MAKIJAŻ NA SYLWESTRA - TOP 10 KOSMETYKÓW

31.12.16

Hej kochane! Dzisiaj Sylwester. Coś się kończy, coś się zaczyna. Jak spędzacie dzisiejszy wieczór? Ja przywitam Nowy Rok w domu razem z moim narzeczonym i znajomymi. Taka mała domówka. W tym roku nie było szans nawet na zaplanowanie jakiegoś wyjazdu, ale to może i lepiej. Miałam ochotę na Sylwestra w Zakopanem i będzie, tyle, że przed TV. :D 

Na podsumowania i postanowienia przyjdzie czas, a teraz chciałabym Wam życzyć szampańskiej zabawy, nieważne czy w domowym zaciszu czy na hucznej imprezie. 

Niech Nowy Rok wniesie w Wasze życie dużo dobrego, pozwoli na realizację planów i marzeń. W 2017 życzę Wam zdrowia, wszelkiej pomyślności i samych słonecznych dni.



*************


Mimo, że Sylwestra spędzam tak jak pisałam, w kameralnym gronie to nie zamierzam zrezygnować z wieczorowego makijażu. Chciałam Wam zatem pokazać kilka sprawdzonych kosmetyków, które wykorzystam dzisiaj przed wieczorem. Mogę śmiało powiedzieć, że są to w większości także ulubieńcy minionego roku. Kosmetyki, na których nigdy się nie zawiodłam + jedna nowość, paletka z Max Factor, mój gwiazdkowy prezent od siostry.


Od połowy roku używam głównie kremów BB, ale na większe wyjścia czy imprezy sięgam po niezawodny podkład Revlon ColorStay w odcieniu 150 Buff. W nowym roku z pewnością zaopatrzę się w opakowanie z pompką, bo stara wersja jest bardzo niewygodna w użytkowaniu, chociaż przez tyle lat odkąd znam ten podkład już się przyzwyczaiłam. Kolejnego kosmetyku nie muszę już chyba nikomu przedstawiać, to słynny korektor kamuflaż w płynie Catrice. Nie ma makijażu sylwestrowego bez rozświetlenia. A w tym celu posłuży mi kultowa już Mary-Lou z theBalm. Do tego lekkie konturowanie przy pomocy mini paletki Sleek i róż z Bell. Na zdjęciu widać też pomadę do brwi z Freedom. Mówi się, że brwi stanowią oprawę twarzy, więc warto je ładnie podkreślić. Oby tylko nie przesadzić! Chyba każdy już widział makijażowe propozycje z "Pytania na śniadanie". Osobiście wydaje mi się, że to słaba prowokacja, ale nie będę się w ten temat zagłębiać


Jeśli chodzi o oczy to na pewno użyję palety Zoeva Cocoa Blend, która jest idealna do makijażu wieczorowych. Pod choinkę dostałam paletkę MaxFactor Masterpiece Nude Palette wersja nr 04. Kolory są szalone, więc nie wiem czy zdecyduję się dzisiaj na takie eksperymenty, ale na pewno paletka przyda się na karnawał. Na rzęsach wyląduje tusz L'oreal w wersji So Couture. Ze sztucznych rzęs tym razem rezygnuję, ale gdybym wybierała się na jakiś bal pewnie bym je przykleiła.



I na koniec usta. Noc długa, jedzenia i picia będzie też pod dostatkiem, więc potrzeba czegoś trwałego. Ja stawiam na matową pomadkę w płynie z Golden Rose w odcieniu 07.


Kochani, jeszcze raz życzę Wam szampańskiej zabawy i wszystkiego dobrego w Nowym 2017 Roku! :)

Zobacz także...

34 komentarzy

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* I jeszcze raz również życzę wszystkiego dobrego dla Ciebie! :)

      Usuń
  2. ja też spędzam sylwestra z narzeczonym przez tv :) wszystkiego cudownego w Nowym Roku , Szampańskiej zabawy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My oglądaliśmy sylwestra w Zakopanem :) Impreza się udała, więc oby cały rok był pomyślny :) Dziękuję ślicznie za życzenia :)

      Usuń
  3. SZczesliwego nowego roku! ta paletka z Max Factor sliczna~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka ma śliczne kolory, niektóre cienie lubią się osypywać, nakładałam je ostatnio bezpośrednio palcem, wszystkich jeszcze nie używałam, ale niektóre naprawdę pięknie wyglądają na powiece :)

      Usuń
  4. My w tym roku też domowo. :)

    Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwester w domu ma wiele plusów :)
      Dziękuję ślicznie za życzenia :)

      Usuń
  5. Mary rzeczywiście może być przydatna:)
    Szczesliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I była przydatna :) Na większe imprezy nigdy o niej nie zapominam :D Lubię też na co dzień, ale już oczywiście w mniejszej ilości :)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Widzę tu sporo moich ulubieńców ;) Szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, to dobre kosmetyki :) Dziękuję za życzenia i również jeszcze raz życzę dużo dobrego w nowym roku :)

      Usuń
  7. Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech

    Szczęśliwego NOWEGO ROKU kochana :*

    Buziaki :*:*

    Baw się dobrze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za życzenia, oby się spełniły :*

      Usuń
  8. Ja też uwielbiam korektor Catrice :-) Szczęśliwego Nowego Roku 😊😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepszy korektor jaki poznałam w minionym roku :) Czasem trudno go dostać, ale z pomocą przychodzą sklepy internetowe :) Dziękuję :)

      Usuń
  9. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Dużo uśmiechu, mało stresów i przede wszystkim zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak oby stresów było mniej niż z 2016 to będzie dobrze. Tobie też wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  10. Uwielbiam ten rozświetlacz Balm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny na każdą imprezę i nie tylko, bo na co dzień także :)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego w nowym roku dużo zdrówka i radości oraz samych cudowności :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i oczywiście również życzę dużo szczęścia w nowym roku :)

      Usuń
  14. Czasami mimo, że w kameralnym gronie, warto się wystroić ... choćby dla samej siebie :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA
    PS. Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. też na cod zień używam kremów bb :P na większe wyjścia trzeba sięgnąć po coś lepszego :) Dobry wybór , znam ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam jeszcze ale dużo słyszałam o kosmetykach i czas może je wypróbować :)
    Pozdrawiam olinkablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku. Paletkę Zoeva mam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w makijażu sylwestrowym również gościła Mary Lou i podkład Revlon- on jest niezawodny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam w zamyśle kupić paletkę z ZOEVA bo to niby zamiennik słynnych czekoladek z Too Faced... ale w końcu zdecydowałam się na inny zamiennik ;) co do paletki z max factor to faktycznie odważne kolorki ale w sumie takie moje klimaty troszkę :) wszystkiego dobrego w nowy roku! buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkład z Revlonu od dawna mnie ciekawi, ale boję się go kupić, bo mam przeczucie, że będzie mnie zapychał :C Z reszty bardzo lubię tusz - to mój wieloletni ulubieniec - oraz pomadki z Golde Rose - mam już 3 kolory i nadal nie wiem, czy na tym się to wszystko zakończy :P

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga