MODA PLAŻOWA z Dresslily i Shein

27.7.16

Wakacje to czas wyjazdów. Jedną z moich ulubionych form rekreacji jest wypoczynek nad wodą. Z racji tego, że nad Bałtyk mam bardzo daleko, bo mieszkam praktycznie na drugim końcu Polski, to najczęściej zadowalam się lokalnymi urokami przyrody. Wiadomo, że to nie jest to samo, ale małe kameralne lokalne miejsca, zalewy, jeziora, też mają swój urok. Przeglądając ostatnio asortyment sklepów poświęciłam chwilkę na modę plażową.

 
BIKINI
Wypad nad wodę wiąże się zazwyczaj z kąpielą, zatem strój kąpielowy to podstawa. Osobiście wybieram tylko stroje dwuczęściowe, bo w takich czuję się najlepiej. Poniższe urzekły mnie swoją kolorystyką, myślę, że fason też by był dla mnie odpowiedni.


PAREO
Jednym z trendów, który bardzo mi się podoba w modzie plażowej jest pareo. Narzutki ochronią przed palącym słońcem lub po prostu zakryją co nieco, gdy chcemy wyskoczyć do budki po lody lub zimny napój.


LEKKA TOREBKA PLAŻOWA
Kolejna rzecz to torebka plażowa. Jedną z nich zamówiłam na DRESSLILY i już do mnie leci. Według nr nadania paczka lada dzień się u mnie pojawi, więc będę mogła pokazać Wam torebkę na żywo i dam znać czy warto było ją zamówić. Ceny tych torebek to ok. 10$, a wybierać można spośród wielu wzorów. 


MATERAC LUB PONTON NA WODĘ
Na SHEIN wpadły mi w oko także dmuchane materace na wodę i to nie byle jakie bo w kształcie pączka albo jednorożca! Chyba nie tylko dzieci miałby ubaw z takich pontonów.


RĘCZNIK KĄPIELOWY
Na plaży trzeba sobie jakoś zająć swoje miejsce. Kocyk czy ręcznik? Ja wybieram zazwyczaj tą drugą opcję. Ręczniki plażowe na ogół mają piękne wzorki. Jeden z dwóch poniższych będzie mój. Ciekawa jestem tylko czy będzie dobrze chłonął wodę.


PODUSZECZKA
Jest ręcznik, to może i mała poduszeczka by się przydała pod głowę. W DRESSLILY jest przeogromny wybór pięknych poszewek na poduszki. Sama zamierzam niebawem zamówić kilka z nich i odświeżyć nieco salon. 


KOMBINEZONY
Kombinezony to idealna propozycja na letnie dni. Lekkie, przewiewne, na szeleczkach lub z rękawkiem. Sama zamówiłam sobie ten różowy, ale teraz tak sobie myślę, że taki na szelkach chyba bardziej by mi się przydał. 


MAXI DRESS NA PLAŻĘ
Długie, ale zarazem lekkie i zwiewne sukienki kojarzą mi się z wieczornym spacerem po plaży. Oj, ile ja bym dała, żeby teraz pospacerować sobie wzdłuż morza...


Kochani, będę wdzięczna za kliknięcia w poniższe 4 linki:
 KLIK / KLIK / KLIK / KLIK

I to już wszystkie moje propozycje na dzisiaj. Mam nadzieję, że wpadło Wam coś w oko. Dajcie znać czy lubicie wypoczywać nad wodą? Spędzacie w tym roku urlop nad morzem?

Zobacz także...

12 komentarzy

  1. Ręczniki mają przyjemne wzory, ale nie robię zakupów w takich sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe propozycje! Jednorożec wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  3. te torby są świetne nie tylko na plażę ale i na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana poklikałam ci w większość linków, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. taki fajny ponton bym chciała i plazowy ręczniczek
    klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko naprawdę bardzo ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biki w stylu triangl wygląda obłędnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne ciuszki i ce ceny <3 Poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy :) kombinezony i narzutki najbardziej mi się podobają :) wszystko poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ubrania , wszystko poklikane :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga