15 czerwca 2013

Sleek MakeUp - Paletka Snapshots

Paletka Sleek Snapshots wpadła w moje łapki w maju razem z paletką Och So Special. Obie paletki były na mojej zakupowej wish liście. :) Dzisiaj pokażę Wam tę bardziej kolorową, radosną wręcz, paletkę Snapshots. Mało mam w swojej kolekcji cieni takich kolorowych barw, dlatego padło właśnie na nią. Przepraszam za fotki już raz użytej paletki, ale to wina siostry, która nie widziała, że będę ją fotografować i wypróbowała paletkę zanim trafiła ona w moje ręce.
Myślę, że paletki Sleeka są wszystkim dobrze znane i wiecie, że jest to za każdym razem 12 cieni zamkniętych w estetycznej czarnej kasetce z lusterkiem i dwustronnym aplikatorem.

Czytałam, że paletka Snapshots ma w sobie sporo cieni z paletki Monaco, i innych. Ale powtarzalność cieni jest chyba coraz bardziej zauważalna wraz z wprowadzaniem nowych kolekcji Sleek'a. Z tych bardziej kolorowych paletek jest to moja pierwsza, więc mi to jakoś szczególnie nie przeszkadza.

W paletce znajdziemy zarówno cienie matowe jak i perłowe. Pigmentacja bardzo dobra, a z bazą jeszcze lepsza.
Wszystkie cienie mają swoje nazwy, co postarałam się uchwycić na poniższych zdjęciach:
Cienie matowe to Summer Breeze, Sand Walker, Purple Haze, Magneta Madness. Półmatowy jest Washed Ashore, a reszta to cienie perłowe.
 A teraz czas na swatche (z bazą):
I poniżej 2 przykładowe makijaże wykonane paletką Snapshots.
W pierwszym użyłam 3 cieni perłowych: Martini, Lotus Flower, Humming Bird.
A w poniższym 3 cieni matowych: Summer Breeze, Purple Haze, Magneta Maadnes i perłowy Martini. 
 Paletka kosztowała mnie 25zł, ponieważ była kupiona przez moją siostrę w drogerii Superdrug w Anglii na promocji 3 za 2. Także myślę, że to była nie lada gratka, zwłaszcza, że teraz ceny paletek i kosmetyków Sleek poszły w górę (tak przynajmniej jest w internetowych drogeriach).

A Wy macie w swoich zbiorach którąś z kolorowych paletek Sleek'a?

46 komentarzy:

  1. aleee piękne kolory, ale bym malowała ;OO
    No a cena rzeczywiście 'promocyjna'!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne oczko!!A paletki zazdroszczę:)Udało się trafić na super promocję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory, typowo letnie :)
    Paletka Sleeka jest na mojej ostatniej wishliście, ale jeszcze nie wiem, na którą padnie mój wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna paletka, piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczne kolory,tequila podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolorki a makijaż - cacka!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam trochę tych paletek ostatnio przygarnęłam Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam oh so special i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile pięknych kolorków! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za kolorki, piękne oko i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stworzyłaś bardzo ładny makijaż oczu ;) Sama paletka - średnio wpasowała się w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna paletka. Może i bym się skusiła gdyby było więcej matowych cieni;)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę dwa kolorki z mojej Caribbean Curacao :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku ten makijaż jest przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie bym paletkę ucapiła;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta paletka mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolorki! idealne na lato ;)
    Dziękuję za miłe słowa u mnie :*** oczywiście ja również obserwuje, bo bardzo mi się tu podoba!
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj jakie kolory! chyba chccę tą paletę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest naprawdę godna polecenie. Zwłaszcza jeśli nie masz innych z podobnymi cieniami. :_

      Usuń
  19. Piękne kolory :) Ja jeszcze niam żadnej Sleekowej paletki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorki robią wrażenie ;) a makijaż genialny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam żadnej paletki Sleeka, ale znajdują się na mojej liście zakupów, więc pewnie niedługo będę posiadaczką jakiejś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! :) Ja mam już 4 paletki.

      Usuń
  22. Ładne są te kolorki, z całej paletki może dwóch bym nie używała a tak to super i makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczne kolory! Ładnie zaprezentowałaś je w makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna paletka ale Twój makijaż jeszcze lepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny makijaż :) Śliczne kolory cieni :D

    Bardzo dziękuję za paletkę, jak przyjechałam po tygodniu do domu, to już na mnie czekała i zabieram się za testowanie zaraz :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne, żywe odcienie. Niesamowicie przykuwają oko! Szkoda, że nie umiem się takimi malować ;) Twój drugi makijaż jest absolutnie przepiękny. Mocne kolory w macie wyglądają najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. te niebieskosci są boskie :) mam dwie paletki sleeka z czego Lubie oh so specil bardziej niż oryginal ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może warto spróbować ;) jeżeli chcesz kupować kosmetyki FM 30 % taniej zapraszam na priv ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja marzę o takiej palecie ;)

    P.S. Przepraszam, że ostatnio u Ciebie nie bywałam, ale dzisiaj to nadrabiam ;)
    Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. green iguana- najladniejszy kolorek dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie tu u Ciebie, gratulujemy przedsięwzięcia i zapraszmay do nas na konkurs BlanX:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tej akurat nie mam, ale posiadam sześć innych :P Są świetne i jak widać bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jest piękna! gdyby nie to, że cieni starczy mi do końca życia, chetnie bym ją kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolory cudowne :) Chociaż ja osobiście wolę delikatniejsze kolory :) Przy nich nie widać, aż tak mojego beztalencia xD

    OdpowiedzUsuń
  35. MAM 2 PALETY CIENI Z SELEEK'A ORAZ BRONZER, RÓŻ I KILKA INNYCH GADŻETÓW.. :))

    UWIELBIAM TĄ MARKĘ MA MOCNO NAPIGMENTOWANE KOSMETYKI W SUPER CENACH :))

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękne kolory uwielbiam ter paletki.

    OdpowiedzUsuń
  37. jaki przecudowne makijaże oka! Wyglądają magicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  38. muszę ją kupić o ile jeszcze jest dostępna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Affinitone akcesoria do makijażu akcesoria do włosów Aleppo Alterra Amilie Amilie Mineral Cosmetics Annabelle Annabelle Minerals antyperspirant Apis art de Lautrec artykuły Atmosphere Avene Avon B&BW Babyliss Baikal Herbals Balea balsam brązujący balsam do ciała balsam do dłoni balsam do ust Bandi Barwa Barwa Miss Barwa Naturalna Barwy Harmonii Batiste baza pod cienie baza pod makijaż Beauty Blender Beauty Formulas BeBeauty Belita Belita&Vitex Benefit Bershka Biedronka Bielenda Bingo Spa Bioderma biżuteria blogi o wnętrzach Body Desserst bodyland.pl Boots bronzer bulion błyszczyk Calvin Klein Celia Centro Chantal Chit Chat chusteczki do demakijażu Ciechocinek cienie do brwi cienie do powiek cienie w kremie Clarena Colour Alike czarne mydło Cztery Pory Roku Dabur Dafi DAX Cosmetics Delia demakijaż dermika DM Donegal Dove Dr Irena Eris Dr Ogranic dressing table drewniana huśtawka dynia dzbanek filtrujący wodę Dzień Darmowej Dostawy długie wieczory ebay Eco Hysteria Efektima efoxcity.com Equilibra Essence Essie Eveline Evree eyeliner Face&Look farbka do ust Farmona fashion filtry UV Firmoo Fitocosmetic Fitomed FLAX - produkty naturalne Flormar Floslek frimoo.com fryzury gadżety kobiety Garnier Glazel glinka Gliss Kur Golden Rose Gosh Green Pharmacy Guerlain gąbka do makijażu hairstore.pl Hakuro Halloween haul hemnes HexxBox home sweet home hotel ikea Ingrid Ingrid Cosmetics inspiracje Isana Jardins de province jedwab do ciała jedwab do włosów jesień Joanna JOKO Kallos Kamill kapelusz khol klej DUO komin konkurs kosmetyczne rozczarowania kosmetyczne skarby kosmetyczni ulubieńcy kosmetyki białoruskie kosmetyki do opalania kosmetyki mineralne kosmetyki naturalne Krasnobród kredka do brwi kredka do powiek krem BB krem do nóg krem do rąk krem do stóp krem do twarzy krem pod oczy książki kula do kąpieli kąpiel L'oreal lakier do paznokci lakier do ust LaRissa Le Petit Marseillais Lily Lolo Lirene loki lokówka Love Me Green Love2Mix Organic Lovely lumpeksowe łowy Lush lusterko Macadamia makijaż makijaż oczu Malinowy Klub Manhattan Marion maseczka maseczka do twarzy maska do włosów masło do ciała masło do ust Maybelline Mazury małe przyjemności meble malm Melisa mgiełka mgiełka do twarzy miesiąc w zdjęciach Missha mix zdjęć miód miód do kąpieli miód w kosmetykach MODELco moje pasje Morze Bałtyckie MUA muffiny mus do ciała My Secret mydła marsylskie mydło Mythos Nacomi naklejki wodne naszyjniki Natura Naturia Naturica.pl New Look Nivea No7 Nokia Noni Care nowości kosmetyczne nowości w szafie NYC NYX odżywka do paznokci odżywka do włosów okulary olej olej kokosowy olejek do ciała olejek do kąpieli olejek do twarzy olejek pod prysznic olejki naturalne Organic Shop Oriflame Original Source p2 Paese paletki Palmer's PartyLite pasta do zębów peeling do ciała peeling do dłoni peeling do twarzy Pepco Perfecta perfumy Pharmaceris pianka do mycia twarzy pianka do włosów piaskowy efekt pielęgnacja paznokci pielęgnacja stóp pielęgnacja ust Pierre Rene piórkowy lakier piękne wnętrza Planeta Organica pocztówki podkład podkład mineralny podróże podsumowanie miesiąca poduszki pomadka pomadka w kredce pomadka w płynie pomysły na prezent porowatość włosów postcrossing poszewki Primark Projekt DENKO proteiny proteiny w pielęgnacji włosów przepis puder pędzle płyn do kąpieli płyn dwufazowy płyn micelarny Quiz Revlon Rexona Rimmel robione na drutach Rossmann rosyjskie kosmetyki rozdanie rozświetlacz róż do policzków róż mineralny ręcznie robione rękodzieło Safira Sally Hanses Sammy Dress Sensique serum do ciała serum pod oczy serum punktowe SESA SheFoot Sheinside Shinybox Siarkowa Moc Siedlisko Morena Skarby Syberii Sleek Slimette Soap&Glory Soraya Spa w Ogrodzie sprzęt do pielęgnacji ciała i twarzy spódnica suchy olejek suchy szampon sukienka superkoszyk.pl suplement diety sweet secret Syis Sylveco Sylwester Synergen sypialnia szafa szampon szczotka do włosów sztuczne rzęsy sól do kąpieli sól do stóp tablet TAG Tangle Teezer Tatry Technic The Body Shop The Secret Soap Store theBalm toaletka tonik TOP 5 pomadek 2013 roku Toruń Tołpa TT tusz do rzęs ubrania Uriage Uroda urodziny usta pod ochroną Verona Versace Vichy Virtual W7 Trends wakacje Walentynki Wella Wellness&Beauty Wibo wieża widokowa woda termalna woda toaletowa woski zapachowe współpraca Wydawnictwo Znak wygrana wygrałam wyniki wywoływanie zdjęć wzorki na paznokciach włosowa aktualizacja włosy włosy kręcone włosy kręcony Yanke Candle Zakopane zakupy Zakupy kosmetyczne zalew zaręczyny zdjęcia zdobienie paznokci Ziaja łóżko tapicerowane świece świece zapachowe Świąteczny TAG żakiet żel chłodzący żel do twarzy żel pod oczy żel pod prysznic