Świąteczne pogotowie prezentowe z IPERFUMY.PL

18.12.17

Witajcie! Dzisiejszy wpis to małe, kosmetyczne pogotowie prezentowe w związku ze zbliżającymi się świętami i gwiazdką. Niewiele sklepów internetowych gwarantuje dostawę jeszcze przed świętami, ale na iperfumy.pl możecie robić śmiało zakupy jeszcze do 20 grudnia. Do tego dnia drogeria gwarantuje dostawę na czas. Wyszukałam kilka ciekawych produktów, które powinny ucieszyć niejedną kobietę, mamę, siostrę, przyjaciółkę. A może na bloga zaglądają też mężczyźni? Jeśli tak, to będzie dla Was kochani kilka podpowiedzi.  


Zacznijmy niejako od podstaw, czyli pielęgnacji skóry twarzy i ciała. Drogeria oferuje mnóstwo gotowych zestawów prezentowych, ciężko zdecydować się na coś konkretnego. Moje podpowiedzi to dermokosmetyki La Roche-Posay z linii Lipikar lub innej, przebadane dermatologicznie, bezpieczne dla każdego rodzaju cery. Ciekawym upominkiem są kalendarze adwentowe. Ostatnio zauważyłam, że na iperfumy pojawił się zestaw poszukiwany i ciężko dostępny w innych miejscach, a chodzi o kalendarz NUXE 10 Beauty Treasures. Jeśli szukacie czegoś z nieco niższej półki cenowej, a wciąż dobrego pod względem działania czy pięknych zapachów to polecam nasza polską firmę Farmona. Dla przykładu wybrałam zestaw kosmetyków do włosów Farmona Jantar oraz Tutti Frutti Blackberry & Raspberry.



My kobiety kochamy praktyczne gadżety, także te kosmetyczne. Szukając prezentu dla siostry zwróciłam uwagę na bardzo ładne komplety szczotek do włosów DTangler Miraclous. Pozostając w temacie szczotek nie mogę pominąć marki Foreo Luna, która oferuje szczoteczki, ale już do oczyszczania twarzy oraz soniczne szczoteczki do zębów. Osobiście polecam też zestawy Scholl Velvet Smootch Pro z pilnikiem elektrycznym do stóp, sama taki posiadam i bardzo go sobie chwalę. To produkty, które posłużą na lata.


Wspomnę jeszcze o akcesoriach do makijażu, a mianowicie pędzlach BH Cosmetics Pink Perfection lub BH Cosmetics Dot. To tylko przykłady, ale ogółem ta marka ma w swojej ofercie bardzo ładne pędzle, zazwyczaj opatrzone gustownym etui lub tubą do ich przechowywania. Drogeria słynie przede wszystkim z perfum. Mnie osobiście kusi zestaw Paco Rabanne Olympea. Kupując prezenty dla bliskich z reguły znamy ich gust, ale jeśli jednak pozostają jakieś wątpliwości to warto skorzystać z oferty bonów prezentowych. Wówczas obdarowana osoba wykorzysta kupon właśnie na to, czego jej w danej chwili najbardziej potrzeba


Macie już kupione wszystkie prezenty czy może podobnie jak ja jeszcze czegoś szukacie, coś dokupujecie? Robicie zakupy na iperfumy? Co myślicie o moich propozycjach? :)

Zobacz także...

22 komentarzy

  1. Ja prezenty już kupiłam i zapakowałam wczoraj, choć w tym roku naprawdę długo głowiłam się nad tym co komu kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. super propozycje, szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, że na Iperfumy jest kalendarz adwentowy Nuxe . podoba mi się jego zawartość

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam w większości popakowane, wyjątkowo nie na ostatnią chwilę :)
    Twoje propozycje dość trafne, szczególnie ze zestawy prezentowe - klasyka dla dalszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw kosmetyków z Jantaru i Tutti Frutti chętnie przygarnęłabym oraz Scholl Velvet Smootch Pro z pilnikiem elektrycznym do stóp byłby świetnym gadżetem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarz adwentowy i zestawy pędzli to coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje na prezent:) takie pędzle chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, z większości byłabym bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prezenty, ze wszystkich bym się ucieszyła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się marzył kalendarz adwentowy z kosmetykami, ale nie kupiłam :P Chyba że teraz sobie kupię, żeby się pocieszyć po Świętach, że tak szybko miną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw pędzli w takim ładnym etui chciałabym znaleźć pod choinką. Tak samo jak szczoteczkę do twarzy Foreo czy zestaw z Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku postanowiłam kupić prezenty znacznie wcześniej i to była dobra decyzja! Bez pośpiechu i stresu że coś nie wyjdzie. Kosmetyki to zawsze dobra opcja na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niejeden mężczyzna przeglądając ten post mógłby się zainspirować i wymyślić naprawdę fajny prezent dla swojej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niejeden mężczyzna przeglądając ten post mógłby się zainspirować i wymyślić naprawdę fajny prezent dla swojej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że powstają takie wpisy, bo później faceci wiedzą co kupić 😁 pędzle sa piękne, perfum jeżeli ktoś wie jaki to też genialna sprawa 😁☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawy Kochana :) Mąż już dla mnie zamówił prezent na iPerfumy, mój ulubiony zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jej co za cuda, perfumami bym nie pogardziła, jednak musiałabym sama wybrać

    OdpowiedzUsuń
  17. Super są te zestawy świąteczne ja już mam prezenty kupione ale też na kilka podobnych zestawow się zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej stronki juz nie raz coś zamawiałam i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona ;) Mają bardzo fajne zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zapachy od Paco Rabanne! Jak pracowałam w perfumerii, to wwąchiwałam się w nie non stop!^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Kalendarz adwentowy Nuxe jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie pomysły świąteczne :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zestawienie, które z całą pewnością przyda się nie tylko przed Gwiazdką. Perfumy to zawsze doskonały pomysł, a na zbliżające się Walentynki doskonałym wyborem będzie Olympea - subtelna, delikatna i bardzo, bardzo miłosna kompozycja zapachowa. :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga