Sukienka w ANANASY i inne nowości / ROSEWHOLESALE, SHEIN

9.9.16

Hej kochane! 

Ależ mamy piękną pogodę ostatnio, mam nadzieję, że u Was także słonecznie i cieplutko na zakończenie lata? W dzisiejszym wpisie pokażę Wam drugą część mojego zamówienia z  Rosewholesale (pierwsza część tutaj) sukienkę z Shein.  

Ostatnio dostałam też przepiękną sukienkę z Romwe i wybieram się w niej w jutro na wesele znajomych. Sukienka niestety wymagała małych poprawek i jest teraz u krawcowej, więc pokażę ją w innym wpisie


Zacznijmy od sukienki w ananasy, która zachwyciła mnie na kilku blogach. Sukienka jest rewelacyjna, idealna na lato, wakacje. Jakość materiału i wykonanie jest znakomite, nic nie prześwituje, nie ma wystających nitek, jest podszewka. To jedna z ładniejszych sukienek na jakie trafiłam w azjatyckich sklepach. Dla siebie wybrałam rozmiar M, miseczki są delikatnie usztywniane, a z tyłu sukienka jest wiązana na plecach. Na żywo prezentuje się pięknie. Nic dziwnego, że w większości sklepów jest już wyprzedana. Znajdziecie ją jeszcze tutaj, tylko nieco drożej, możecie zobaczyć na zdjęciach katalogowych piękny tył sukienki. Co prawda lato się już kończy, ale musiałam mieć ją w swojej szafie.



http://goo.gl/doaaeH


Kolejną rzeczą jest sukienka w paski z długimi rękawami. Wykonana z nieco grubszego materiału. Będę ją nosić jesienią, a nawet zimą do kryjących rajstop i botków. Zamek można nosić z przodu lub z tyłu, ciekawa opcja. Rozmiar sukienki to M 38 i jestem jak najbardziej zadowolona.







CZARNA BLUZA Z GIPIURĄ
Taką bluzkę już mam w swojej szafie, tylko w białej wersji i rozmiarze L. Czarną zamówiłam w rozmiarze XL, bo chciałam żeby była luźniejsza, ale nic z tego. Czarna bluzeczka okazała się mniejsza od białej, także rozmiar rozmiarowi nierówny. Jest też krótsza i nie podoba mi się to, że dołem koronka jest prawie na brzuchu. Gdy ubiorę do niej spódnicę z wysokim stanem to też ta koronkowa część wychodzi. Także nie trafiłam z rozmiarem w tym wypadku. Bluzka jest wykonana z prześwitującego materiału, na zdjęciach mam pod spodem top. 





http://goo.gl/3gn8xl


KOLOROWA SUKIENKA Z SHEIN
Sukienkę zamówiłam z myślą o weselu znajomych. Na zdjęciach katalogowych wyglądała naprawdę obiecująco, zresztą zobaczcie same. Niestety materiał z jakiego została wykonana sprawia, że sukienka nie wygląda zbyt elegancko. Wzór jest świetny, kolorystyka i prosty krój również mi odpowiada, tylko ten materiał jest taki zwykły. Wybrałam rozmiar L 40, sukienka jest przed kolanko, także długość super. Sukienka nada się na jakiś niedzielny spacer lub wyjście ze znajomymi, ale nie na uroczyste imprezy.




http://goo.gl/GCcMWS

Podsumowując, z tych wszystkich rzeczy najlepszej jakości jest sukienka w ananasy. Uwielbiam ją! Ostatnio pokazywała ją nawet Karolina z kanały Stylizacje. To m.in. po jej filmiku zdecydowałam się na zamówienie tej sukienki i nie żałuję. Z tymi nowościami już prawie w pełni zrealizowałam moją ostatnią ubraniową wishlitę.

Kochani, będę wdzięczna za kliknięcia w poniższe 4 linki:
 KLIK / KLIK / KLIK / KLIK
Jeśli też potrzebujecie klików napiszcie mi w komentarzu :)

Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko? Zamawiałyście ostatnio coś ciekawego z azjatyckich sklepów? :)

Zobacz także...

37 komentarzy

  1. Lubię te Twoje wpisy:) w linki poklikalam, jeśli ma Ci to pomoc, to czemu nie:)
    Czekam na stylizacje weselna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w ananasy jest genialna, bardzo mi się podoba jej krój!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka w ananasy faktycznie cudowna :) ta w paseczki też bardzo ciekawa opcja noszenia tył na przód, mi przypadła opcja z zamkiem z tyłu bardziej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka w ananasy świetna jest !

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne sukienki, ostatnia najbardziej mi sie spodobała, jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka w paski i kolorowa są świetnie:) Masz super figurę do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyglądasz w tych sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy :O Sukienka w ananasy wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza jest ta sukienka w ananasy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie sukienki bardzo mi sie podobają ;-) ananasy sa piękne, szkoda ze lato sie kończy


    Zapraszam do siebie na mały konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka w ananasy bardzo ładna , jeszcze nie spotkałam się z takim wycięciem w sukienkach .

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka w ananasy bardzo fajna, choć ta dziura z przodu niepotrzebna moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie 3 sukienki chętnie bym przygarnęła, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zupełnie nie mój styl - nie lubię takich ciuszków i jakoś nic mnie nie kusi ze sklepów azjatyckich, ale za to na Tobie wyglądają niezwykle pięknie :) najbardziej podoba mi się sukienka w paski - fajnie, że ma dwie opcje noszenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy ;D
    bluzeczki meeega :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczne rzeczy :) Sukienki i bluzeczki cudowne, wyglądają na Tobie przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może bym nie ubrała w tej ananasy, ale za to robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. This is such a great post! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne rzeczy. Podoba mi się fason tej sukienki w ananasy, chociaż wolałabym żeby była w jakieś kwiatki niż owoce, ale i tak jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam tę sukienkę w paski i ja uwielbiam
    kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne ciuszki :) Już klikam w linki.

    OdpowiedzUsuń
  22. ananasowa sukienka przepiękna! :O poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka w paski jest przepiękna, szczególnie z suwakiem z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ananasowa sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarna bluzka bardzo mi się podoba. Brakuje mi takiej w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienki uwielbiam i wszystkie, które wybrałaś bardzo mi się podobają. Ananasowa istna perełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te ananasy sa przecudowne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ananasowa sukienka jest genialna! Świetnie na Tobie leży, jest na tyle oryginalna że od razu zwraca na siebie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze dwie sukienki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta sukienka w ananasy :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga