Nowa kolekcja SEMILAC MY STORY / lakiery nie tylko na jesień!

16.10.16

Witajcie w ten chłodny niedzielny wieczór!

Jeśli interesujecie się tematem lakierów hybrydowych to z pewnością wiecie już, że marka SEMILAC początkiem jesieni wprowadziła do sprzedaży nową kolekcję o nazwie My Story. Kolekcja liczy sobie 14 odcieni, wbrew pozorom wcale nie typowo jesiennych, ale o tym przekonacie się za chwilkę. W moje łapki wpadło 6 pięknych kolorów, które postaram się Wam dzisiaj przybliżyć.  
 

My Story to kolekcja kolorów, która ma przywołać wspomnienia minionego lata i beztroskich dni. To także zapowiedź tego, co wydarzy się jesienią. Kolekcja z założenia przeznaczona jest dla kobiet, które nie boją się odważnych kolorów, szczególnie w pochmurne i deszczowe dni. Wśród 14 odcieni znajdziemy piękne niebieskości, odrobinę pasteli i kilka naprawdę szalonych kolorów, w tym kobalt, którego nie mogło u mnie zabraknąć.

Kolekcja została podzielona na 4 podkategorie:

  • Denim Style: 163 Your Angel, 169 Baby Boy, 167 Surfer Wave, 165 Boyfriend Jeans
  • Orient Style: 156 Racing Car, 170 Pink Wink, 158 Orient Mandarin, 171 Porto Marine
  • Business Class: 157 Little Rosie, 155 Ivory Cream, 162 Creamy Cookie, 159 Yasmin Kiss
  • Romantic Style: 166 Crazy Flamingo, 164 Pink Crystals
  • Dwa dodatkowe odcienie154 Salmon Dream, 168 Fresh Pistachio


Cała kolekcja bardzo trafia w mój gust. Osobiście cieszę się, że nie ma w niej bordowych ani brązowych odcieni, które w jesiennych kolekcjach często dominują. Kolory są w większości uniwersalne i określiłabym je jako całoroczne. Moje serce skradł szczególnie intensywny kobalt 171 Porto Marine oraz 165 Boyfriend Jeans.



My Story | Denim Style

165 Boyfriend Jeans - bardzo oryginalny odcień, chyba nie spotkałam jeszcze takiego wśród zwykłych lakierów. Niebieski z dużą dozą szarości daje w efekcie odcień, który idealnie pasuje do jesiennej aury, grubych, włochatych sweterków i jeansów oczywiście. 

Inspiracja: Marzysz o buntowniku z wyboru? Prawdziwym bad boyu? By takiego usidlić potrzeba wiele zachodu, ale ta iskra w oku jest tego warta! Jak go rozpoznać? Niezaprzeczalnie po spłowiałych jeansach! Autentyczny styl twardych zawodników. Miłość doprawiona ryzykiem smakuje co najmniej ciekawie.

169 Baby Boy - to z kolei bardzo, ale to bardzo rozbielony błękit. Pięknie się komponuje z innymi niebieskimi odcieniami. Jeśli lubicie pastelowe lakiery to właśnie jest coś dla Was!
 
Inspiracja: To chłopczyk! Błękitna czapeczka idealnie podkreśli to co najważniejsze. Ilekroć na niego spojrzysz rozczuli Cię jego niewinność i czystość. Jego oczy błękitne jak niebo. Nieskazitelny, z ogromnym, ale i skrytym potencjałem. Co z niego wyrośnie? Poczekamy - zobaczymy!
 


My Story | Business Class

166 Crazy Flamingo - słodki, cukierkowy róż. Fanki różowych paznokci nie przejdą obok niego obojętnie i ja też nie potrafiłam sobie go odmówić. Nazwa według mnie bardzo trafna, ostatnio modny jest motyw flamingów np. na ubraniach, więc ten lakier może stanowić ciekawe dopełnienie takiej stylizacji.

Inspiracja: Flamingi są szalone i to nie żart! Chociaż rodzą się szare, szybko stają się różowe. Chociaż mają dwie nogi, często stoją na jednej. To ptaki, ale zazwyczaj brodzą w jeziorkach. I bądź tu mądra!

164 Pink Crystals - ten lakier mieni się milionem drobinek i jako jeden z nielicznych przy dwóch warstwach nie jest kryjący, co możecie zobaczyć na okrągłym przezroczystym wzorniku. Można go z powodzeniem użyć jako top na inne odcienie. Pięknie się komponuje z 128 Pink Marshmallow.

Inspiracja: Ukryte na kalifornijskiej północy górskie strumienie są miejscem narodzin nie tylko złota. Rześkie prądy tworzą również niezrównane w swej intensywności różowe kryształy. Nikt nie wie dlaczego nabierają takiego koloru. My podejrzewamy, że jest w tym pradawna magia matki natury.



My Story | Orient Style

171 Porto Marine - piękny kobalt przywołujący w mojej głowie faktycznie wakacyjne wspomnienia, szczególnie te znad morza. Z tym lakierem można stworzyć piękny manicure np. z paseczkami i wymalowaną na paznokciu serdecznym kotwicą kotwicą.

Inspiracja: Dwoje zakochanych ludzi, smak morza zaklęty w mulach z frytkami i fale rozbijające się o betonowe wybrzeże portowe. Pocztówka z wakacji zaklęta w obrazach portugalskiego wybrzeża. Czyż nie pięknie dzielić się miłością wśród darów oceanu?

My Story | Romantic Style

162 Creamy Cookie - lakier, który według mnie może śmiało konkurować z najsłynniejszym biszkoptowym odcieniem 032 Biscuit. Bardzo kremowy odcień, elegancki i subtelny. Idealny do manicure ślubnego.

Inspiracja: Pyszna kremowa napoleonka ze słoneczną nutą w tle. Wbrew pozorom napoleonka nie wzięła nazwy od Napoleona, lecz od Neapolu. Dawne ziemie królestwa Neapolu słyną z urodzajnych gleb, których soki dają najlepsze cytrusy na świecie. To one dodają tamtejszym kremom świeżości i ostrości wyrazu.




Jestem bardzo ciekawa, który odcień z kolekcji My Story najbardziej przypadł Wam do gustu? A może jest ich kilka? Czy któryś z nich przywołuje u Was wakacyjne wspomnienia, a może lakiery kojarzą się Wam z jesienią bardziej niż mi? Czekam na Wasze opinie :)

Zobacz także...

51 komentarzy

  1. Lubię lakiery Semilac, piekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ta kolekcja robi wrażenie :)

      Usuń
  2. Piękny jest ten kobalt, ja planuje dopiero rozpocząć historię z hybrydami i już niewiele mi do tego brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najładniejszy kobaltowy lakier jaki znam :) Hybrydy mają swoje wady i zalety, dla mnie jednak więcej zalet, są trwałe, pięknie błyszczą i chronią paznokcie przez złamaniem, zakochałam się w nich na dobre :)

      Usuń
  3. 162 Creamy Cookie - przepiękny kolor! No i 164, ale to chyba przez ten błysk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczko to piękny kolor na każdą okazję, do pracy czy do szkoły, a nawet na ślub :) 164 będzie dobry dla sroczek, świeci się ładnie, jako akcent na jeden czy dwa paznokcie chyba prezentuje się najlepiej :)

      Usuń
  4. śliczne kolorki ;D sama chętnie skusiłabym się na nie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór tych odcieni wcale nie był łatwy, bo cała kolekcja prezentuje się ciekawie :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wygląda pięknie, zarówno solo jak i w zdobieniach :)

      Usuń
  6. Z przedstawionych przez Ciebie odcieni chyba najbardziej wpadły mi w oko Porto Marine i Creamy Cookie :) A kolekcja rzeczywiście nie wygląda na typowo jesienną, a całoroczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja idealna na cały rok jak nic :) Myślę, że te dwa lakiery, które wymieniłaś ładnie by się ze sobą komponowały, może wymyślę jakiś manicure z ich użyciem :)

      Usuń
  7. Moniko, świetnie, że nowa kolekcja Ci się spodobała. Z niecierpliwością czekamy na stylizacje z użyciem nowych kolorków :)

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja jest przepiękna, aż trudno się zdecydować którym lakierem pomalować paznokcie, najlepiej połączyć kilka w jednym manicure :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Boyfriend Jeans ma powodzenie :) Róż też jest piękny to prawda, tylko trzeba go umiejętnie połączyć z innymi kolorami w manicure albo z jakimś zdobieniem, ja jeszcze nie mam na niego pomysłu :)

      Usuń
  9. 165 I 171 to moje faworyty. Lakierów nigdy za wiele. Relaxuje się malując paznokcie a potem napawam sie ich świeżoscią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uczucie świeżości tak jak piszesz jest chyba w tym wszystkim najlepsze :) Jeszcze jak jakiś wzorek ładnie wyjdzie to już w ogóle jest pełen zachwyt :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cała kolekcja prezentuje się bardzo ładnie, ale lakiery, które ja wybrałam oczywiście podobają mi się najbardziej :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Czyli różowe odcienie Ci w głowie! :)

      Usuń
  12. Wszystkie kolorki fajne, ale najbardziej w oko wpadły mnie 166 i 164 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli różowe szaleństwo :) Te dwa lakiery bardzo dobrze się komponują razem :)

      Usuń
  13. W sumie wszystkie kolorki są ładne :) najbardziej podoba mi się 164 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 164 ładnie wygląda w sztucznym świetle, teraz na jesień i zimę będzie idealny jako akcent w manicure np. na palcu serdecznym :)

      Usuń
  14. Romantic style :) a do pielęgnacji skóry dłoni sprawdźcie działanie wody przefiltrowanej przez filtr prysznicowo-kąpielowy z kdf.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne kolorki :) Ja poluję teraz na jakiś ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jesienią ciemne odcienie są na topie :)

      Usuń
  16. Bardzo ładne kolorki :) Szczególnie różowe odcienie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudowne są! większość kolorów z tej kolekcji trafia w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna jest ta kolekcja, zwłaszcza pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie akurat te kolory kojarzą się bardziej z wioną. śliczne

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna jest ta kolekcja. Mam u siebie 167 surfer wave i jestem w tym kolorze zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boyfriend Jeans i Creamy Cookie skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolorki mi najbardziej w oko wpadł kobaltowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie kolory mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odcień 164 skradł moje serce. Mam ostatnio bzika na punkcie mieniących się lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O proszę, ciekawe kolory. Chociaż mi jesień na paznokciach upływa pod znakiem lakierów Chameleon z EM Nail. Pewnie jeszcze długo będą gościć na moich dłoniach, bo kolory wyglądają nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie przymglone pastelowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor 171 jest zdecydowanie moim faworytem

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ostatnio zamówiłam swoje pierwsze 'semilaki' :)) wybrałam klasyczny nude oraz Burgundy Wine <3 z Twoich spodobał mi się róż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie robię hybryd, ale kolor 171 bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  30. 165 i 169 bajka ! szkoda że nie mam hybryd :(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ urzekające zdjęcia! Ciężko się skupić na opisach :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zazwyczaj stawiam na nudziaki i tym razem najbardziej urzekł mnie kolor 162 Creamy Cookie

    OdpowiedzUsuń
  33. matko, piękne są te kolory.. mam nadzieję że moje kosmetyczka już je ma bo w sobotę idę na mani ;p

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

sammydress

Archiwum bloga