Pielegnacja ciała z nowosciami NIVEA

21.2.18

Lubię patrzeć jak znane mi od lat marki rozwijają się i nie spoczywając na laurach wypuszczają coraz to nowe produkty. Wszystko po to by odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, by zadowolić swoje stałe klientki i zwabić nowe. Jakiś czas temu w moje ręce wpadły nowości do pielęgnacji NIVEA. Jest to odświeżający balsam do nóg z koenzymem Q10 oraz nawilżający mus do ciała. Przyglądnijmy się bliżej tym kosmetykom.


NIVEA BODY MOUSSE
Kosmetyki o konsystencji musu czy pianki zwykle wzbudzają moje większe zainteresowanie. Teraz mamy naprawdę duży wybór i nie chodzi tylko o musy nawilżające, ale także myjące. Te drugie marka Nivea już miała wcześniej w ofercie. Mam tutaj na myśli jedwabisty mus do mycia ciała o zapachu maliny i rabarbaru oraz o zapachu cytryny i moringi. Oba muszę koniecznie wypróbować, tym bardziej, że słyszałam o nich wiele dobrego, a teraz wróćmy do musu nawilżającego. Mus skrywa się w ciemno niebieskiej butelce, którą przed użyciem należy wstrząsnąć. Wtedy uzyskujemy puszystą piankę, która otula nasze ciało. Wchłania się dość szybko, nie pozostawiając żadnej lepkiej warstwy. Zwykle używam go tuż po kąpieli, gdy skóra jest jeszcze rozgrzana, ale już osuszona ręcznikiem. Kosmetyk ma lekką formułę i tak samo określiłabym jego działanie. Nie jest to produkt do zadań specjalnych, a raczej do codziennego, regularnego stosowania. Zapewnia uczucie nawilżenia, przynosi natychmiastowe ukojenie. Właściwości pielęgnacyjne zawdzięczamy kompleksowi z olejkiem migdałowym. Pianka sprawdza się po depilacji, łagodząc skórę. Pachnie jak delikatniejsza wersja tradycyjnego kremu w blaszanym okrągłym pudełeczku tej marki, na pewno możecie go sobie wyobrazić.


NIVEA LEGS LOTION Q10 + MENTHOL
Kolejna nowość to nawilżająco - odświeżający balsam do nóg z mentolem. Tym razem mamy tutaj kosmetyk, który zainteresuje Was, jeśli borykacie się wieczorem z uczuciem ciężkich nóg. Po całym dniu nogi dają o sobie znać, praca siedząca też ma swoje minusy, słabe krążenie powoduje opuchnięcia. I tak źle i tak niedobrze, ale niestety nic samo się nie zrobi. Gdy już znajdziemy czas na odpoczynek, relaksującą kąpiel, warto po wyjściu spod prysznica (lub wanny) użyć lotionu z koenzymem Q10, który dedykowany jest do nóg. Lotion ma ciekawą konsystencję, niby lekka, a jakby pół-żelowa, treściwa, przyjemnie się go aplikuje. Przynosi niemalże natychmiastową ulgę, a to przez zapach i odświeżające działanie mentolu. Skóra jest przyjemna w dotyku, wygładzona, delikatnie napięta, podoba mi się ten efekt. Czuć odprężenie. Jest to kosmetyk polecany przez producenta także do walki z cellulitem, jednak w tej kwestii trudno mi cokolwiek powiedzieć. Latem na pewno będę do niego wracać. Wtedy w pełni doceniam takie chłodzące właściwości.


Poznałyście w ostatnim czasie jakieś nowości Nivea? Co sądzicie o powyższych kosmetykach? :)

Zobacz także...

26 komentarzy

  1. Mus do ciała bym chciała ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo nie wiedziałam o tych nowościach, zaciekawił mnie ten balsam, można stosować go w inne miejsca niż nogi ? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio polubiłam się na nowo z kosmetykami Nivea. Tych nie miałam, ale muszę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo! tego jeszcze nie widziałam nigdzie! Chcę ten mus do ciała! uwielbiam piankowe produkty! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mus był świetny!!! Teraz pokochałam kulkę - balsam do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mus do ciała mi się spodobał! chyba go jeszcze nie ma u nas;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden i drugi kosmetyk mi sie bardzo podoba. Mam strasznie sucha skore szczegolnie na nogach, wiev z checia sie z nimi zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kosmetyki, pierwszy raz je widzę, bardzo zainteresowała mnie ta pianka/ mus. Fajna, puszysta konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  9. ta pianka mnie kusi, też mnie cieszy, że marki idą z duchem czasu

    OdpowiedzUsuń
  10. O, nie znam tego duetu, Lubię wszelkie musy do mycia ;) Ja ostatnio poznałam balsam w kulce do ust Nivea

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbowałabym mus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam żadnej pianki ani musu, ale mnie również mega ciekawią takie produkty ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. well it's something for me, I have to buy it dear,thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham te musy od NIVEA - są doskonałe - pięknie myją i nawilżają.
    Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki nivea towarzysza mi od dawna i jeszcze nigdy mnie nie zawiodly! Pieknie pachna i swietnie dzialaja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że Nivea ma co raz więcej nowości w swojej ofercie! Na mus jestem skłonna się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mus do mycia ciała... to brzmi naprawdę przyjemnie, a ja - choć jestem fanką bajerów do kąpieli - jeszcze nie miałam z taką formą do czynienia. Chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mus mnie bardzo zainteresował :)Lubię kosmetyki Nivea, mocno szaleją z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako Przyjaciółka Klubu Nivea poznaję bardzo wiele nowości tej marki, ale niestety nie były to te produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio Nivea wypuszcza mnóstwo wspaniałych nowości. Zainteresowałaś mnie tym musem. Początkowo pomyślałam, że to mus do mycia, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo jestem ciekawa jak pachnie ta moringa. Do tej pory nie miałam pojęcia, że coś takiego w ogóle istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawił mnie mus do ciała i chętnie bym go użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam markę Nivea i sami mamy sporo kosmetyków tej marki. Powyższych kosmetyków nie znam i nie miałam okazji z nich korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja to Kochana musze poiwedziec ze jesli chodzi o nivea to tylko lubie ich tradycyjny krem :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga