Modne swetry na zimę / MOJE TOP 5

19.12.16

Hej kochane! Do świąt już coraz bliżej, pewnie w Waszych domach trwają przygotowania. U mnie wszystko idzie powolutku, szczególnie jeśli chodzi o wypieki, choinka też jeszcze nie kupiona. Także świątecznej atmosfery jeszcze u mnie nie czuć. No może poza dodatkami domowymi, typu poduszki, świece itp. Niedawno dostałam też paczkę z pięknym świątecznym sweterkiem. Postanowiłam przy okazji zrobić mały TOP 5 z moimi ulubionymi sweterkami na zimowy czas. Zapraszam na mały przegląd.

Sweterek z Zaful zamówiłam już dość dawno, razem z kocem w kształcie ogona syrenki, który pokazywałam Wam tutaj. Sweterek doszedł jednak ponad tydzień później. Ale na szczęście paczka doszła przed świętami, więc nie jest źle. Sweterek jest dość długi, porządnie wykonany. Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno będzie mi towarzyszył w czasie świąt. Rozmiar uniwersalny pasuje na mnie idealnie. Jestem ciekawa co Wy o nim sądzicie? :) 




https://goo.gl/kW6bWP

ROMWE SZARO - CZARNY WŁOCHACZ klik
Drugi sweterek to także nowość w mojej szafie, ale szybko zdążyłam się z nim polubić. To szaro-biały włochacz z Romwe. Miałam na niego oko już w zeszłym roku, ale obawiałam się rozmiarówki. To też jest rozmiar uniwersalny. Po dokładnym sprawdzeniu podanych na stronie wymiarów, stwierdziłam że mogę zaryzykować. Sweterek jest dobry, długość rękawów odpowiednia. Jest milutki. Zdjęcie na sobie pokażę Wam innym razem, bo nie zdążyłam jeszcze zrobić.


https://goo.gl/Ja18aF

ROMWE KOSZULA W KRATĘ klik
Przy okazji z Romwe postanowiłam zamówić też koszulę w kratę. Nie wiem czy pamiętacie, ale już raz pokazywałam ją na blogu. Pewnie się zastanawiacie po co mi druga taka sama? Otóż poprzednią zostawiłam siostrze jak byłam u niej na wakacjach w Anglii. A, że wzór i krój bardzo mi odpowiadał postanowiłam teraz znów ją zamówić. Koszula jest elegancka i na pewno przyda mi się też na święta.

https://goo.gl/jqpdPG

SHEIN KREMOWY DŁUGI SWETER Z GOLFEM klik
Jeśli jesteście fankami swetrów z warkoczowym splotem to mam coś dla Was. Długi sweter z golfem pochodzi z Shein. Jest mięsisty, ciepły i wykonany na moje oko z akrylu. Pięknie się prezentuje w rzeczywistości. Dodatkowo posiada wygodne kieszenie. Lubię go nosić w leniwe weekendy, chociaż ostatnio nie pamiętam kiedy taki miałam. ;)


https://goo.gl/JeJcGM

ROSEGAL KARDIGAN W GWIAZDY klik
Czarny kardigan w gwiazdy to jeden z moich lepszych zakupów z jesieni. Jest cieplutki i ma ciekawy wzór. W sam raz na zimowy czas. Często budzi zainteresowanie jak go noszę. Znajdziecie go w większości popularnych sklepów zagranicznych. Dostępny jest jeszcze w wersji granatowej, ale moim zdaniem czarny jest ładniejszy.



https://goo.gl/3qsUzv

BIAŁY SWETEREK W ŚNIEŻYNKI klik
I na koniec biały sweterek. Robiąc własne zamówienia (nie współpracowe) często korzystam z kuponów zniżkowych, tak było też tym razem. Sweterek jest prześliczny, trochę włochaty, ale nie całkowicie. Śnieżynki dodają mu uroku, myślę, że to mógłby być świetny prezent dla nastolatki. Ja może już jestem za stara na takie wzorki, ale co mi tam. :) 

https://goo.gl/H6KaNL

Jak tam Wasze przygotowania do Świąt? Który sweterek wpadł Wam w oko? A może to zupełnie nie Wasz gust? :)

Zobacz także...

25 komentarzy

  1. ten pierwszy jest super:) zwłaszcza taki oversizowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejszy jest włochacz i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biało szary włochacz mnie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne sweterki! Wszystkie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy świąteczny sweter piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweterek w reniferki jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie coś w sobie mają, pierwszy jest fantastyczny, mimo, że nie przepadam za takimi wzorami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, wszystkie bym nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie sweterki podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, ja mam słabość do białych swetrów z wyraźnym splotem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie te swetry wyglądają cudownie. Mam juz choinkę ale nie ubrana

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten czerwony jest świetny, chociaż każdy ma w sobie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana masz tyci błąd :* (szaro-czarny /biały Włochacz) swoją drogą mam bardzo podobny ale dodatkowo wzorek z reniferami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodkie, i ten włochaty super

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula w kratę jest genialna! ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten w renifery po prostu boski :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Swetry w gwiazdki i reniferki - są po prostu świetne :) Żałuję, że na ten z pierwszych zdjęć nie wpadłam wcześniej - chętnie bym go kupiła, bo nadal nie znalazłam idealnego, zimowego swetra :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukałam w tym roku fajnego swetra w świątecznym wzorze ale niestety nic nie skradło mojego serca :) pierwszy sweter ma idealny kolor i wzór szkoda ze nie wpadł w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga