Początki blogowania

16.4.12

Witam wszystkich!
Z racji nadmiaru wolnego czasu oraz zamiłowania do kosmetyków i mody postanowiłam i ja prowadzić swojego bloga :)
Pojawią się tu przede wszystkim moje zakupy, dokonane pod wpływem przeglądania waszych blogów i innych stron internetowych :)

Wczoraj pokusiłam się o zakup nowego tuszu do rzęs na allegro.

Ekstremalnie wydłużający tusz do rzęs  
AVON SuperExtend 
koszt 10,99zł + 2,00 wysyłka

Czekam jeszcze na przesyłkę, więc relacja będzie jak tylko otrzymam paczuszkę.
\


Pozdrawiam i mam nadzieję, że z czasem mój blog się rozkręci tak jak i Wasze! 

Zobacz także...

1 komentarzy

  1. Czekam na recenzję :) powodzenia w blogowaniu, ja oczywiście obserwuję:) zapraszam do Mnie http://kosmetykilapieniczegonieprzegapie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga