Paski, motyle i mozaika, czyli nowości na lato z BONPRIX

8.7.18

Są takie sklepy, do których lubię wracać. Jednym z nich jest BONPRIX. Co jakiś czas przeglądam ofertę w poszukiwaniu ciekawych nowości, a przychodzące do domu katalogi jeszcze bardziej skłaniają do zakupów. Tym razem postanowiłam odświeżyć trochę szafę na przełomie wiosny i lata. Prezentacja na blogu miała odbyć się wcześniej, ale z powodu wesela narobiłam sobie tyle blogowych zaległości, że ho ho. Zdjęcia są z początku czerwca, kiedy to jeszcze w ogrodzie królowały moje ukochane piwonie. Zapraszam do zapoznania się z opiniami na temat poniższych rzeczy. :) 


Sukienkę mam w domu od maja! Od tamtego czasu miałam ją na sobie już wiele razy. Biel połączona z niebieską mozaiką wygląda efektownie. Sukienka jest gustowna i elegancka mimo dość pstrokatego motywu mozaiki. Materiał, z którego została wykonana przypomina piankę, jest solidny, nieco grubszy, dzięki czemu ładnie się układa, nic nie prześwituje. Na upały jej nie polecam, ale na każdy inny dzień z temperaturą do 25 stopni już tak. Pod względem rozmiaru sugerowałabym brać mniejszy niż się normalnie nosi. Ja wybrałam 36/38 i jest w porządku. Widzę, że aktualnie cena jest objęta promocją. Znajdziecie ją pod art. nr 94410195.





KOSZULA W MOTYLE >klik<
Bluzka w kolorowe motyle (art. nr  94655295) to jeden z bestsellerów sklepu. Często zwracam uwagę na takie rzeczy. Jeśli coś jest rekomendowane przez około 400 osób, to chyba musi być warte zainteresowania? Zakup tej bluzki to strzał w dziesiątkę. Tylko podobnie jak z sukienką trzeba uważać na rozmiarówkę. Materiał to miękka wiskoza, bluzka jest komfortowa w noszeniu. Jest dość długa, więc dla wysokich osób jak znalazł. Sprawdzi się zarówno do jeansów jak i eleganckiej spódnicy. Dołączam do osób, które oceniły ją na pełne 5 gwiazdek.



BLUZKA W PASKI >klik<
Wzór w paski jest na tyle uniwersalny, że chyba nigdy mi się nie znudzi. Bluzkę dorzuciłam do zamówienia w ostatniej chwili. Przekonał mnie skład 100% bawełny oraz atrakcyjna cena, nieco ponad 20zł. Postawiłam na rozmiar 36/38 i muszę przyznać, że bluzeczka nadal jest dość luźna, ale mimo tego lubię ją. Rękawki zakończone są delikatnymi falbankami, a na dekolcie jest małe wycięcie. Teraz dostępna jest nieco inna wersja w grubsze pasy (art. nr 91345181).




OKULARY PRZECIWSŁONECZNE >klik<
Okulary przeciwsłoneczne to must have na lato. Do mojej skromnej kolekcji kilku par dołączyły brązowe, nieco kocie okularki (art. nr 93602995). Ich fason jest dość uniwersalny, jak mi pasują to gwarantuję Wam, że można się nad nimi śmiało zastanowić. Są średnio przyciemnione, ale na tyle, aby dobrze prowadziło się w nich samochód czy jeździło na rowerze. W rzeczywistości prezentują się nieco lepiej niż na zdjęciach katalogowych.


Podsumowując, paski, motyle, mozaika, taki mix nowości zagościł u mnie na letnie dni. Muszę przyznać, że były to kolejne udane zakupy w BONPRIX. Mam Wam jeszcze do pokazania piękną pościel w kwiaty, ale pozwolę sobie ją zaprezentować w osobnym poście. Rzeczy są dobrej jakości, to nie tylko zakupy na lato, ale i na lata!

Zamawiałyście ostatnio coś z BONPRIX? Jestem ciekawa czy coś wpadło Wam w oko z powyższych rzeczy? :)

Zobacz także...

20 komentarzy

  1. we wszystkim wyglądasz cudownie więc każdą z tych rzeczy z Ciebie zgapiam i zamawiam, ostatnio jestem uzależniona od Bonprix, jeszcze nie przyszło jedno moje zamówienie a złożyłam kolejne. teraz czekam na dwa :) uwielbiam ten sklepi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paski, paseczki, moje ulubione i zdecydowanie najbardziej mi się w nich podobasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka lat temu też ciągle tam kupowałam, głownie rzeczy z bawełny, bo okazała się całkiem dobrej jakości. Potem zaczęli do mnie dzwonić i namawiać do kupowania, czego nie lubię. Z Twoich rzeczy najbardziej podoba mi się bluzka w paski :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i bluzka w paski bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula dla mnie numer 1! Pięknie w niej wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle będę chwalić :)Mamy chyba podobny gust bo wszystko widziałabym w swojej szafie, zwłaszcza koszulę ;) Uwielbiam wszelkie koszule i często je kupuję, a ta jest wręcz cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie rzeczy mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszula w motyle jest cudowna! Ostatnio robiłam zamówienie z BonPrix i żałuje że je nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula w motyle przepiękna :) ostatnio nie robiłam w BP zamówienia, ale widzę że mają fajne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz ten sklep jest na topie, bardzo dużo różnych ubrań widzę w internecie. przyznam, że udało się nieco odczarować ten sklep, bo myślałam że tam nic takiego fajnego nie ma,a tu proszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. W każdej rzeczy, którą tu prezentujesz wyglądasz idealnie i zjawiskowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka z mozaiką skradła moje serce. Przepiekna i Ty wyglądasz w niej idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. tez uwielbiam bonprix, ostatnio znajduję tam same perełki.
    ale jakie ty piękne rzeczy wybrałaś!
    koszula w motyle totalnie mnie zauroczyła, i te paski ah kocham

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się ta bluzka w paski. Jako miłośniczka ubrań w paski nie mogłabym przejść obok niej obojętnie. W oko wpadła mi też bluzeczka w motyle - na lato to doskonały wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie zamawiałam z tegp sklepu nic. Podoba mi się ta koszula, motyw motyli dodaje jej fajnej lekkości

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta koszula w motylki cudna, a sukienka z mozaiką bardzo elegancka i nietuzinkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula w motyle strasznie mi się podoba. Nie raz widziałam na mieście kobiety w podobnych, ale niestety nigdy nie udało mi się takiej w sklepie upolować. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula w motyle jest bardzo w moim guście Kochana :) ale sukienka też niczego sobie ! świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. BonPrix ma fajne ubrania ale niektóre z nich strasznie się gniotą :( Mam kombinezon i jest po prostu masakra.

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga