Nowości / DRESSLINK, ROMWE, iPERFUMY, ROSSMANN

1.8.15

Cześć Dziewczyny! Jak Wam mija dzień? Pogoda na weekend zapowiada się w miarę ładnie, macie jakieś plany? Ja pewnie wybiorę się gdzieś nad wodę, ale to dopiero jutro o ile będzie słonecznie. W dzisiejszej notce pokażę Wam moje ostatnie nowości, najpierw te kosmetyczne, a później ubraniowe. Zatem zaczynamy... :)

IPERFUMY
Poniższe kosmetyki to głównie uzupełnienie moich ulubieńców. Jest wśród nich żel oczyszczający do mycia twarzy z Avene, płyn micelarny Garnier, żel pod prysznic Nivea, puder matujący Rimmel Stay Matt. Postanowiłam także wypróbować słynny podkład Bourjois Healthy Mix, wybrałam oczywiście odcień 51.




PROGRAM NOWOŚCI ROSSMANN  
Niedawno odebrałam moją kolejną paczkę z nowościami Rossmanna. Tym razem wybrałam zestaw uniwersalny, czyli wszystkiego po trochu. Zobaczcie co tym razem trafi na półki drogerii. Z kosmetyków testować będę balsam brązujący Efektima, pomadkę Eveline w odcieniu 03 smoky rose, solną mgiełkę do włosów z Bieleny. Poza tym w paczce znalazły się także perfumy męskie James Bond 007 oraz żel po goleniu Bond Expert - to będzie testował z mój narzeczony.  Jest też coś na ząb i do łazienki. Zestaw różnorodny i to mi się w nim podoba, bo wszystko się przyda.









NICOLE
Marka Nicole Cosmetics przesłała mi kolejny zapach do testów. Tym razem wybrałam odpowiednik słynnych perfum G. Armani - Si. Obok flakonika możecie zobaczyć sondy do zdobienia paznokci, które zamówiłam na Dresslink. Gdybyście były zainteresowane to są one dostępne tutaj [klik]. 


ZAMÓWIENIE Z DRESSLINK [klik]
Podobnie jak część z Was nawiązałam współpracę ze sklepem DRESSLINK. Mam już małe doświadczenie ze sklepami tego typu, z większości zamawianych rzeczy jestem zadowolona, więc i tym razem postanowiłam zaryzykować. Paczuszka przyszła do mnie dość szybko, w około 2 tygodnie. A jak z zawartością? Już Wam piszę. Otóż zamówiłam sobie dwie sukienki i wspomniane wyżej sondy do robinia kropeczek na paznokciach. Odnośnie tego ostatniego nie mam żadnych zastrzeżeń, gorzej jest z sukienkami.

SUKIENKA W KWIATY [klik]
Sukienka wygląda niczym halka nocna, nie oszukujmy się, materiał jest niezbyt atrakcyjny. Zamówiłam ją ponieważ myślałam, że będzie z takiego samego materiału jak łudząco podobna sukienka z SHEIN, którą pokazywałam Wam tutaj [klik]. Zresztą na zdjęciach na modelce wygląda super i materiał też wygląda na taki sam jak przy tej mojej pierwszej sukience. Teraz widzę, że są również dodane zdjęcia pokazujące materiał, jak ja ją wybierałam to ich nie było. Pod względem rozmiaru (wybrałam L) sukienka jest dobra, ale na tym kończą się pozytywy. 

SUKIENKA/TUNIKA W PASKI [klik]
Z drugą sukienką jest już nieco lepiej, chociaż przypomina bardziej tunikę. Będzie dobra do czarnych legginsów. Samej jej na pewno nie założę, ponieważ gdy stanie się pod światło prześwitują nogi i sukienka podnosi się przy chodzeniu. Materiał jest dość cienki, ale na szczęście przyjemny w dotyku. Wybrałam rozmiar L.


http://tnij.org/s4j19bu

ZAMÓWIENIE
Z ROMWE [klik]
Bardzo zadowolona jestem natomiast z rzeczy zamówionej w sklepie ROMWE. Biało - czerwona sukienka urzekła mnie swoim wzorem. Materiał jest dobrej jakości i sama sukienka jest dobrze skrojona. Z tyłu posiada widoczny zamek, a w talii taką jakby zakładkę i niewielkie wycięcia po bokach. Pod względem długości  jest ok. Wybrałam rozmiar L i sukienka jest na styk. M-ka byłaby pewnie za mała. :) 

Dajcie znać co sądzicie o ubraniach? Zamawiałyście już coś w sklepach Dresslink lub Romwe? A może wpadło Wam w oko coś z kosmetyków?

Ostatnie wpisy:  

Zobacz także...

58 komentarzy

  1. Czytając Twój wpis poczułam się jak w blogowym niebie :o)) Same bardzo fajne nowości ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty z nowościami są również jednymi z moich ulubionych, zawsze można coś ciekawego wypatrzeć :)

      Usuń
  2. Kosmetyki bardzo mi się podobają. Natomiast ubrań nie kupuję, nie zamawiam przez internet. Wolę już iść do sklepu i wszystko przymierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach stacjonarnych najlepiej robi się zakupy, bo można materiał obejrzeć i w ogóle :) Ja jednak też od czasu do czasu kupuję coś online. W większości przypadków trafiam z rozmiarem, chociaż nie zawsze, ale staram się zamawiać niedrogie rzeczy żeby w razie czego nie żałować, bo do Chin zwrotu robić raczej nie będę :D

      Usuń
  3. Nie kupuję ubrań z tego typu sklepów, mam wrażenie, że z jakością jest różnie i produkt często odbiega od tego przedstawionego na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiając z takich sklepów jest ryzyko to fakt. Najlepsze jakościowo rzeczy ma według mnie sklep Shein, warto szukać na blogach realne zdjęcia jak już się chce coś kupić :)

      Usuń
  4. Super wzór tej czerwono-białej sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Taki trochę egzotyczny, na lato w sam raz :)

      Usuń
  5. mam obecnie ten podkład z bourjois i puder rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zadowolona? Według mnie to zgrany duet, chociaż niekoniecznie na upalne dni :)

      Usuń
  6. fajne nowości, super sukienki. też dostałam nowe zapachy od Nicole Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jakie zapachy wybrałaś tym razem? :) Ja marzę o oryginalnych perfumach Si, ale kosztują sporo, więc póki co muszę zadowolić się odpowiednikiem :)

      Usuń
  7. mam ten puder jest boski

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tej solnej mgiełki Bielendy. Czy ona ma za zadanie wykreować plażowe fale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie tak jak piszesz :) Obietnice producenta to zwiększenie objętości i podkreślenie skrętu oraz efekt włosów "muśniętych morską bryzą". Ja mam włosy proste z natury, ale przetestuję go na włosach pokręconych lokówką :)

      Usuń
  9. Sukienka czerwona bardzo mi się podoba, z Dresslink własnie odebrałam przesyłkę i też materiał nie taki jakiego się spodziewałam, no i krój prosty zamiast wyciętego w tali jak by sugerowały zdjęcia w sklepie , tak więc... :) A sondy planuję kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to niedobrze, że też nie jesteś w pełni zadowolona ze swojego zamówienia z Dresslink. Sklep ma ogromny asortyment, ale jeśli większość rzeczy jest kiepskiej jakości to szkoda czasu nawet na przeglądnie strony. Ja już z kilku tego typu sklepów zamawiałam ubrania i dodatki i najlepszy pod względem jakości i terminu realizacji zamówienia jest sklep Shein :)

      Usuń
  10. Fajne nowości. Do mnie też doszlo zamówienie z dresslink. Ja wybrałam portfel (jest trochę tandetny), torebkę (nawet daje radę) i apaszkę (ta akurat jest świetna):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam aż pokażesz zamówione rzeczy na blogu :) Jestem ciekawa szczególnie torebki, bo ja lubię torebki :D

      Usuń
  11. Śliczne te sukieneczki :) super nowości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza sukienka z Dresslink rzeczywiście wygląda inaczej, na zdjęciach w sklepie jest o wiele dłuższa. Ja jeszcze czekam na zamówienie z tego sklepu. Wybrałam 2 zestawy pędzli a'la Real Techniques, bo widziałam u innych, że przychodzą w opakowaniach z plakietkami RT :) Ciekawe jakiej będą jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na modelce sukienka wygląda super i myślałam że taka będzie, tym bardziej że widziałam taką samą na innym blogu, tylko dziewczyna zamawiała ją z Shein, ale jak widać co sklep to inny materiał. Zastanawiałam się nad tymi pędzelkami, więc tym bardziej z ciekawością poczytam o nich coś więcej u Ciebie jak już dostaniesz przesyłkę :)

      Usuń
  13. Wspaniale wygląda ta czerwona sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie czekam na paczkę z Romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. solna mgiełka do włosów z Bieleny zaciekawiła mnie a sukienka biało czerwona śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam puder Stay Matte :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta ostatnia sukienka jest idealna na lato :D bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten podkład z Bourjois to mój ulubieniec nie wiem co ona sobie takiego ma, ale moją cerę świetnie wygładza i lubię jego konsystencję. :) Ciekawe czy Tobie też tak się spodoba :)
    Wielka szkoda z tą sukienką a la halka, moje zamówienie ciągle nie przyszło, a wybrałam sobie narzutkę i jestem mega ciekawa czy przyjdzie taka jak na fotce i czy będzie miała takie wymiary. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja siostra me ten puder i bardzo go sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowności <3
    Dresslink i Romwe znam dobrze :)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna ta sukieneczka z Romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ciągle mam obawy zamawiać coś z tych sklepów :P

    OdpowiedzUsuń
  23. zakupy zawsze cieszą kobietę ;) owocnego testowania kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  24. Ubrania piękne, na micela z Garniera poluję i nigdy nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa jak sprawdza się ten żel z firmy Nivea :D A ubrania śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ubrania naprawdę piękne :) Mam ten puder z Rimmela i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze w końcu wypróbować sławnego micelka z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowości zapowiadają się obiecująco:) nie zamawiam ubrań w takich sklepach, ale może się to kiedy zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Program nowości z Rosmann jest fajny. Szkoda, że mi nie udało się załapać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Healthy mix i stay matte to moi starzy dobrzy ulubiency :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podkład Bourjois lubię, kiedyś był moim ulubieńcem :) W sklepie ta pierwsza sukienka faktycznie wygląda inaczej, szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Żel z Avene od kilku dobrych lat znajduje się na mojej wish liście ale zawsze wybieram coś innego. Sama nie wiem dlaczego. Najwyższy więc czas jednak wrzucić go do koszyka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też czekam na przesyłkę od Nicole;)
    super nowości ;).

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne nowości! sukienka faktycznie wygląda nie ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  35. Tunika w paski świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajne nowosci,szczegolnie sukienka w pasy

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow ile super produktów :) Gdzie można dowiedzieć się więcej na temat tego programu nowości ? ;)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga