Świąteczne wyprzedaże Rosegal / Christmas Sale Rosegal

14.12.17

Czas na kolejną dawkę inspiracji z okazji świątecznych wyprzedaży. Tym razem wybrałam kilka ciekawych rzeczy z ROSEGAL. Jeśli myślicie o zamawianiu czegoś na prezent to koniecznie zwróćcie uwagę na czas dostawy. Do świąt pozostało już niewiele czasu i może zdarzyć się tak, że paczka nie zdąży dojść na gwiazdkę. Ale myśląc o zakupach dla siebie warto skorzystać z obniżek i wszelkich kodów rabatowych, także takich, które łączą się z promocją Christmas deals. Do wishlisty wybrałam popularne koce w kształcie ogona syreny, piękne cieplutko wyglądające kocyki w delikatne prążki. A także lampki LED-owe o różnych kształtach i akcesoria domowe. Te malutkie kaktusy do świeczki. Myślę, że stanowiłyby ciekawy dodatek do zdjęć na bloga. :)






Dajcie znać czy skusicie się na zakupy na Rosegal? Ja już swoje zamówienie złożyłam i pozostaje mi tylko czekać na dostawę. O tym na co się zdecydowałam napiszę przy recenzjach. :)

Zobacz także...

23 komentarzy

  1. haha, kocyk w kształcie ogona syreny bomba! Muszę pokazać chłopakowi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten różowy kocyk fajnie wygląda.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten mięciutki, rózowy kocyk jest cudowny...musi być bardzo miły w dotyku. A lampeczki w kształcie serduszek mam od paru dni i bardzo sobie chwalę. Spełniają zadanie lampki nocnej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten różowy koc dostępny jest w kilku wersjach kolorystycznych, też mam na niego chęć ale jest dość drogi, zamówiłam wieszam na biżuterię w obu kolorach, planuję trzymać na nim także perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koce i wszelkiego rodzaju oświetlenia bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to zawsze takie fajne rzeczy wyszukasz :) Wszystko bym chciała oprócz lampek serc, bo te już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się światełka, chociaż kocyk też jest fajny, jednak ja wolałabym w innym kolorze. Koc w kształcie ogona syreny jakoś nie spodobał mi się, ale co kto lubi. Każdemu podoba się co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, lampki i wieszak na biżuterię chętnie bym przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  9. kaktusiki mam i są przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  10. Great offer!! love those items.
    I am your new follower, hope you would like to follow me back. please visit my blog.
    Have a nice weekend.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobały mi się światełka serduszka i spinacze:) szkoda, że się na któreś z nich nie skusiłam wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zamowie sobie taki koc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocyk musi być niesamowicie cieplusi :) Serduszka właśnie idą do mnie :)Bardzo lubię ten sklep, jest w nim masa rzeczy pożytecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały ten kocyk :) 16,23 24,07 47,68 6,20 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne te kocyki, kurde szary jest droższy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja własnnie Kochana zrobiłam kolejne zamówenie :* Te koce w syrenki są suuper, mam jednego Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna szukam czegoś na moją małą kolekcję biżuterii i chyba skuszę się na biały wieszaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się te światełka spinacze, muszę je sobie kupić, bo robią ekstra klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten różowy koc i wszystkie lampeczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałaś genialne rzeczy! Najbardziej podobają mi się świeczki w kształcie kaktusów! Są genialne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz będę składał zamówienie, mam nadzieję że coś fajnego znajdę ;)fajne propozycje, kliki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na te koce mam ogromną chęć, może nastepnym razem zamówię :)
    klik :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga