Serum i kuracja do dloni REGENERUM

12.12.17

Skóra całego ciała potrzebuje odpowiedniej dawki nawilżenia. Dłonie, które na co dzień najbardziej są narażone na działanie wszelakich czynników zewnętrznych domagają się zazwyczaj nieco bardziej troskliwej pielęgnacji. Skóra na dłoniach szybko się przesusza ze względu na ich częste mycie, wykonywanie różnych czynności, prace domowe i nie tylko. Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie jesieni czy zimy bez porządnego kremu nawilżającego. Z pomocą przychodzi marka REGENERUM, która znana jest z produktów przeznaczonych do zadań specjalnych.



REGENERACYJNE SERUM DO RĄK
Regeneracyjne serum to rąk to kultowy i chyba wielu osobom znany kosmetyk marki. Jest to nic innego jak krem o wzmocnionych właściwościach. Tak to bym ujęła mówiąc prostym językiem. Krem ma gęstą, zbitą konsystencję. Faktycznie czuć, że coś nakładamy na dłonie, potrzebuje dłuższej chwili do całkowitego wchłonięcia. Otula skórę, odżywia ją i w odpowiedni sposób nawilża. To co mi się spodobało, to fakt, że nawilżenie nie jest krótkotrwałe. Krem gwarantuje dłoniom komfort na kilka godzin. Pielęgnuje skórę i regeneruje ją i zmiękcza. Pośród składników aktywnych znajdziemy witaminy, takie jak A, E, prowitaminę B5, a ponadto ekstrakt z lilii wodnej oraz olejek z róży, który wykazuje właściwości kojące. Krem jest niedrogi i myślę, że w zupełności wart swojej ceny. Na pewno go niego wrócę, ja i moja mama, która czasem mi go podkradała podczas testów.



REGENERACYJNA KURACJA DO DŁONI
Drugim produktem, który chcę Wam przedstawić jest regeneracyjna kuracja. Jest to taka dodatkowa pielęgnacja, którą warto sobie zrobić od czasu do czasu, szczególnie teraz w sezonie zimowym, gdy nasze dłonie są na przemian narażone na ciepłe powietrze w pomieszczeniach, a za chwilę na zimne powietrze, chłód i mróz na zewnątrz. Kuracja jest w postaci rękawiczek. Są one dobrze nasączone. Powiem Wam, że można ich użyć na dwie osoby, ja tak właśnie zrobiłam. Najpierw sama je wypróbowałam, a później przekazałam mamie. Do kolejnego dnia mogłyby wyschnąć, więc lepiej od razu namówić kogoś bliskiego na taki zabieg. Dzięki rękawiczkom dłonie z czasem nieco się ogrzewają, a więc składniki aktywne mają lepszą drogę do działania i naprawy, regeneracji naskórka. W składzie znajdziemy znane i cenione w kosmetyce masło Shea, olejek z róży, witaminę E oraz kwas hialuronowy. Kuracja zapewnia dłoniom nawilżenie i odżywienie, tworzy na nich jakby delikatną, niewidzialną powłokę, która z kolei chroni skórę przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych. Na zimę zamierzam zaopatrzyć się w kilka takich saszetek i stosować je w weekendy.


Podsumowując, moje pierwsze spotkanie z kosmetykami Regenerum uważam za udane. Kosmetyki do pielęgnacji dłoni sprawdziły się u mnie bardzo dobrze. Pielęgnują, nawilżają i dbają o dobry stan skóry dłoni. Wiadomo, że zadbane dłonie są nasza wizytówką, warto więc czasem poświęcić im więcej uwagi i zastosować także dodatkową kurację w postaci takich nawilżanych rękawiczek. P.S. zdjęcie rękawiczek dodam jutro, muszę zgrać zdjęcia z telefonu.

Znacie produkty Regenerum? Jaki krem lub inne produkty pielęgnacyjne do dłoni lubicie, stosujecie teraz zimą? :)

Zobacz także...

23 komentarzy

  1. Moje dlonie potrzebuja teraz naprawde mega nawilzenia, bo nienawidzę gdy sa suche. Musze kupić te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kosmetyki do pielęgnacji dłoni są idealne w czasie zimy, chętnie je wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nich produktach głównie w reklamach, sama nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu, moje dłonie teraz są niesamowicie suche, brakuje im nawilżenia, za taką pielęgnację byłyby mi dozgonnie wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym wypróbować te produkty bo moje dłonie zawsze sa podatne na przesuszenia i szorstkość choć staram się o nie dbać. z Regenerum miałam fajny balsam w sprayu, bardzo dobrze go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam od ich firmy kilka produktów i byłam zadowolona; ) Nawet pisała m o nich na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ich, może się skuszę, bo ostatnio moje ręce źle znoszą zimę

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie tego typu produkty. Chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przetestowałabym je na sobie - moje dłonie w okresie jesienno - zimowym wymagają wyjątkowej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie produkty tej firmy ;) dobrze się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam chyba jeden kosmetyk i miele wspominam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nic nie miałam z regenerum ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że Regenerum ma produkty do dłoni w swojej ofercie. Ja teraz stosuję zwykle masło shea, dobrze nawilża w okresie jesienno-zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam od nich kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. your posts are really very interesting !! I wait in my blog!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Testowałam kiedyś produkty Regenerum - zestaw: szampon i odżywka. Szampon nie zrobił na mnie wrażenia, za to odżywka świetnie się u mnie sprawdzała. Teraz do rąk nie używam w zasadzie niczego, bo wyszło mi jakieś uczulenie i czekam wizytę u dermatologa :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nic od Regenerum chociaż dużo dobrego słyszałam o odżywce do paznokci ;) teraz miałam przerwę od hybryd ale używałam odżywek które miałam, jednak nadal mam w planie spróbować Regenerum :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam już większość produktów marki Renegerum, ale serum do rąk i kuracji do dłoni jeszcze nie. Koniecznie będę musiała wypróbować, zwłaszcza teraz w okresie zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze takiej kuracji ale bardzo by mi się przydała. Moje łapki wciąż są suche, aż czasem ze środka dłoni skóra schodzi - szczególnie zima.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj taki zestawik do pielęgnacji dłoni, to ja chyba powinnam sobie włożyć pod choinkę. Przy dwójce małych dzieci dużo robię rękami, ciągle ja moczę i mimo iż wyglądają niby ok, to gdy nakładam krem pieką - bo skóra jest uszkodzona :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Z egenerum używałam tylko serum do rzęs i było calkiem zacne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga