Zimowe zamowienie z ZAFUL / Winter haul ZAFUL

23.1.18

Przypomniałam sobie ostatnio, że nie pokazałam Wam jednego z moich zamówień z ZAFUL. Zatem szybciutko nadrabiam zaległości. Nie będę się tym razem dużo rozpisywać. Powiem tylko króciutko, że ten sklep bije na głowę inne pod względem asortymentu swetrów. Jak się tak zastanowię, to mam w szafie co najmniej 5 swetrów właśnie z tej strony (jak nie więcej), a kolejne są w drodze. Biały sweterek spodobał się mojej siostrze, więc powędrował w jej ręce. Na niej nieco lepiej leży niż na mnie. Pod względem wykonania nie mam zastrzeżeń, hafty dodają mu uroku. Drugi sweter z falbankami i perełkami już pokazywałam, ale przez pomyłkę zamówiłam dwa takie same. I na koniec milutki syreni ogon, który doszedł do mnie jeszcze w grudniu i przeznaczyłam go na prezent pod choinkę. 

Aktualnie na Zaful trwają promocje Walentynkowe, sprawdźcie koniecznie:










Coś Wam wpadło tym razem w oko? :) Lubicie trend na hafty lub perełki? :)

Zobacz także...

23 komentarzy

  1. Sweterek ten pierwszy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny biały sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki fajne a koc rewelacja też mam taki i go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowy sweterek najbardziej mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta syrenka jest bardzo ciekawa! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Z calosci to bialy sweterek podoba mi sie najbardziej. Bardzo lubie takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten sweter z falbankami :) Mam podobny ale inny kolor i bez perełek ;) klik ogon, 27,49 :) Biały sweterek ma chyba zły link ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek różowy z perełkami w końcu mam i koc syreni też

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi sweterek mam i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek z perełkami najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy bardzo ładne :)taki kocyk marzy się mojej córci, muszę jej go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten z perełkami już dawno wpadł mi w oko ;) Podoba mi się ten motyw, mimo że jeszcze nie mam żadnego ubrania z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto zainwestować w ładny, ciepły sweter. Na tę porę roku jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. biały sweter mógłby znaleźć się i w mojej szafie, jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Kochana i hafty i pereki i syrenie ogony! Na prawdę wszystko mi wpadło w oko i to bardzo:* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. obłędnie piękny różowy sweterek z tymi rękawami <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny sweterek z perełkami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ten sweterek z różami cudny! A co do tego z perełkami to podoba mi się, ale jestem też ciekawa czy takie rękawy są wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zamówienie :) ten ogon muszę zamówić córce :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga