii. Mimo tego, że wybrałam rozmiar L to jest na mnie zbyt krótka. Żałuję, bo widziałam na niektórych blogach jak pięknie się prezentuje jako sukienka. Jeśli macie poniżej 176 cm to możecie śmiało się nad nią zastanawiać. :) 



Podsumowując, najbardziej z tych wszystkich rzeczy jestem zadowolona z jeansowej katany. Już teraz wiem, że będzie to jedna z moich ulubionych kurtek. Mam już polecenie od siostry, żeby jej zamówić taką samą. Kombinezon przyda się na wakacje i lato. Zamówienie z Shein oceniam jako bardzo udane, natomiast rzeczy z Romwe również są świetnej jakości, tylko nie trafiłam do końca z rozmiarami. Torebkę River Island, którą widać na niektórych zdjęciach udało mi się kupić ostatnio w SH, za kilkanaście złotych, także miałam farta. 

jeansowa kurtkakombinezon ♥ spodnie ♥ sukienka ♥

Co sądzicie o moich nowościach? Wpadło Wam coś w oko, czy to jednak nie jest Wasz styl? :)

Zobacz także...

15 komentarzy

  1. Świetne nowości, najbardziej podoba mi się katanka i kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka czerwona jest piękna, szkoda że nie do końca jesteś z zamówień zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kombinezon za $20.00 jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely pictures dear, I like it :)
    I'm now following you, how about follow for follow? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Motywy kwiatowe na kurtce bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej w oko wpadł mi kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta kurteczka, uwielbiam ją :) 20$ 30$ 17,99 20,99 :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga