Magiczne święta z BONPRIX

9.12.17

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Widać to już po wzmożonym ruchu w sklepach, galeriach i oczywiście po światełkach, które już zdobią miasta, a może też nasze domy? Znam kilka osób, które bardzo wcześnie decydują się na wprowadzanie świątecznej atmosfery do swoich "czterech kątów". Trzeba przyznać, że robi się milej, gdy wokół rozłożone czy zawieszone są jakieś dekoracyjne, zimowe akcenty. To taki przedsmak świąt i choinki, na którą jeszcze odrobinkę za wcześnie, przynajmniej u mnie. Ale z pewnością nie jest zbyt wcześnie na planowanie świątecznych stylizacji czy zakup prezentów. Dzisiaj zapraszam na mały mix inspiracji z BONPRIX.

SUKIENKI NA ŚWIĄTECZNE SPOTKANIE
Na Wigilijny wieczór czy rodzinne świąteczne spotkanie wypada założyć coś eleganckiego. Poniżej zestawiłam 3 sukienki, które według mnie świetnie sprawdziłyby się na taką okazję. Pierwsza to mała czarna z kobiecą koronką na dekolcie. Dalej mamy fuksjowy róż z delikatnymi cekinami. Bardzo lubię taki kolor. A na koniec perełka w szaro - srebrnym wydaniu. Propozycja idealna na święta jak i od razu na Sylwestra.


SWETERKI NA LUŹNY ŚWIĄTECZNY WIECZÓR
Nie mogłam odmówić sobie przeglądnięcia działu z sweterkami. BonPrix nie zostaje w tyle i również przygotował kilka typowo świątecznych propozycji. Jak wiecie mam już w szafie sporo sweterków w takim stylu z innych sklepów. Nosi się je najprzyjemniej w grudniu i w styczniu. Poniekąd wprowadzają w świąteczny nastrój, nie mniej niż domowe dekoracje.


ŚWIĄTECZNA POŚCIEL
BonPrix słynie z akcesoriów i tekstyliów domowych. Mają ogromny wybór kompletów pościeli. Sama swego czasu, początkiem jesieni kupiłam jedną, flanelową. Jakościowo jest bardzo dobra, więc to tylko kwestia czasu kiedy zdecyduję się na kolejną. Zobaczcie jakie piękne wzory, gwiazdki, renifery, a nawet choinka. Komplet ładnej pościeli to według mnie znakomity pomysł na prezent niezależnie od wieku obdarowywanej osoby, dla kobiet czy mężczyzn, a także dla dzieci. 



ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNEJ CHOINKI
Czasem jest tak, że w mieszkaniu brakuje miejsca na tą tradycyjną choinkę ozdobioną bombkami i łańcuchami. W dzisiejszych czasach jest dużo różnych rozwiązań, jak się okazuje także dla choinki. Poniżej możecie zobaczyć wersję choinki na zasłonie, pościeli i narzucie na łóżko. Jestem ciekawa co o tym myślicie? 


Jestem ciekawa czy podoba się Wam świąteczna oferta BonPrix? Przeglądaliście może katalogi lub stronę? Macie  pomysł na świąteczne stylizacje? Dekorujecie już swoje domy, mieszkania? :)

Zobacz także...

25 komentarzy

  1. Wszystkie pozycje mi się podobają. U mnie od połowy listopada wiszą w pokoju światełka. Choinkę ubieramy dopiero w Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pościel świąteczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o Boże jaka piękna pościel w koniki! :O No zakochałam się! :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pościele są przepiękne !Bardoz mi się podobają Kochana :) Już się świąt nie mogę doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie to sukienki sa najpiekniejsze. Czarna to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna sukienka super jak dla mnie :) Pościel, ta dla dzieci z misiem słodka, fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje. Pościel bardzo podoba mi się :) Sweterek świąteczny chętnie sprawiłabym sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się cieszę, że dodałaś ten post, bo ja szukam już trzy tygodnie swiątecznej pościeli i nigdzie nie znalazłam takiej fajnej jak tu... Już buszuję na ich stronce :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki, sweterki, pościele, wszystko mi się podoba :) coś czuję, że pora na zakupy na BonPrix :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pościel jest kusząca, chodzi za mną od dawna

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam sporo imprez w przyszłym roku, więc już poluję na sukienki ;) Pewnie kupię coś na wyprzedażach :) Ale jakie świetne pościele! Ja nigdy nie miałam takiej świątecznej, teraz mi się spodobały ;D Jednak już trochę za późno, może w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szara sukienka i wszystkie swetry - to moje typy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 i 3 sukienka są przepiękne. Szczególnie ta srebrna przypadła mi do gustu. Musi się pięknie mienić na żywo. Podobają mi się również świąteczne pościele. Sama raczej nie mam żadnych kompletów świątecznych, bo staram się kupować zestawy uniwersalne, ale te są tak świetne, że chętnie bym pod nimi spała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobają mi się te ostatnie propozycje inspirowane choinką. ą fantastyczne. nowoczesne i jednak minimalistyczne. właśnie planuję zamówienie na bonporix i może skuszę się na pościel.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szara sukienka to mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych świątecznych kołdrach, są przepiękne!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahah, zasłona z choinką mnie rozbroiła. Najbardziej chyba podoba mi się pościel w pierniczki! Jest naprawdę bardzo ciekawa i chętnie ją kupię! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Te świąteczne pościele choć nie cierpię świat wyglądają przepięknie! Chyba kupię taki model mamie która uwielbia świąteczne motywy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam że Bonprix ma w swoim asortymencie pościele ;) Dawno już nie byłam u nich na stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka z pingwinkami skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga