NOWOŚCI W SZAFIE / Rosewholesale, Terranova, CCC, allegro

31.8.15

Hej kochani! Co u Was słychać? Pewnie dla części z Was był to ostatni weekend wakacji? Kto jutro wraca do szkoły, łapka w górę? Cieszycie się? Ja już mam szkolne lata za sobą, ale miło wspominam ten czas. Do pewnych lat chętnie bym wróciła i przeżyła to jeszcze raz. :) 

W dzisiejszej notce pokażę Wam moje ostatnie zakupy niekosmetyczne oraz paczuszkę od ROSEWHOLSALE [klik], którą otrzymałam kilka dni temu. Bez przedłużania przejdźmy do zdjęć i krótkich opisów. Trochę się tego wszystkiego nazbierało, ale nie są to jakieś drogie rzeczy, zresztą zobaczcie same. :)




W ubiegłym tygodniu doszły do mnie zamówione ponad 2 tygodnie temu rzeczy ze sklepu ROSEWHOLESALE [klik]. W paczce znalazłam kimono lub narzutkę jak kto woli oraz sukienkę.


KIMONO/NARZUTKA W KWIATY
Na mojej ostatniej wishliście pojawiły się narzutki. Trochę się obawiałam, że zanim paczka dojdzie lato się skończy. Ale upały nie odpuszczają, nadal mamy słoneczną pogodę, więc myślę, że jeszcze we wrześniu narzutka przyda mi się na jakiś wyjazd. Zdecydowałam się na narzutkę z frędzlami, w kolorowe kwiaty. Wybrałam rozmiar M, ale narzutka spokojnie mogłaby być określona rozmiarem uniwersalnym, bo jest na tyle szeroka i długa, że nawet na L, XL powinna być dobra. Ja ją widzę do krótkich szortów i zwykłego topu. Materiał jest lekki, to zapewne poliester. Czy polecam? Tak! 

Narzutka dostępna jest tutaj [klik].

zdjęcie katalogowe / real foto



SUKIENKA W MARYNARSKIM STYLU
Drugą rzeczą jaką zamówiłam jest sukienka w marynarskim stylu. Oczarował mnie wzór w kotwice. Sukienka ma śliczny chabrowy kolor, materiał niestety jest sztuczny i nie przepuszcza powietrza. Jest też troszkę przezroczysty, więc warto zadbać o bieliznę pod kolor niebieską lub cielistą. Do sukienki dołączony był brązowy pasek, który zamierzam wykorzystywać do spodni czy innych sukienek. Rozmiar jaki wybrałam to L, sukienka jest bardzo krótka. Na co dzień nie zamierzam w niej chodzić, ale na jakiś wakacyjny wyjazd może być. Rękawy są długie, ale na szczęście jest możliwość ich podwinięcia. 

Sukienkę znajdziecie tutaj [klik].



 naszyjnik [klik] / zegarek: ebay

ZAKUPY Z WYPRZEDAŻY, BAZARKU I ALLEGRO
Dalej już moje zakupy. Pod koniec wyprzedaży odwiedziłam galerię, głównym celem był zakup sandałków. Ale... pierwsze co przyciągnęło mój wzrok to ogromne plakaty informujące o wyprzedaży w sklepie Terranova. Współczuję dziewczynom, które tam pracowały w ten dzień, bo sklep wyglądał jak jakieś pobojowisko, połowa rzeczy pod nogami, kolejka do kasy dłuższa niż w szmateksie podczas nowej dostawy. No ale cóż, sama też ustawiłam się w tym ogonku, bo kilka rzeczy dla siebie znalazłam.

Zwykłe topy w różnych kolorach były w zawrotnej cenie 3,90zł za sztukę. Szkoda tylko, że nie było już czarnych ani białych. Ale kolorowe też super, teraz już nie będę miała dylematu co założyć do wzorzystych spodni czy pod jakiś żakiet.



Dalej... spodenki w drobne kwiatuszki za 11,90zł (zamierzam je obciąć na krótsze, bo taki fason średnio mi pasuje) i miętowa plisowana spódniczka za 7,90zł.


Spodnie w paski również pochodzą z Terranovy, kosztowały 15,90zł. Białe spodnie w kwiaty i kolorowe w azteckie wzory kupiłam już w innym sklepie. Pierwsza para kosztowała 30,00zł, a kolejne 15,00zł. 


Na bazarku znalazłam bluzki w grochy. Różowa jest dla mnie, natomiast zielona i żółta dla mamy. Każda kosztowała tylko 6,00zł!


Na koniec poszukiwane buty. Brązowe sandałki z motywem panterki znalazłam w CCC. Ostatnia para i w dodatku w moim rozmiarze. Lepiej trafić nie mogłam. Kosztowały około 30,00zł.  


Białe trampki typu slip on zamówiłam na allegro za jakieś 60,00zł, u tego samego sprzedawcy zamówiłam jeszcze granatowe sandały za 39,00zł, które zdążyłam już trochę zmasakrować, dlatego wrzucam tylko zdjęcie katalogowe. 




Dzisiaj doszły do mnie jeszcze dwie ciekawe przesyłki. Jedna z nich to zamówiona na wesele ta oto [klik] piękna sukienka ze sklepu SHEIN. Pokażę ją jednak w osobnej notce. Czekam jeszcze na zamówione na allegro szpilki. Druga paczuszka dotarła ze sklepu Romwe. O tym co w środku również napiszę za kilka dni. Zamówiłam brązowy płaszczyk [klik] i bluzę z kotwicą [klik].

Jak widać moje zakupy są w większości na lato, a tu niedługo trzeba będzie myśleć o odświeżeniu jesiennej garderoby. 

Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko z moich nowości? Jestem ciekawa jak Wam Wasze wyprzedażowe łupy? ;)

Ostatnie wpisy:

Zobacz także...

54 komentarzy

  1. Gdzie kupiłas te topy?
    daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. narzutka jest rewelacyjna, ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, żałuję że nie mieszkam nad morzem, żeby od razu ubrać ją na jakiś spacerek :)

      Usuń
  3. Śliczna ta marynarska sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda, że materiał jest taki sztuczny :(

      Usuń
  4. Ja nie kupiłam nic na wyprzedażach...wszytko mam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne te bluzeczki w grochy! Chciałabym taką zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj duzo bym CI ukradła hehe , piekne !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodnie, lubię takie wzory, ale tylko na kimś ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka marynarska jest cudna! Szkoda, że materiał sztuczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie kupiłaś tak tanie topy. ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze ja nie wiedziałam o tej promocji w Terranovie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jeszcze wyprzedaże trwają, bo ja te topy kupowałam jakiś tydzień temu, więc w sumie nie tak dawno :)

      Usuń
  11. Świetne zakupy! Kimono jest piękne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kimono świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam kilka tych topów z Terranova :D I widzę, że nie tylko u mnie w mieście ten sklep na wyprzedażach wyglądał jak chlew :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, myślałam że takie rzeczy w Galerii nie mają miejsca, a jednak :D

      Usuń
    2. Na wyprzedażach można się wszystkiego spodziewać teraz heheheh :D Jak weszłam z moim do Terranovej, to się śmiał, że żałuje, że nie wziął aparatu :D

      Usuń
  14. Super lupy, z checia bym sie na cos skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chciałam ostatnio kupić sobie jakieś sandałki, jednak nic nie wpadło mi w oko :< a taka promocja była ... no cóż - mówi się trudno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też myślałam, że już nic nie kupię, ale udało się :) I w sumie dobrze, bo lato nam nie odpuszcza, więc jeszcze mogę w nich pochodzić :)

      Usuń
  16. same wspaniałości, muszę wreszcie kupić kimono, może na wyprzedażach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na wyprzedażach internetowych? W chińskich sklepach czy na ebay'u jest ich sporo w różnych wzorach. U nas w sklepach nie rzuciły mi się takie w oczy, ale pewnie też gdzieś są, tylko trzeba by dobrze poszukać :)

      Usuń
  17. bardzo fajne zakupy:) a slip on uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze buty tego typu, ale teraz już wiem że zapewne nie ostatnie :)

      Usuń
  18. Bluzki w grochy są super. Bardzo mi się podobają. No i ta cena. Jak tu się nie skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Jeszcze sporo innych bluzeczek mieli, ale narzeczony mnie poganiał i nie mogłam sobie spokojnie pooglądać :D Nie ma to jak wybrać się z chłopem na zakupy ;)

      Usuń
  19. Bardzo podoba mi się kimono które wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co to polecam :) Jest też dostępne w sklepie SheIn :)

      Usuń
  20. Narzutka bardzo mi się podoba tak samo jak spodnie w azteckie wzory i miętowa spódniczka, ale najbardziej podoba mi się marynarska sukienka. Gdyby tylko była troszkę dłuższa.... ale tak to świetna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że to już końcówka, a nie początek lata, bo z tą narzutką to już pewnie nie zaszaleję w tym roku, to samo zresztą z miętową spódniczką, ale za taką cenę żal było nie kupić, nawet jakby miała przeleżeć w szafie do następnego roku i słonecznych wakacji :)

      Usuń
  21. Bardzo fajne zakupy, a koszulek do wyboru, do koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne rzeczy i super ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna narzutka :). Sandałki w panterkę też mi wpadły w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko bardzo mi się podoba :) A najbardziej chyba to narzutka-kimono :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta kwiatowa narzutka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie nowości super, szczególnie sandały z panterką :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdobycze :) Nie miałam pojęcia, że Terranova ma takie ogromne wyprzedaże, jakoś zawsze omijałam ten sklep, od teraz będę tam czasem zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś w kotwice na wakacje musi być! Ale ja też dopiero kilka dni temu kupiłam na wyprzedaży spodnie o takim wzorze... ;) Będą na kolejne lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko fajne,mi się poobaja najbardziej tshirty w grochy :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga