Nowości z ZAFUL / swetry z perełkami, kolczyki z kamieniami, koszula z haftami

15.1.18

Hej Dziewczyny! Przychodzę dzisiaj do Was z prezentacją nieco zaległego zamówienia, bo jeszcze z początku grudnia. Wszystkie rzeczy pochodzą z ZAFUL. Część przyszła przed świętami, kolejne po Nowym Roku. Przeważają dwa sweterki z perełkami, w których jestem absolutnie zauroczona. Z jedną rzeczą nie trafiłam, ale wszystkiego dowiecie się poniżej. Mam nadzieję, że tzw. blue monday minął Wam mimo wszystko pozytywnie? :)



SWETER PEREŁKI NARZUTKA >klik<
Na początek mój ulubieniec, czyli sweter z perełkami jakby wiązany z przodu. Widziałam różne opcje noszenia takiego sweterka, także tymi perełkami do tyłu. Mi najlepiej pasuje na kilka koszulowych bluzek. Fajnie wygląda też do jednolitej sukienki np. czarnej. Zamierzam zamówić sobie jeszcze burgundowy. Sweterek nadaje się teraz na zimę, ale i na chłodne letnie wieczory będzie fajną alternatywą dla kurtki.




SWETER PEREŁKI + FALBANKI >klik<
Druga opcja jest bardziej szykowna. Sweter oprócz perełek posiada falbaniaste rękawy. Również dostępny jest w kilku wersjach kolorystycznych. Czerwony jest piękny. Ja postawiłam na pudrowy róż, gdyż sama do końca nie wiedziałam, który ze swetrów będzie mi pasował, a jak się okazało obydwa są super. Na pochwałę zasługuje też tkanina, która jest dość ciepła i miła w dotyku. Pod względem jakości nie mam się naprawdę do czego przyczepić. 



KOLCZYKI Z DIAMENCIKAMI >klik<
Te kolczyki pojawiają się na wielu blogach. Ja również się skusiłam. Czarnych mam dwie pary, bo akurat była jakaś ciekawa promocja typu 1+2 za 50% ceny. Kolczyki nawet bez promocji są dość tanie, znajdziecie je w dziale z biżuterią. Wyglądają na uszach elegancko i nie da się ukryć, przyciągają wzrok - w sam raz na jakąś karnawałową imprezę.


KOSZULA Z HAFTAMI >klik<
Ostatnią rzeczą, z której jestem najmniej zadowolona jest koszula w pasy z haftami. Na pierwszy rzut oka może wygląda nieźle, ale niestety jest to bardzo nieforemne ubranie. Na stronce sklepu koszula wygląda na normalną, natomiast w rzeczywistości ma dziwny krój, jest też rozcinana po bokach. Nie do końca wiem czemu to ma służyć. Obstawiam, że to propozycja na lato, może jako narzutka na jakiś spacer po plaży, kojarzy mi się też z piżamką.





Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko? Macie w swoich szafach ubrania z perełkami? Zamawiałyście ostatnio coś ciekawego na Zaful? :)

Zobacz także...

17 komentarzy

  1. Wszystko piękne! Swetereki cudne ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy swetrek najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterki są naprawdę urocze;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się perełki na ubraniach, ale nie znalazłam jeszcze sweterka, który w 100% by mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi sweterek bardzo mi się podoba, chociaż kolczyki i koszula również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żakiet super.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały jest ten sweterek z falbankami ;) 16,99 27,49 klik kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek przepiękny :) Chociaż teraz wszędzie takie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zamówienie, różowy sweterek nr podoba mi się najbardziej, ten z falbankami przy rękawach, pierwszy jest super ale właśnie wymaga aby coś pod niego założyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek jest śliczny ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post and clothes really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek jest mrauuuuu boski 😁

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga